Nou in biblioteca!(22)

Nu am mai reusit sa postez in aceasta rubrica din aprilie, iar de atunci s-au strans mai multe carti.

Mi-am cumparat:

Impreuna cu revista Bravo:

Aici am gasit primele doua volume din seria „Gossip girl” de Cecily von Ziegesar, iar din librarie mi-am cumparat „Insemnarile unei pustoaice” de Rachel Russell

De la Editura Leda am primit pentru recenzii si concursuri

„Experimentul Angel” de James Patterson (Maximum Ride#1)

„Moarta si inviata” de Kim Harrison (Madison Avery#2)

„Uneori, sub clar de luna” de Heather Davis (Nu plange sub clar de luna#2)

„Adevar sau provocare” de Sara Shepard (Jocul minciunii#2)

„Spulbera-ma” de Tahereh Mafi (Atingerea lui Juliette #1)

Voi ce ati mai primit/castigat/cumparat?

13 thoughts on “Nou in biblioteca!(22)

  1. Miha Mihaella spune:

    Ce carti interesante , spor la citit !

  2. Miha Mihaella spune:

    Eu pentru vara asta am de citit nu mai putin de 31 de carti . Mi-am cumparat de la reducerea de la Leda , pack Fortele raului absolut , Cercul secret si Vampirii sudului . Mi-am cumparat de pe caaarti Nu plange sub clar de luna si Fantomele ne stiu toate secretele , de la revista Bravo am cumparat clubul V , Iubitul virtual , secretul Hannei ,si al lui Emily . Am mai castigat vreo 2 carti , si mai am unele pe care inca nu le-am citit . O sa fie o vara interesanta . dabia astept !

  3. Elena G spune:

    carti mi-am cumparat dar nu am timp de citit pentru ca sunt inaintea licentei.
    Am cumparat Guillaume Musso – Fata de hârtie; seria DUNE si carti de la revistele Bravo si Libertatea ptr femei. Am castigat si cateva carti in spatiul virtual pe blogul Sabinei „Năluca şi năucul” de Stacey Kade si seria Fortele raului Absolut pe blogul Ratacitori in lumea cartilor.Am si foarte multe e bookuri . Toate astea cred ca reusesc la iarna sa le citesc:))

  4. cafebiblioart spune:

    in primul rand multumesc ca m-ai pomenit!!:D

    in al doilea…

    mi-am cumparat cele 4 volume din Micutele Mincinoase (cele aparute in lib) cele doua volume din Jocul Minciunii, Uneori sub clar de luna, Aripi, Regina Sudului, Pentru cine bat clopotele, Zbor deasupra unui cuib de cuci, Sa ucizi o pasare cantatoare, Trainspotting, Iarna vrajbei noastre, Spulbera-ma, cartile aparute cu libertatea pt femei….am profitat sapt astea..:)

  5. black angel spune:

    cate carti…. trebuie sa recunosc ca vreau si eu cateva dintre ele;)

  6. Carla♥ spune:

    Pai eu de mult nu mi-am mai cumparat o carte..Ultima carte castigata a fost Evernight..Dar ma pregatesc sa precomand Isurgent

  7. lavander spune:

    si eu abia astept insurgent, Evernight este superba, sunt multe caryi pe care vreau sa le cumpar, ultima cumparata cred ca a fost Divergent, acum cateva saptamani

  8. am si eu Clubul V, Iubitul Virtual. Mai recent mi-am cumparat MM si secretele lor primele 3 volume (mi-ll cumpar si pe al 4-lea cand va aparea cu Bravo;))) si Fantomele ne stiu toate secretele

  9. Iulia spune:

    eu mai nou in biblioteca am cartile de la Bravo si Uneori sub clar de luna si astept sa am mai mult timp pentru citit…:D

  10. Bia Bis spune:

    bravo ! cele din prima imagine le am si eu si uneori sub clar de luna o astept sa apara la bravo pt ca a aparut si nu plange sub clar de luna. credeti ca va aparea la bravo?

  11. Andreea spune:

    Am si eu majoritatea cartilor pe care le ai si tu:D

Lasă un răspuns

