Disparuti de Michael Grant

Am asteptat cartea aceasta de foarte mult timp, dar nu scria nicaieri ca va aparea la Bookfest asa ca nu am reusit sa mi-o cumpar!!! Offfff…:( acum sunt nevoita sa astept pana voi reusi sa mi-o cumpar

Cât ai clipi din ochi, toată lumea a dispărut. Dispăruţi. Toţi, cu
excepţia tinerilor. Au rămas fără nici un adult. Fără profesori,
poliţişti, doctori, părinţi. Şi tot aşa de brusc dispar şi telefoanele,
internetul, televiziunea. Fără nici o posibilitate de a căuta ajutor. Şi
fără vreo şansă de a afla ce
se întâmplă.
Foametea ameninţă. Începe domnia sălbaticilor. O creatură sinistră
pândeşte din umbră. Animalele devin mutante. Iar adolescenţii se schimbă
şi ei, le apar talente noi, puteri inimaginabile, periculoase, mortale,
care sporesc din zi în zi.
Este o lume nouă şi înspăimântătoare. Se aleg tabere, se pregăteşte o
luptă. Cei puternici împotriva celor slabi. Iar timpul se scurge
inexorabil: de ziua ta, dispari, la fel ca toţi ceilalţi.

22 thoughts on “Disparuti de Michael Grant

  1. Miha Mihaella spune:

    Pare interesant dp descriere , si coperta este draguta .

  2. adryacola spune:

    Ce faina e coperta!Cand apare?

  3. Elena G spune:

    Cartea pare sa trateze visul oricarui copil : adulti sa dispara şi copiii sa devina sefi.

  4. :O Ce frumoasa!Doamne, cum nu am mai auzit de ea pana acum?
    O vreaaau:o3, cand apare?

  5. lavander spune:

    wow, chiar mi se pare foarte interesanta

  6. Carla♥ spune:

    Wow..Chiar pare super faina cartea.Cred ca mi-o voi cumpara cand o s aapara:D

  7. black angel spune:

    Hmmm.
    Suna interesanta dar din pacate nu am bani acum:((

  8. Elena Zaharia spune:

    Dar la ce editura va aparea?

  9. Iulia spune:

    Subiectul imi deschide curiozitatea …mai ramane sa astept sa am ocazia sa o cumpar.

  10. Sally spune:

    Si eu o asteptam. Asa ca multumesc rao!! (si ii multumesc desigur si pentru sovaire ^^)

  11. Madalina spune:

    Recenzia e foarte frumaosa iar coperta imi cere sa o citesc.Pare foarte interesanta.:)

  12. livia spune:

    Suna chiar foarte tare! Chiar o vreau.Dar azi am comandat 2 carti deci :)) momentan nu mai am bani.

  13. vps spune:

    De vreo 2 ani (mai precis, de cand a avut Shauki concurs cu ea in engleza) astept sa apara. Mi-a placut inca de atunci sinopsisul.

  14. Andreea spune:

    Interesanta carte,dar am vazut-o pana acum numai in engleza.

    • Alexa spune:

      Cartea este brilianta.Am citit-o , la inceput pot sa spun ca am cumparat-o din greseala ,parca imi parea rau ca am dat 40 de lei pe ea.(am luat-o din carrefour ploiesti acum 2 saptamani).
      V-o recomand cu caldura tuturor.Este geniala .

  15. Bia Bis spune:

    interesanta carte poate o voi citi sometimes

Lasă un răspuns

