Concurs „Uneori, sub clar de luna” de Heather Davis(incheiat)

Update!Imi cer scuze ca am postat castigatorul atat de tarziu, dar am avut putin treaba.Data limita a fost 25 mai ora 00:00.

Aici (click) gasiti lista cu participantii.Castigatoarea este nr.38:Crissa G.(am ales castigatorul cu random.org)

Felicitari!Astept datele tale (adresa+nr. telefon)pe adresa de email deeablog@yahoo.com

Va era dor de Shelby si de varcolacul Austin?Vreti sa aflati ce se intampla in continuare cu cei doi?

Pana pe 25 mai puteti participa la un concurs sponsorizat de editura Leda, premiul fiind continuarea cartii „Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis.

Pentru a participa tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda:

1.Numele si prenumele vostru

2.Sa spuneti un motiv pentru care va doriti aceasta carte

3.Daca ati participat la concursul de comentarii pe luna aprilie si aveti o sansa sau doua in plus si nu ati/le-ati folosit,o/ le puteti folosi.(Cand va inscrieti sa specificati acest lucru)

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda

62 thoughts on “Concurs „Uneori, sub clar de luna” de Heather Davis(incheiat)

  1. Oprea Cristina spune:

    Imi doresc aceasta carte deoarece continua povestea lui Shelby si a lui Austin. Vreau sa stiu ce vor face acum. Sunt super curioasa🙂

  2. Ciocirlan Mihai spune:

    Sunt curios cum e, primul volum a fost destul de dragut si interesant.

  3. Diana Ciocirlan spune:

    Primul volum mi s-a parut asa si asa insa sunt curioasa ce se intampla in continuare😀

  4. Niahara spune:

    Imi doresc aceasta carte, deoarece mi-a placut primul volum si as vrea sa o citesc si in romana, nu doar in engleza.

    Alexandra Zinca

  5. Mariana Oprea spune:

    Primul volum mi-a placut si as vrea sa stiu ce se intampla in continuare!

  6. nume:’giorgiana turcu
    am citit primul volum, dar nu m-a multumit actiunea…ne-a lasat in suspans…as dori sa vad cum se descurca Shelby in tabara din desert si daca evolueaza relatia cu Austin(varcolacul sexy)

  7. Andreei spune:

    nume:andrei toderoiu
    as vrea sa citesc aceasta carte pentru a vedea ce se intampla cu Shelby si Austin si cum o sa se descurce in tabara ”militara”.

  8. Popescu Paula spune:

    nume:popescu paula
    as vrea sa citesc aceasta carte deoarece prietena mea a citito si mi-a povestit doar o parte si este foarte interesanta si sunt curioasa ce se intampla cu shelby si austin

  9. Bella spune:

    Nume: Oprea Gabriela Izabela
    Mi-as dori acesta carte deoarece am devorato cu o placere inimaginabila pe primasi imi doresc foarte mult sa aflu ce se va intampla , adica in mintea mea au ramas atatea intrebarai : Ce se va intampla cu Austin si Shelby dupa ce se va termina vara ? Vor accepta parinti lui Shelby relatia cu fiul unui star rock mai ales daca este un varcolac periculos? Deabea astept sa gasesc raspunsul la aceste intrebari.

  10. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Imi doresc aceasta carte deoarece mi-a placut primul volum si sunt curioasa ce se va intampla mai departe cu Shelby si Austin.

  11. Simona Husaru spune:

    Husaru Simona

    Mi-as dori acest volum pentru ca l-am citit si pe primul si as vrea sa vad ce se intampla in continuare😀 Prin ce peripetii mai trece Shelby ^^

  12. Ruxuu spune:

    Dobre Ruxandra

    Imi doresc aceasta carte pentru ca vreau sa vad cum continua povestea celor doi^^

    Multumim pentru concurs!>:D<

  13. -D- spune:

    Purcareata Diana
    Imi doresc cartea pentru ca am reusit sa o citesc pe prima , si sunt curioasa cum se termina povestea celor doi si daca vor reusi sa „iasa” din tabara pe care Shelby tot a evitat.o

  14. playdota4ever spune:

    Padin Marian
    Imi doresc cartea pentru a afla ce i se intampla lui Shelby si daca o sa scape🙂

  15. alexa spune:

    S.Alexandra
    Am volumul unu si mi=as dori foarte mult si continoarea

  16. Elena spune:

    Zaharia Elena
    Imi doresc acest volum pentru ca amcitit vol. 1 si mi-a placut, acum vrand si continuarea.
    Am folosit de la concursul de fidelitate o sansa la concursul “Adevar sau provocare” de Sara Shepard! si mai am o sansa care o folosesc la acest concurs.
    Multumesc!

