Reducere la seriile aparute cu revista Bravo!

Daca nu ati reusit sa va cumparati seriile care au aparut cu revista Bravo aveti acum posibilitatea de a le achizitiona la jumatate de pret pe site-ul Grupului editorial Corint.Daca aveti posibilitatea si veti ajunge la Bookfest le puteti gasi acolo.

2 gânduri despre „Reducere la seriile aparute cu revista Bravo!

  1. black angel spune:

    Deja am comandat;)
    Este o oferta super.

  2. Bella spune:

    Le am deja pe toate , am mai cumparat seria casa noptii la 160 lei e foarte tare:) apropo va invit si pe blogul meu http://catelusaflafy.blogspot.com/ va astept sa imi spuneti parerea

Lasă un răspuns

