Ce mai e nou?(10)

Noutatile saptamanii 4.06-10.06 sunt:

A.Precomenzi&aparitii noi:

1.Maine, 05.06 apare „Secretul Ariei” de Sara Shepard (Micutele mincinoase si secretele lor#3), impreuna cu revista Bravo la pretul de 10.99 lei.Mai multe detalii aici

2.La editura Leda puteti precomanda „Vrajitor si vrajitoare” de James Patterson cu 25% reducere si trasnport gratuit.Mai multe detalii aici

3.La editura Rao a aparut „Sovaire”, cel de-al doilea volum al seriei „Lupii din Mercy Falls” de Maggie Stiefvater

4.La editura Corint Junior a aparut „Destinul vraciului” de Joseph Delaney (Cronicile Wardstone#8)

5.La editura Nemira a aparut „Floarea de loldial” de Ana Veronica Mircea

6.La editura Trei a  aparut „Cele 50 de vicii ale Domnului Grey” de E.L.James(Fifty shades)

7.La editura All a aparut Nono de Renata Carageani

B.Promotii:

La editura Leda cateva carti au 40% reducere( de exemplu Chimie perfecta , Altfel de ingeri,  Jurnalele vampirilor, Nascuta la miezul noptii etc.)Mai multe detalii aici

13 thoughts on “Ce mai e nou?(10)

  1. Miha Mihaella spune:

    Ce de noutati , dabia astept maine secretul ariei :LX

  2. wow….ce frumoase sunt…e chiar asa grozava cele 50….?

  3. lavander spune:

    multe carti bune luna asta

  4. Sally spune:

    De cand astept Sovaire. Sunt asa de bucuroasa^^
    Si vrajitor si vrajitoare imi face cu ochiul.

  5. Carla♥ spune:

    wow. ce de noutati.cred ca au fost tare asteptate:D

  6. black angel spune:

    o gramada de noutati abia astept sa le incerc!!

  7. adryacola spune:

    Am citit primele 25 de capitole din 50Shades, dar…nu stiu ce sa zic de ea.

  8. Elena G spune:

    dintre toate aparitiile imi doresc foarte mult cel de-al doilea volum al seriei “Lupii din Mercy Falls” de Maggie Stiefvater.Am inteles ca volumul 2 este la fel de bun ca primul.Sam este tot personajul principal dar desi nu mai este lup duce o lupta cu sine privind pierderea identitatii de lup.

  9. Ce de multe:O
    Mi-am cumparat si eu Secretul Ariei:D

  10. Iulia spune:

    Am si eu secretul Ariei si am gasit Sovaire la reducere…dupa Fior, nu o sa fie prea greu de parcurs , mai ales ca mi-a placut mult.

  11. Bia Bis spune:

    ma intereseaza de mult sa citesc seria vraciul. de mult aud vorbindu-se despre ea dar nu mi-a cazut in maini pana akm

  12. Andreea spune:

    Ce de noutati…o sa fac tot posibilul sa le citesc pe toate:)

Lasă un răspuns

