15 gânduri despre „Promotie elefant!

  1. Carla♥ spune:

    Am dat si eu camanda.Chair este o super reducere..Merita!!

  2. Bia Bis spune:

    am aflat si eu de aceasta promotie si deja am folosit-o este foarte bine ca elefant se gandeste mereu sa ne faca astfel de surprize

  3. Sally spune:

    Am facut comanda. Multumesc Elefant >:D<.
    Ideea e geniala cred ca au o gramada de comenzi. Pacat ca a mea ajungea deabia pe 2 luna viitoare..

  4. Miha Mihaella spune:

    Am pus deja comanda ,si mi-am luat Uneori , sub clar de luna la 7 lei :)) .

  5. Iulia Neagoe spune:

    Am dat si eu comanda si mi-am luat Sovaire la 17 lei :X

  6. Niahara spune:

    Am dat si eu comanda, mi-am luat o groaza de carti 😀 printre care Vrajitor si Vrajitoare. Super oferta din partea siteului.

  7. Iulia spune:

    Am profitat si eu de oferta:)
    Ce bine ca cei de la Elefant se gandesc la noi de ziua lor:X

  8. larisaoana spune:

    E inca valabila, daca comand acum?

  9. lavander spune:

    o sa-mi clatesc putin ochii sa vad daca reusesc sa gasesc ceva care sa-mi placa

  10. dannar spune:

    ce tare, trebuie sa imi cumpar ceva

  11. Andreea spune:

    Mi-am cumparat ceva.

  12. passionate93 spune:

    La multi ani intarziat Elefant! Sa ai parte de multe vanzari in anul ce urmeaza 🙂

  13. Simonik spune:

    Mi-am comandat Şovăire, pe care o vroiam demult:X:X mulţumesc Elefant, pt această ocazie minunată<3

  14. Andreea spune:

    Mi-am cumparat o gramada de carti.Cred ca vreo 8 sau 9.:D

Lasă un răspuns

