Nu pierde maine(29.05) „Fantomele ne stiu toate secretele” de Megan Crewe impreuna cu revista BravoGirl!

Maine, 29.05 apare impreuna cu revista BravoGirl „Fantomele ne stiu toate secretele” de Megan Crewe la pretul exceptional de 10.99 lei!

 

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt câteva fantome: a surorii ei şi a câtorva foşti colegi de şcoală. Fantomele nu sunt deloc complicate şi poţi avea încredere în ele. Mai mult decât atât, ele pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi.
Însă când Tim, vicepreşedintele consiliului de elevi, descoperă secretul lui Cass – acela că poate să comunice cu fantomele –, situaţia tinde să se schimbe. El îi cere să-l ajute pentru a putea intra în legătură cu mama lui, moartă de curând, iar ea, după îndelungi ezitări, sfârşeşte prin a fi de acord. Pe măsură ce-l cunoaşte mai bine pe Tim, Cass are surpriza să constate că acesta nu este un băiat atât de rău precum crezuse ea până atunci şi că, într-adevăr, avea mare nevoie de sprijinul ei.
Să fie aceasta cea mai bună ocazie să se împrietenească din nou cu cei vii… ?

12 thoughts on “Nu pierde maine(29.05) „Fantomele ne stiu toate secretele” de Megan Crewe impreuna cu revista BravoGirl!

  1. Miha Mihaella spune:

    Cred ca o sa fie usor de citit cartea , nu o iau de la chiosc deoarece am cumparat-o cu 15 lei dupa Caaarti .

  2. CrissaG. spune:

    Eu am vazut cartea prima data la o verisoara si am citit acolo cateva pagini si mi s-a parut foarte interesanta. Am cumparat-o marti si cred ca ma apuc in week-end s-o citesc.🙂

  3. Alli spune:

    are si o parte a 2a ?

  4. Lorykiss spune:

    Mai las-o moale cu fantomele si Fantomele ne stiu toate secretele este una si acceasi carte?Au copertele identice si chiat m-am mirat!

  5. ani spune:

    Dar nu te supar,am
    acum am vazut anuntul….si suntem in 2014!
    Unde se gaseste cartea…altundeva decat impreuna cu revista bravo girl?

  6. ani spune:

    Nu te supara ,am vrut sa spun…

  7. ani spune:

    😉🙂 :*

Lasă un răspuns

