Concurs „Spulbera-ma” de Tahereh Mafi- incheiat

Update! Imi cer scuze ca nu am reusit sa postez castigatorul pe 15, dar nu am avut timp:(…Aici gasiti lista cu participantii.

Castigatoarea este nr. 24 :Bianca Carbune.Felicitari!Astept datele tale pe adresa de email deeablog@yahoo.com (adresa+nr. telefon)

Pana pe 15 iunie(ora 20:00) puteti participa la un concurs sponsorizat de editura Leda, unde puteti castiga cartea „Spulbera-ma” de Tahereh Mafi.

Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda:

1.Numele si prenumele vostru (sau prenumele si initiala numelui)

2.Raspunsul la intrebarea:Intre ce este nevoita Juliette sa aleaga, după cele 6 336 de ore petrecute în singurătate?(aici gasiti raspunsul)

3.Un motiv pentru care va doriti aceasta carte

Castigatorul va fi ales cu random. org si afisat pe 15 iunie, dupa ora 20:00.

Atentie!

Voi verifica ip-urile, iar cei care vor avea acelasi ip vor fi descalificati.Deci nu incercati sa trisati:-„

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda

56 thoughts on “Concurs „Spulbera-ma” de Tahereh Mafi- incheiat

  1. Lucky spune:

    Nume : Laura C
    Trebuie să aleagă intre : să fie pionul lor ; să lupte împotriva lor.
    Imi doresc cartea datorita faptului ca am auzit numai de bine despre ea , am citit despre ea si chiar pare sa imi placa . O vreau !

  2. Miha Mihaella spune:

    nume: Pirjol Mihaela
    să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor
    Vreau cartea deoarece are un subiect interesant si am auzit ca e super :X.

  3. stephy2301 spune:

    Nume si prenume – Coman Diana
    După cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, Juliette rebuie sa aleaga intre a fi pionul conducatorilor lumii, fie sa lupte impotriva acestora
    Imi doresc aceasta carte deoarece sunt sigura ca este foarte interesanta. Am auzit numai lucruri despre ea si chiar este genul meu de carte. Ador cartile fantasy, mai ales cele publicate de editura Leda. Din pacate, nu mi-o pot permite la pret de librarie, altfel as fi comandat-o sigur pana acum. Sper din toata inima ca o sa o citesc!

    • Adelina spune:

      Costache Mihaela Adelina
      După cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
      Imi doresc cartea pentru ca-i un subiect nou si suna foarte interesant. Pun pariu c-o sa-mi intreaca asteptarile!

  4. Andreea spune:

    Andreea T.
    Dupa cele 6336 ore de singuratate este nevoita sa aleaga intre sa fie pionul lor sau sa lupte impotriva lor.
    Imi doresc aceasta carte,deoarece sunt curioasa in legatura cu atingerea fetei.Sunt curioasa ce se intampla daca cineva o atinge.

  5. Rose spune:

    Diana M.
    Juliette trebuie să aleagă dacă să fie pionul lor, sau să lupte împotriva lor.
    Îmi doresc mult cartea de când am auzit de ea, iar subiectul mi se pare foarte original şi interesant. Să fim serioşi ; cine nu şi-o doreşte?

  6. Monica spune:

    Cristina A
    Juliette este nevoita sa aleaga intre a fi pionul lor sau sa lupte impotriva lor
    Imi doresc aceasta carte pentru ca am auzit numai pareri bune despre ea si pentru ca mi se pare interesanta

  7. Elena G spune:

    1. A.Elena
    2. să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    3. e o carte noua pe care nu o am , mi-o doresc foarte mult … cred ca toti si-o doresc. Subiectul cartii este incitant.

  8. adryacola spune:

    Adriana Popescu
    Ea trebuie sa aleaga intre a fi instrumentul lor si a lupta impotriva lor.
    Am auzit multe pareri bune despre carte dar motivul principal pentru care o vreau este ca ne aduce in fata sacrificiul si hotararea, Juliette este un exemplu pentru fiecare in noi, care trebuie sa luptam impotriva celor ce ne inhiba dotintele si gandurile.

  9. Iulia spune:

    Iulia Neagoe
    după cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor
    Vreau aceasta carte deoarece mi se pare interesanta si am auzit si lucruri bune despre ea.

  10. Nume: Fercalo Larisa-Oana
    Raspuns:Julette trebuie sa aleaga intre:
    -a fi pionul lor
    -a lupta contra lor
    De ce imi doresc cartea: Imi doresc cartea pentru ca mi se pare fooooarte interesanta, imi place lectura si mi-ar placea sa o citesc, dar nu o am:(

  11. Sarah spune:

    Nume: Sarah N
    Trebuie să aleagă intre : să fie pionul lor ; să lupte împotriva lor.
    Imi doresc cartea deoarece mi se pare foarte interesanta, am citit cate ceva despre ea si chiar mi-ar placea s-o citesc!

