16 gânduri despre „Promotii Leda pana pe 31 iulie doar la comenzile online!

  1. larisaoana spune:

    Super fain!<3Sunt unele edituri care chiar stiu cum sa ii faca pe clienti sa-i iubeasca;))

  2. Iulia spune:

    La asa oferte nu poti rezista:X

  3. Carla♥ spune:

    Wow..deja noi reduceri..sunt foarte tari toate:>..Merita categoric:)

  4. Sally spune:

    off putem sa-mi iau seria instrumente mortale dar, norocoasa de mine, mi-am luat orasul oaselor acum o saptamana 😀

  5. Miha Mihaella spune:

    Super reducerile , poate imi iau MM , dar nu prea cred .

  6. livia spune:

    Foarte tari reducerile!.insa ma enerveaza ca trebuie sa platim si curierul.

    • deea spune:

      Pentru comenzile de peste 70 lei transportul este gratuit:)

      • livia spune:

        aaa…inteleg,dar eu vreau sa imi iau seria Cele noua veti ale lui Chloe King si la pachet costa numai 39,90…deci trebuie sa platesc si curierul,insa daca as lua seria Sange albastru,as plati curierul?

    • deea spune:

      Aici e o mica problema. Tu trebuie sa platesti 69.90 lei, dar pentru ca transportul sa fie gratuit trebuie sa fie minim 70 lei. In momentul in care tu faci comanda calculatorul genereaza automat si transportul.
      Te-as sfatui sa trimiti un mail la aceasta adresa:vanzari@edituracorint.ro si sa vezi daca este posibil ca transportul sa fie gratuit:)

  7. Simonik spune:

    Mi-aş fi dorit seria micuţele mincinoase, dar din păcate mi-am luat seria Dispozitive Infernale, care sunt tot la promoţie până la sfârşitul lunii, asta e next time:)

  8. bianca spune:

    cred ca o sa imi iau micutele mincinoase seria ms de informatie

  9. lavander spune:

    eu mi-am luat Dispozitive Infernale din oferta trecuta si pur si simplu m-am indragostit

  10. Andreea spune:

    Cred ca o sa-mi iau „Sange albastru”.Am auzit ca este foarte intreresanta seria.In plus ami citit „Bloody Valentine”si mi-a placut.

Lasă un răspuns

