Planuri de vacanta :)

Am asteptat atat de mult vacanta de vara…au fost unele momente in care timpul trecea extrem de greu(mai ales orele de matematica), dar au fost si momente in care parca zbura.Dupa ce s-a terminat vacanta de iarna, vara mi se parea extrem de departe!

Pentru vara aceasta am mii de planuri si dorinte si sper sa reusesc sa le duc pana la capat!

Si cum ar fi vara mea fara carti? Trista, deoarece cu ajutorul personajele pot calatorii in mii de locuri fara sa fiu nevoita sa imi fac bagajul!

Vara aceasta mi-am propus sa citesc/recitesc:

  1. Destinul vraciului de Joseph Delaney
  2. Luna albastra de Alyson Noel
  3. Fantoma, Jurnalele vampirilor#8
  4. Despartirea, Cercul secret#4
  5. Atingerea umbrei de Richelle Mead(vol.3) *vreau sa o recitesc
  6. Juramant de sange de  Richelle Mead(vol.4) *vreau sa o recitesc
  7. Limitele spiritului de Richelle Mead(vol.5)  *vreau sa o recitesc
  8. Sacrificiu final de Richelle Mead(vol.6) *vreau sa o recitesc
  9. Harry Potter si piatra filozofala de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  10. Harry Potter si camera secretelor de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  11. Harry Potter si prizonierul din Azkaban de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  12. Harry Potter si pocalul de foc de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  13. Harry Potter si ordinul phoenix de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  14. Harry Potter si printul semipur de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  15. Harry Potter si talismanele mortii  de J.K.Rowling*vreau sa o recitesc
  16. Jocurile foamei de Suzanne Collins *vreau sa o recitesc
  17. Sfidarea de Suzanne Collins *vreau sa o recitesc
  18. Revolta de Suzanne Collins *vreau sa o recitesc
  19. Disparuti de Michael Grant
  20. Casa de sticla de Rachel Caine *vreau sa o recitesc
  21. Tradarea de P.C. si Kristin Cast *vreau sa o recitesc
  22. Sacrificiul (Eve#2) de Anna Carey
  23. Privilegiul de Zoey Dean
  24. Setea de Carrie Jones
  25. Secretul lui Emily de Sara Shepard
  26. Secretul lui Spencer
  27. Secretul  Ariei 

Voi actualiza lista cand termin de citit una dintre cartile de mai sus sau cand adaug alte carti.

*Daca vreti puteti sa imi trimiteti planurile voastre de vacanta (carti etc.), iar eu le voi posta pe blog:)

*Daca aveti blog si vreti, puteti prelua aceasta postare.O puteti considera  leapsa:)

21 thoughts on “Planuri de vacanta :)

  1. Miha Mihaella spune:

    Eu am 40 de carti de citit , dsintre care vreo 20 pt scoala , sper sa am timp . Si var ca ai niste carti interesante pe lista ta .

  2. Carla♥ spune:

    Si eu pentru vara asta am multe planuri in legatura cu caetile.Din cauza examenelor nu prea am reusit sa mai citesc.Dar imi doresc sa fac un mic record aceasta vara..De cate carti?Nu stiu exact:))

  3. Orele de mate:))diriga a fost profa de mate(se pensioneaza:(( )
    Cartile mi se par foarte interesante:*

  4. Iulia spune:

    Si eu am realmente o gramada mare de carti de citit si sunt gata sa incep🙂 ,mai ales ca pe timp de scoala greu am mai gasit timp pentru o carte😦

  5. Sally spune:

    Deabia astept sa inceapa vara si pentru mine pentru ca am examenele de capaciate care ma termina. In vacanta asta nu stiu sigur ce vreau sa citesc dar sigur o sa recitesc academia vampirilor😉

  6. Crissa G. spune:

    `vara asta mi-am propus sa citesc cat mai multe carti. SF, politiste, de dragoste etc etc. Vreau ca-n vara asta sa-mi depasesc recordu`.

  7. Cristinab spune:

    spor la citit!
    eu am terminat zilele trecute AV 4 si acum sunt la mijlocul cartii Divergent. chiar am simtit ca trebuie sa i-au o pauza de la drama Rose :d

  8. Bia Bis spune:

    am atatea carti pe care vreau si tb sa le citesc in vacanta. spor la lectura

  9. Simonik spune:

    Mi-am cumărat atâtea cărţi, pe care acum trebuie să le citesc, va fi o adevărată plăcere abia aştept:X:X:X, baftă multă la citit, ai o listă zdravănă de cărţi a mea e ceva mai lejeră:)

  10. Miha Mihaella spune:

    Sper sa apuci sa le citesti/recitesti pe toate . Eu mi-am impartit vara in doua : in iulie vreau sa citesc cartile care le-am cumparat pt mine , sper sa reusesc sa citesc vreo 18 din 30 , iar in august sa citesc cele pt scoala , nu am foarte mult , decat La medeleni vol 1 , Cuore , Colt Alb si Amintiri din copilarie , in rest sunt texte mici in proza sau in versuri . Si sunt convinsa ca cele pt scoala le termin pana pe 15 august , iar in ultimele saptamani poate mai citesc ceva din cartile ramase .

    • deea spune:

      La medeleni este foarte frumoasa. Eu am citit-o vara trecuta.
      Spor la citit!:)
      La sfarsitul verii astept sa imi spui daca ai reusit sa iti duci pana la capat planurile:)

      • Miha Mihaella spune:

        Ce pot spune , la cartile de scoala mi-a mers super rau , nu-mi imaginal ca La Medeleni sa fie asa plictisitoare . Am reusit sa citesc 18 carti din cele 30 . Cat despre cele de scoala mai am de citit poeziile ,ultimele doua parti din La Medeleni si Cuore .

  11. Daniela spune:

    Uau. Multe carti vrei sa recitesti. Harry Potter, chiar azi ma gandeam la serie. Eu nu am citit-o, desi am primit-o cand aveam 10 ani (cred) cadou de la tata si atunci ma feream de carti ca vampirii de lumina soarelui.😆
    Lectura placuta, Deea!🙂

    • Anca spune:

      Cu Harry Potter este aceeasi poveste si la mine! 😀. Am primit-o dar nu m-am apucat de ea niciodata! Totusi , imi face cu ochiul de vreo 2 luni. Dar na.. acum am de citit carti gen Baltagul ..c are.. imi iau cel mult o zi . :)).

      • deea spune:

        Harry Potter este seria copilariei mele.Am recitit(pana acum) toate cele 7 volume de vreo 3 ori, iar pe primul cred ca de vreo 6 ori:))

  12. lavander spune:

    eu improvizez din mers, nu stiu ce voi citi, va fi o inspiratie de moment, sper sa am timp tinand cont ca trebui sa incep sa ma gandesc la bac si la facultate

  13. Anca spune:

    Eu am de citit vacanta asta 20 numai pentru scoala. In schimb abia astept sa imi fac timp pentru lectura mea . As vrea si eu sa fac rost de Destinul Vraciului. Restul seriei mi-a placut enorm!

  14. crisstina0194 spune:

    Aproximativ 10 carti din cele ce le-ai mentionat mai sus vreau sa le citesc si eu. Am castigat Destinul Vraciului la un concurs si trebuie sa ajunga, cred ca o sa incep cu ea.

  15. ana anna spune:

    ana tu ce faci raspunde merg la magazain ? da si tun ?🙂

  16. alex spune:

    eu vreau club sportiv de football🙂

Lasă un răspuns

