Anunt!

Momentan nu am primit datele castigatoarei cartii „Moarta si inviata” de Kim Harrison(Seran Teodora).Daca pana deseara, ora 23:00 nu voi primi datele voi alege alt castigator.

8 gânduri despre „Anunt!

  1. Cristina spune:

    Aoleu!!! Saraca de ea. Sper sa trimita datele repede.

  2. Elena Zaharia spune:

    Da, saraca. 😦 O sa piarda cartea.

  3. Teo spune:

    Scuze, acum iti trimit datele, doar ca abia acum am vazut ca am castigat.

  4. katherine585 spune:

    Pacat daca pierdea cartea, mi s-a intamplat si mie. Am pierdut o carte!:| si imi pare atat de rau:((

  5. Miha Mihaella spune:

    Apropo deea , cum ai obtinut sponsorizarea de la Leda ?

  6. Monica spune:

    Va invit la un concurs pe logul meu ce are ca premiu cartea „Cele treisprezece motive” de Jay Asher : http://fantasybooks-27.blogspot.com/2012/05/concurs-cele-13-motive-de-jay-asher.html

Lasă un răspuns

