16 thoughts on “Promotie Corint Junior!

  1. Elena G spune:

    sunt cateva carti la Corint Junior pe care chiar mi le doresc poate voi reusi cu aceasta ocazie sa le achizitionez.

  2. arunc si eu o privire, poate gasesc pentru pitica mea ceva frumos

  3. black angel spune:

    Chiar nu am nici o idee ce as mai vrea de la Corint, sunt atat de MULTEEEEE!!! Dar ma bucur de reduceri.😉

  4. Paula spune:

    Sunt si cateva titluri frumoase. Cred ca profit si eu putin de reducere

  5. Miha Mihaella spune:

    Destul de bune ofertele , dar credema ca la cate carti am de citit pentru vara nu mai pot cumpara nimic . S-au adunat pana acum 27.

  6. Carla♥ spune:

    Sunt ceva carti care par destul de draguute.Dar totusi nu cred ca ma arunc:-?

  7. Adelina spune:

    am gasit niste povesti foarte frumoase pentru verisoru meu mai mic, mai ales ca mai e putin si implineste 6 anisori😡

  8. lavander spune:

    pacat ca am trecut de vartsa cartilor pentru copii, desi sunt inca un copil

  9. Interesant…dar vara asta trebuie sa imi achizitionez cartile din wishlist;))

  10. Bia Bis spune:

    o veste buna pentru mine deoarece aveam cateva carti de la corint in gand pentru ziua fratelui meu. multumesc

  11. Andreea spune:

    Sincer…cred ca sunt prea mare pentru cartile acestea.:D Asta e.

Lasă un răspuns