  12. roxtao spune:

    1.Roxana Turcitu
    2.Juliette trebuie să aleagă intre a fi pionul Restauratiei sau a lupta impotriva acesteia.
    3.Limbajul folosit in carte (in engleza) este absolut genial si sunt extrem de curioasa sa citesc romanul in limba romana.

  13. -D- spune:

    Diana P.
    Raspuns:Trebuie sa aleaga in a fii de partea Restauratiei sau a lupta impotriva.
    Imi doresc cartea aceasta foarte mult, nu am putut sa o iau atunci cand a fost la precomanda…si in momentu de fata este ce.a mai dorita carte de mine pe care nu am reusit sa o citesc:p

  14. lavander spune:

    Diaconu Andra
    Raspuns: Juliette trebuie sa aleaga intrea fi pionul conducatorilor sau a lupta impotriva acestora
    imi doresc cartea deoarece mi-a tras atntia prin poveste si prin trauma personajului principal care este nevoita sa stea izolata de oameni pentru a nu le face rau

  15. RimePeHartie spune:

    1.Neagu Alina
    2.Raspuns: Juliette trebuie sa aleaga intrea fi pionul conducatorilor sau a lupta impotriva acestora
    3. Chiar sunt curioasa sa citesc aceasta carte, are un subiect aparte si la toate recenziile despre ea am citit numai lucruri de bine. Abia astept sa o citesc!

  16. CrissaG. spune:

    1. CrissaG.
    2. Juliette are doua alegeri: fie este pionu` lor, fie va lupta contra lor.
    3. Imi doresc aceasta carte pentru ca rezumatul m-a incatat nespus si subiectul mi se pare foarte interesant.

  17. Adela Serbanica spune:

    1. Serbanica Elena Adela
    2. După cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, Juliette trebuie să aleagă intre a fi pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    3. Imi doresc aceasta carte deoarece am auzit ca este intr-adevar deosebita si pt ca rezumatul m-a incantat foarte mult. Abia astept sa o citesc!

  18. black angel spune:

    1.Nume: Busuioc Ana Maria
    2.Trebuie sa aleaga intre a fi pionul lor sau a lupta impotriva lor.
    3.Am auzit o gramada de pareri despre aceasta carte si sunt extrem de curioasa s-o citesc.

  19. Larisa M spune:

    1.Nume: Motora Larisa
    2. Ea trebuie sa aleaga intre a fi pionul Restauratiei sau a lupta impotriva acesteia.
    3. Este o carte distopica, genul acesta este preferatul meu si subiectul mi se pare foarte captivant.

  20. 1. Harja Maria Cristina
    2. Ea trebuie sa aleaga daca va fi pionul lor sau va lupta impotriva lor.
    3. Faptul ca este o carte distopica m-a atras foarte mult, iar de cand a aparut si la noi in Romania, toti cei care au citit-o au ramas fascinati de ea si cu o parere mai mult decat buna, sunt foarte curioasa in privinta ei.

  21. Sookie spune:

    1. Roman Diana
    2. Trebuie sa aleaga intre a fi pionul factiunii politice despotice care detine puterea si care poarta numele „Restauratia” sau a lupta impotriva acesteia.
    3. Simplul fapt ca a aparut la Leda, iar aceasta este pentru mine o garantie ca o sa am parte de o lectura placuta.

  22. anuska spune:

    1.Stanescu Ana-Maria
    2.Trebuie sa aleaga intre a fi pionul lor sau a lupta impotriva lor.
    3.O buna prietena de a mea mi-a recomandat aceasta carte si pentru ca tin cont de parerea ei as dori tare mult sa o citesc si eu.

  23. Bianca. spune:

    1. Carbune Bianca
    2. După cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    3. Imi doresc cartea deorece am auzit si am citit numai lucruri bune despre ea si pentru ca iubesc cartile fantasy.

  24. Glamour spune:

    Nume: C. Andreea
    Raspuns: 1. Trebuie sa aleaga intre a fi pionul lor sau sa lupte impotriva lor.
    2. Imi doresc aceasta carte pentru ca are o idee originala.

  25. Sally spune:

    S. Andrada
    Ea trebuie sa aleaga intre a fi pionul Restauratiei sau a lupta impotriva acesteia.
    Imi doresc acesta carte pentru ca este un subiect nou, interesant. Pentru ca am auzit numai pareri de bine despre acesta carte si pentru ca Julitte seamana putin cu Rogue din X-Men si eu sunt moarta dupa X-Men.