  17. sandybook spune:

    Ramona Mocanu
    Imi doresc aceasta carte deoarece imi place sa citesc serii, iar ea face parte dintr-o serie al carei prim volum il am.

  18. Monica spune:

    Cristina A
    Imi doresc cartea deoarece am citit si primul volum si mi-a placut. Intrarile le folosesc la concursul viitor

  19. cipryan spune:

    Major Ciprian
    Vreau cartea deoarece doresc sa aflu ce se mai intampla in viata celor doi : Austin si Shelby.Cum prima carte ne-a cam lasat in copac, vreau sa aflu continuarea.

  20. Harja Maria Cristina
    Mi-ar placea sa citesc in continuare povestea celor doi, sa vad cum le va evolua relatia si cum vor trece peste obstacolele vietii.

  21. Glavas Elena-Cristina spune:

    Glavas Elena Cristina . Imi doresc aceasta carte pentru ca mi`a placut foarte mult primul volum am citit cartea foarte repede deoarece vroiam sa stiu ce se intampla si mi`a parut rau cand am terminat`o.. As vrea sa citesc si continuatrea sunt o fana a cititului si as dori f mult aceasta carte

  22. Paula spune:

    Botezatu Paula
    Imi doresc acest volum deoarece am citit deja primul volum si sunt extrem de curioasa cum evolueaza relatia dintre Austin si Shelby, iar pe acesta carte inca nu am avut ocazia sa mi-o cumpar inca

  23. iza4you spune:

    Ciofirdel Izabela
    Ador coperta si cartile cu varcolaci sper ca e la fel de buna ca prima carte care mi-a placut foarte mult:)

  24. Anca A spune:

    Anca A
    Am citit primul volum mi-a placut foarte mult si vreau sa aflu ce se intampla in continuare(cum evolueaza relatia dintre Austin si Shelby)

  25. Muresan Florina spune:

    Primul volum nu l-am lasat din mana pana nu l-am terminat si imi doresc foarte mult sa aflu continuarea povestii de dragoste dintre Austin si Shelby.

  26. Miha Mihaella spune:

    Pirjol Ana Mihaela
    Vreau aceasta carte deoarece pare interesanta

  27. Lazar Diana spune:

    Nume: Lazar Alexandra Diana
    Raspuns: Am primul volum si l-am citit si tare mult mi-ar placea sa aflu continuarea, de aceea imi doresc foarte mult aceasta carte. multumesc!

  28. sabryy9ems spune:

    Nume: Lupsan Sabrina
    Raspuns: Imi doresc cartea deoarece am citit primul volum, si il am, si e mult prea genial, mai ales ca fierb la foc mic sa citesc si a doua carte.
    Da, am participat la concursul de comentarii😀

  29. raluka spune:

    Nume: Raluca Gabriela D
    Primul volum l-am citit anul trecut de la prietenul meu si acum incerc sa-i fac o bucurie, castigand aceasta carte pe care sa i-o ofer !🙂

  30. jacqlineveve spune:

    Nume: Andreea-Daniela N.
    Imi doresc aceasta carte pentru ca in momentul in care am inchis primul volum am spus ca asa ceva nu se poate intampla… De ce a trebuit sa fie Shelby atat de drastic pedepsita si sa ajunga intr-o tabara pe care a incercat din rasputeri sa o evite?
    Iar cand am aflat ca exista o continuare si ca ea va fi publicata si la noi, am fost extrem de fericita.
    Sunt aproape sigura ca lucrurile se vor indrepta si as vrea sa aflu cum😀

  31. piticmic spune:

    Nume: Sanda Ileana
    Motiv pentru care vreau cartea? pentru că mi-a plăcut primul volum şi sunt interesată de acţiunea celui de-al doilea volum.

    P.S. : Cei care vor şi volumul anterior acestuia, adică „Nu plânge sub clar de lună” să participe la acest concurs: http://piticmic.wordpress.com/2012/05/17/concurs-ii/

  32. georgeta spune:

    Georgeta S
    Imi doresc sa citesc aceasta carte deoarece de cand au inceput recenziile despre acest volum, am imprumutat pe primul pe care l-am citit deja si acum sunt curioasa sa aflu ce face in continuare Shelby …!

