Recenzie „Spulbera-ma” de Tahereh Mafi

Din momentul in care am aflat ca aceasta carte va aparea la editura Leda am asteptat-o cu nerabdare! Asteptarea nu a fost in zadar deoarece este o carte superba pe care nu am putut-o lasa din mana. Felul in care este scrisa este superb, mai ales ca unele propozitii/cuvinte sunt taiate, acestea aratand ceea ce gandeste Juliette.

Un alt lucru care mi-a placut este ca autoarea nu se complica si nu pune accent pe descrierile lungi si plictisitoare, ci pe actiune, dragoste etc.Nu cred ca exista vreo pagina in care sa nu se afle cel putin o figura de stil superba!

Eu v-o recomand cu cea mai mare caldura! Tahereh Mafi a reusit sa creeze o poveste minunata de dragoste plasata intr-o lume distopica in care pericolul nu are niciodata liber.

Rezumat:

Juliette este inchisa intr-un ospiciu de 264 de zile intr-o celula de 13 m patrati, 4 pereti si o fereastra.Nici ea nu stie bine motivul pentru care a fost inchisa, tot ce stie este ca toata viata  a fost considerata o ciudata, chiar si de parintii ei.Ea nu stie ce inseamna sa fi imbratisata, alinata sau sarutata de „Noapte buna!” In urma cu mai multi ani atingerea ei a provocat moartea unui copilas, iar de atunci nimeni nu a mai indraznit sa o atinga.

In momentul in care Adam paseste in celula ei lucrurile scapa de sub control, mai ales ca acesta este foarte dornic sa afle cat mai multe despre Juliette.Cel mai ciudat este ca lui Juliette, ochii lui i se par foarte cunoscuti si este sigura ca l-a mai intalnit undeva.

Momentul in care Juliette descopera in Adam prietenul pe care nu l-a avut niciodata se spulbera repede deoarece se pare ca Adam este un soldat aflat sub comanda lui Warner, seful sectorului 45 al Restauratiei.

Scoasa din celula ei, la ordinele lui Warner si mutata intr-un apartament foarte luxos, Juliette este nevoita sa aleaga de parte cui lupta: de partea Restauratiei sau importiva ei.

Desi Adam este sub comanda lui Warner el este alaturi de Juliette si este pregatit sa faca absolut orice pentru a o ajuta sa evadeze.Vor reusi cei doi sa evadeze?Si daca da unde se vor duce?

Detalii:

Format: 13 x 20 cm
Autor: Tahereh Mafi
Traducere: din limba engleză de Shauki Al-Gareeb
Pret:34.90 ron
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 352

Puteti comanda cartea de aici(click)

14 gânduri despre „Recenzie „Spulbera-ma” de Tahereh Mafi

  1. Iulia spune:

    Subiectul e super! Ce pacat ca am carti pe drum si mai am de asteptat pana sa o pot lua..((

  2. Miha Mihaella spune:

    Pare o carte interesanta , poate am noroc la vreun concurs s-o castig .

  3. Sally spune:

    Imediat dupa citesc toate cartile nicitite din biblioteca sigur asta e urmatoarea 🙂 Ma bucur ca exista carti care sunt apreciate de toata lumea, care se incadreaza foarte bine in gusturile tuturor.

  4. Carla♥ spune:

    Hmm..acuma chiar imi doresc sa o citesc:))..sper sa o castig la concurs

  5. Madalina spune:

    sper sa o castig la concurs. descrierea e minunata si coperta la fel. 🙂 sper totusi sa ajung sa o citesc :*

  6. larisaoana spune:

    Interesanta, descrierea e minunata:)

  7. lavander spune:

    trebuie neaparat sa o citesc

  8. Bia Bis spune:

    doamne cat o vreau insa nu inteleg daca e o serie sau doar o carte.

    • deea spune:

      Este vorba de o trilogie(3 volume).Cele 3 volume fac parte din seria „Atingerea lui Juliette”.Cel de-al doilea volum va aparea in 2013

  9. dannar spune:

    de abia astept sa o citesccccc:)si sper cat mai curand

  10. passionate93 spune:

    Este o carte uimitoare dupa descriere ,sper sa o castig ca sa o pot citi cat mai curand…

  11. Simonik spune:

    Am cartea şi este superbă<3

  12. Andreea spune:

    Imi place cartea,am participat la toate concursurile,dar n-am avut noroc.:(Poate alta data.

Lasă un răspuns