  26. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana
    eroina trebuie sa aleaga intre a fi pionul lor sau a lupta impotriva lor
    imi doresc foarte mult aceasata carte, deoarece imi place descrierea si mi-as dori sa o am in biblioteca

  27. amdalina spune:

    Goldan Alina
    Juliette rebuie sa aleaga intre a fi pionul conducatorilor lumii sau a lupta impotriva acestora.
    Imi doresc aceasta carte deoarece pare foarte interesanta, si ma captivat doar din recenzia citita

  28. Ruxuu spune:

    Ruxandra Dobre

    Juliette trebuie sa alega, ori lupta impotriva conducatorilor lumii, ori trece de partea acestora, devenind pionul lor.

    Imi doresc aceasta carte pentru ca toate recenziile pe care le’am citit spun ca este foarte buna, coperta, subiectul, descrierea sunt si ele foarte interesante.

    Bafta tuturor!^^

  29. Madalina spune:

    Madalina Leu

    Trebuie sa aleaga intre a fi un fel de jucarie pentru ei, a se lasa folosita si a lupta impotriva lor.

    As vrea aceasta carte pentru ca mi se pare interesanta.Recenzia e foarte buna, iar coperta foarte tentanta.
    Oricum, succesc la toti!😛

  30. alexandra spune:

    S.Alexandra
    Trebuie sa aleaga intre a lupta impotrica conducatorior sau a fi de partea lor, ca o maroneta.

    Imi doresc cartea pentru ca am auzit ca e foarte buna si merita citita

  31. Adelina spune:

    N . Adelina
    Juliette rebuie sa aleaga intre a fi pionul conducatorilor lumii sau a lupta impotriva acestora.
    genul acesta este preferatul meu si subiectul mi se pare foarte captivant.

  32. Vaida Timea spune:

    Nume:Vaida Timea
    Raspuns:Juliette trebuie sa aleaga intre a fi pionul conducatorilor lumii sau a lupta impotriva acestora.
    Motiv:Un prieten mi-a recomandat cartea si mi-a starnit interesul asa ca vreau sa citesc „Spulbera-ma”.

  33. Smiling Miss spune:

    Nume: Silvia B.
    După cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    Îmi doresc această carte pentru că m-a atras mult recenzia, titlul este super, iar părerile pe care le-am auzit cu privire la aceasta m-au făcut tare curioasă.

  34. livia spune:

    Livia C.
    Juliette trebuie sa aleaga din a fi pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit mai multe recenzii si numai bine se zice despre ea.Autoarea mi se pare ca a fost foarte inspirata caci ideea cartii e geniala si sunt sigura ca daca as citi-o mi-ar placea la nebunie.

  35. jacqlineveve spune:

    Andreea-Daniela N.
    Dupa cele cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, Juliette trebuie sa aleaga intre a fi de partea Restauratiei sau a lupta impotriva lor.
    Vreau sa citesc aceasta carte inca de cand a fost publicata in strainatate deoarece am vazut parerile celor care au citit-o si care spun ca este o carte exceptionala.

  36. lunateca spune:

    nedelcu mirela
    -să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor
    imi doresc acesta carte deoarece pare foarte interesanta si mi-as dori sa o citesc

  37. Bia Bis spune:

    cristea bianca
    raspunsul este: trebuie sa aleaga intre: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    imi doresc sa citesc aceasta carte doarece este noua si ma atrag toate cartile supra naturale. Am citit numai comentarii bune despre ea si asta m-a facut sa o vreau asa mult

  38. Katherine spune:

    Dan Daiana
    să fie pionul lor ; să lupte împotriva lor.
    Imi doresc aceasta carte deorece ma intereseaza subiectul cartii si chiar mi-as dori mult sa o citesc.

  39. Carla♥ spune:

    1.Rofel Carla
    2.După cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva Restauratiei.
    3.Doresc aceasta carte deoarece am auzit de mult timp despre ea..dar am dorit sa o citesc in romana:D

  40. M. spune:

    Mihaela-Cristiana C.
    Dupa 6 336 de ore, Julitte trebuie sa aleaga intre a fi un simplu pion, sau sa lupte impotriva lumii careia a inchis-o in celula.
    Imi doresc cartea aceasta pentru ca recenzia este foarte interesanta, si de altfel uluitoare. In plus, ador genul fantasy.
    As vrea tare mult sa o citesc, si sper sa am ocazia.

  41. Elena Zaharia spune:

    Elena Zaharia
    Dupa 6 336 de ore, Juliette trebuie sa aleaga intre: sa fie pionul Restauratie sau să lupte împotriva.
    Imi doresc aceasta carte pentru ca am auzit de la alte persoane ca este foarte frumoasa. In acelasi timp imi place subiectul, iar coperta este minunata!

