Promotie Leda 16-17 iunie

In week-end-ul acesta(16 si 17 iunie) editura Leda are o promotie foarte interesanta pentru seria „Sange albastru” de Melissa de la Cruz.Daca nu ati citit inca aceasta serie ar trebui sa o faceti deoarece este foarte frumoasa si originala.Pentru mai multe detalii click pe imaginea de mai jos.

13 gânduri despre „Promotie Leda 16-17 iunie

  1. Bia Bis spune:

    foarte interesant ma bucur ca edituriile facastfel de promotii

  2. Carla♥ spune:

    Este o oferta destul de buna pentru serie..Dar mai astept puitn..Nu sunt sigura ca doresc sa o iau

  3. Andreea spune:

    E foarte interesant,dar am deja Bloody Valentine.

  4. lavander spune:

    nu prea pot spune ca sunt o fana Sange albastru

  5. Miha Mihaella spune:

    Totusi si la reducere mi se pare scump pachetul .

  6. Iulia Neagoe spune:

    Sunt de acord cu Mihaela si am si eu colectia
    Pachetul e inca destul de scump

  7. Iulia Neagoe spune:

    Sunt de acord cu Mihaela ,eu am reusit sa iau cartile pe rand cu reducere acumulata mai mare

  8. Iulia spune:

    Seria asta merita toti banii
    Eu m-am indragostit de ea:X

  9. larisaoana spune:

    Pare interesanti….de la cei care au citit-o, doar cuvinte de lauda, dar inca nu o vreau:D

  10. dannar spune:

    Eu am citit primele doua voleume si au fost super
    Merita cumparata:)

  11. Madalina spune:

    Eu una mi-am pus in gand sa citesc aceasta serie si chiar nu vreau sa renut.Sper sa ajung totusi sa o citesc. ^_^

  12. passionate93 spune:

    Am auzit numai cuvinte de lauda la adresa acestei serii . Sper ca data viitoare sa apuc o astfel de reducere si sa reusesc sa o cumpar.
    Lectura placuta celor care au reusit sa faca asta!

  13. Simonik spune:

    Din păcate nu mi-au mai ajuns banii pt această serie, dar chiar aş vrea să mi-o i-au. Eh, data viitoare:)

Lasă un răspuns

