Anul acesta ajung la Bookfest!

In sfarsit ajung la Bookfest!Dupa ce 2 ani „am fost” la Bookfest doar virtual reusesc sa ajung.

Ii multumesc mult, mult de tot verisoarei mele care a fost de acord sa ma primeasca sa dorm la ea.

Voi reusiti sa ajungeti anul acesta?

11 gânduri despre „Anul acesta ajung la Bookfest!

  1. Miha Mihaella spune:

    Ce tare de tine , chiar daca sunt la 80 de km distanta nu am ajuns .

  2. si eu mi-as dori sa ajung..dar cu serviciul, cu fetita mea…mai greu, poate anul viitor

  3. monika96 spune:

    Am fost ieri. Si a fost absolut minunat!

  4. Myruna spune:

    Si eu si Alessa ajungem sambata, ne intalnim?

  5. Carla♥ spune:

    Clar nu ajung.Imi pare foarte rau..ORicum ma bucur pentru tine.

  6. iuliana spune:

    sti cand e bookfest si la sibiu?

  7. deea spune:

    Imi pare rau, dar nu stiu

  8. lavander spune:

    pacat ca eu nu pot aajunge, asta e, oricum am auzit ca s-au vandut mai multe carti decat anul trecut, e bine ca romanii au dscoperit bucuria cititului

  9. Am aflat prea tarziu:(
    Si chiar daca stiam, ajungeam doar virtual:)

Lasă un răspuns

