Leapsa!

Am primit lepsa de la Monica( blogul Heart of darkness).Multumesc>:D<

 1.Nu am niciun membru.Ce fac?

Cu siguranta inceputul este cel mai greu! La inceput nimeni nu are vizitatori si nici comentarii si cu siguranta nici nu va avea daca nu face nici o postare. Pentru a reusi sa ai membrii trebuie sa incepi sa scri pe blog (recenzii, rubrici interesante, aparitii noi, pareri etc), iar dupa aceea sa incepi sa comunicisi sa te imprietenesti cu cei din blogosfera.

 2.Cum obtin un sponsor?

In primul rand trebuie sa astepti sa mai treaca timpul… nu te poti astepta ca a doua zi dupa ce ai deschis blogul sa ai deja sponsor. Trebuie sa astepti o perioada ca lumea sa iti cunoasca blogul, iar dupa aceea poti incepe sa iti cauti un sponsor. Poti incerca trimitand email-uri editurilor/ librariilor online.
 3.Nw L@s@ n1mn Koment@rii.

Daca vrei sa nu-ti inlaturi vizitatorii blogului trebuie sa vorbesti adecvat si corect.

 4.Cum fac un concurs?

Daca ai in biblioteca o carte pe care nu ai citit-o niciodata si nici nu ai de gand sa o faci poti organiza un concurs cu ea. Poate ca unul dintre vizitatorii blogului o vrea. O alta idee ar fi sa cumperi o carte cand o prinzi la promotie si sa o pui si pe ea la concurs.

 5.Ce-mi iese din toata chestia asta cu blog-ul?

In primul rand experienta. In al doilea rand legi prietenii care au aceeasi pasiunea ca si tine:cititul. Si nu este un sentiment placut sa ajuti pe cineva sa afle parerea ta sau data de aparitie a unei carti?!

16 thoughts on “Leapsa!

  1. Miha Mihaella spune:

    Tu ai un blog superb , si sunt sigura ca faci foarte multa munca pentru a-l putea mentine asa . Aprop. , tu nu ai sponsorizarea de la Libris ?

  2. Iulia spune:

    Cum iti pastrezi un sponsor?

  3. larisaoana spune:

    Multimim, deoarece aceasta leapsa este un fel de ghid pentru noi, incepatorii;))

  4. Carla♥ spune:

    Da asa este..Este un ghid foarte bun pentru cei ce vor sa isi infiinteze un blog.

  5. bianca spune:

    draguta idee

  6. lavander spune:

    si eu am vrut sa-mi fac blog prima data cand am descoperit blogosfera, dar dupa mi-am dar seama cat este de munca si am renuntat, am un program destul de incarcat cu scoala, ii felicit pe cei care s-au facu blog si au grija de el

  7. Sally spune:

    Multumesc de sfaturi. Am si eu un blog sunt la inceput deeci orice sfat inseamna enorm

  8. Anca spune:

    Da.. am inceput si eu un blog si stiu foarte bine cum e sa nu lase nimeni comentarii . Sper ca in curand sa ma viziteze lumea mai des!😉.

  9. Andreea spune:

    De fiecare data,”Leapsa” este foarte interesanta.

  10. Simonik spune:

    Foarte drăguţă leapşa:)

  11. Alexandra spune:

    Imi place raspunsul de la intrebarea 5

Lasă un răspuns

