11 thoughts on “Super-promotii la editura Leda!

  1. lavander spune:

    wow, trebuie sa fac rost de bani cat mai repede, de cand vreau sa-mi iau Dispozitive infernale

  2. Carla♥ spune:

    chiar ca super promotii..sunt foarte convenabilr

  3. Miha Mihaella spune:

    Sunt fffffff bune , regret daca numi cumpar ceva

  4. Iulia spune:

    eu rafnesc la pachetul Georgina Kincaid
    si la Jurnalele Vampirilor….sper ca buni :X sa fie darnic si sa imi dea niste banuti…;;)

  5. Editura Leda nu inceteaza sa ne bucure:D
    De asta o iubim:x:x:x

  6. Sally spune:

    Mmm pachetul Georgina Kincaid arata destul de bine. Pacat ca am asa de multe de citit

  7. Bia Bis spune:

    chiar ca super-promotii. multumim d3spre carti pt anunt

  8. dannar spune:

    superrrr promotii
    Editura Leda, multumim!

  9. Andreea spune:

    Imi place seria „Jurnalele Vampirilor”,dar am volumul 5 si nu o pot comanda.:(:(

  10. passionate93 spune:

    Rar mai vezi asa promotii . Ar fi pacat sa le ratezi . Spor la cumparat si lectura placuta🙂

  11. Simonik spune:

    Foarte bine venită promoţia!

Lasă un răspuns