  33. Crissa G. spune:

    1. Crissa G.
    2. Mi-as dori aceasta carte pentru ca sunt curioasa cum a evoluat relatia celor 2

  34. Raluca B.

    Imi doresc sa citesc aceasta carte deoarece as vrea sa citesc continuarea povestii de dragoste.

  35. katherine585 spune:

    Dan Daiana
    Am citit prima carte si mi-a placut foarte mult. As vrea sa citesc si continuarea primului volum care m-a prins de la primele pagini.

  36. vps spune:

    Voica Paul
    Nu am cartea si mi-as dori-o! Seria pare interesanta si as vrea sa o citesc!

  37. monika96 spune:

    Am adorat prima carte, mai ales din cauza ca a fost prima carte cu varcolaci pe care am citit-o. Prin urmare imi DORESC foarte mult sa citesc continuarea acestei carti.

    Nume: Troie Monica Alexandra

  38. acidvs spune:

    Prima carte a fost geniala si imi doresc sa citesc si al doilea volum.

    Dalia C.

  39. hellena spune:

    Elena Demetrescu
    Sora mea a citit primul volum si mi-a spus ca este o serie ce merita citita, asa ca incerc sa completez volumele…🙂

  40. black angel spune:

    Busuioc Ana Maria
    Imi doresc aceasta carte deoarece am iubit-o pe prima,am citit-o intr-o zi si sunt extrem de curioasa ce se mai intampla intre Austin si Shelby.

  41. laura8402 spune:

    Ionescu Laura
    Desi mi-a placut primul volum, nu pot sa spun ca am fost impresionata si chiar am simtit de pe atunci ca ar fi nevoie de o continuare care sa o salveze.Sunt curioasa ce se va intampla in continuare cu personajele.Descrierea parea interesanta si din cate am citit cartea este mai buna decat prima. Ramane doar sa vad🙂

  42. Bianca. spune:

    Nume: Carbune Bianca.
    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit fara rasuflare primul volum si sunt foarte nerabdatoare sa aflu continuartea povestii de dragoste dintre Austin si Shelby.

  43. lunateca spune:

    si eu mi-as dori cartea…am citit primul volum si chiar as vrea sa stiu ce se va intampla cu cei 2 indragostiti

  44. Bella spune:

    AApp vreau sa vand si eu primele 2 volume iin twilight le dau pe amandoua cu 50 lei🙂 si de asemenea ca invit si e blogul meu🙂 http://catelusaflafy.blogspot.com/

  45. corys84 spune:

    Nume: Rotaru Constantina
    Motiv: Ca să aflu continuarea la primul volum🙂

  46. nicusor spune:

    1. Nicu Iobacioiu
    2. Este un bun prilej de a afla urmarea primului volum (Nu plange sub clar de luna).

  47. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Intotdeauna poti sa incepi cu ceva si eu imi doresc sa am deja o continuare la primul volum necitit, iar acum exista o sansa de a castiga continuarea primului si primul ar deveni astfel un inceput de lectura… Simplu🙂

  48. elena spune:

    Axene Elena
    Primul volum mi s-a parut asa si asa insa sunt curioasa ce se intampla in continuare

  49. Iulia Neagoe spune:

    Neagoe Iulia
    Imi doresc aceasta carte pentru ca am fost fermecata de primul volum si trebuie sa aflu neaparat ce se va intampla mai departe intre cei 2.

  50. RainDrops spune:

    Simion Andrada
    Vreau acesta carte pentru ca primul volum s-a terminat cam brusc si pentru ca mi se pare interesanta ideea pe care a fost construit acest volum

  51. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Intre timp am citit primul volum de la o prietena si acum poate am noroc sa castig continuarea si astfel voi afla ce vor face in continuare eroii cartii.

  52. emilian spune:

    Emilian Smintina
    Imi doresc aceasta carte pentru a avea continuarea primului volum al seriei, in plus cartile cu varcolaci au un sarm aparte…

  53. pompiliu spune:

    Pompiliu Mihail D
    Mi-ar place sa castig aceasta carte, pentru ca sa am ocazia sa-mi completez minunata serie scrisa de Heather Davis.

  54. black angel spune:

    Astazi se incheie concursul:(
    Poate maine aflam cine a castigat:)
    Succes tuturor!
    Multumim pentru concurs!

  55. cazacu mariana spune:

    Eu mi-as dori aceasta carte pt. ca am inceput sa ma simt la fel ca si shelby.Aproape ca aventurile ei sunt la fel ca ale mele.

Lasă un răspuns