  42. iulia88 spune:

    Iulia Mihaela D.
    Raspuns: Juliette va trebui sa aleaga intre a fi un pion al conducatorilor lumii sale sau dimpotriva sa lupte impotriva acestora.
    Aceasta carte face parte din segmentul de carti al caror intriga imi place foarte mult, adica a lumilor apocaliptice, in care speranta intr-o viata mai buna, sta ascunsa undeva adanc in inimile si mintile locuitorilor, in asteptarea unui erou care sa o scoata la lumina.

  43. dana71 spune:

    1. Dana Vasilas
    2. Juliette trebuie sa aleaga intre a fi un simplu pion al celor ce conduc sau sa lupte impotriva lor
    3. Imi doresc aceasta carte, deoarece am citit despre ea multe recenzii favorabile, in plus sunt atrasa de asemenea istorisiri cu lumi distopice.

  44. horade spune:

    Nume: Demetrescu Horatiu Gabriel
    Juliette trebuie sa ia o hotarare grea intre a continua sa fie un simplu pion intr-un angrenaj mondial sau sa lupte impotriva celor ce sunt la comanda acestei „masinarii”, adica a celor ce conduc Restauratia.
    Aceasta noua serie imi va aduce cu siguranta placere, deoarece se prefigureaza o noua Katniss in persoana Juliettei, iar cartile ce au natura distopica, sunt favoritele mele !

  45. vps spune:

    Voica Paul
    R: Trebuie sa aleaga intre a fi pionul Restauratiei sau a lupta impotriva ei.
    Mi-ar placea sa o citesc, cartea se afla deja pe lista mea si sper sa am cat mai curand ocazia de a o tine in mana!

  46. hellena spune:

    Elena D
    Juliette trebuie sa aleaga intre a fi o persoana care ajuta pe cei ce conduc lumea sau dimpotriva sa lupte impotriva acestora cu capacitatile deosebite pe care le poseda.
    Imi doresc aceasta carte deoarece pare sa aiba succesul altor serii celebre (Jocurile Foamei si X-Men) ce are un subiect asemanator, lupta impotriva nedreptatiilor, a violentelor sau a celor ce distrug totul intr-o lume in agonie.

  47. Diana spune:

    Nume : Lazar Alexandra Diana
    email: dydy_alexia@yahoo.com
    Raspuns: trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
    Imi doresc cartea intrucat din ce am citit si din spusele celor care au citit-o este o carte care merita un loc de cinste in biblioteca si chiar sunt curioasa daca chiar asa este…..cu siguranta subiectul este palpitant si sigur mi-ar placea, de aceea mi-o doresc foarte mult!

  48. Nume: Ceaușu Mădălina
    Răspuns: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.

    • Scuze: Am uitat să scriu de ce vreau această carte. Păi îmi doresc această carte deoarece am citit recenzii și îmi pare foarte interesantă, chiar mi-o doresc să o am în bibliotecă și să o citesc.

  49. nicusor spune:

    Nume: Iobacioiu Nicu
    Juliette trebuie ori sa-i ajute pe cei ce conduc si au tinut-o captiva foarte mult timp (datorita puterilor ei speciale) ori sa se intoarca impotriva lor si sa lupte pentru o viata mai buna.
    Se observa ca aceasta carte are o desfasurare a actiunii plina de suspans, iar personajele cartii seamana cu eroii din Jocurile Foamei. Acestea ar fi unele din motivele pentru care cu siguranta cartea o voi indragii dupa ce o voi citi.

  50. bety spune:

    nume: Crisan Elisabeta
    să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor
    Vreau cartea deoarece ma fascineaza agest gen🙂 as citi la nesfarsit

  51. emilian spune:

    Nume: Emilian Smintina
    Juliette trebuie sa se decida daca va ajuta pe conducatorii factiunii Restauratiei in ce vor sa intreprinda sau isi va folosi puterile deosebite impotriva acestora.
    Imi doresc aceasta carte datorita recenziilor favorabile pe care le-a primit din partea cititorilor dar si datorita interesului afisat de studiourile de film, in vederea ecranizarii acestui subiect.

  52. raluka spune:

    Raluca Gabriela D
    Ea trebuie sa aleaga intre a fi un pion care sa sprijine actualul guvern prin aptitudinile pe care le are sau sa-si foloseasca aceste puteri pentru a distruge pe cei ce guverneaza si sa schimbe in bine lumea.
    Imi plac asemenea carti cu actiune distopica, care prezinta lupta dintre bine si rau, lupta ce are drept eroi adolescenti cu super-puteri.

  53. Bia Bis spune:

    cand vom afla castigatorul?

  54. lavander spune:

    felicitari!

Lasă un răspuns

