Nu pierde maine 26.06 Nu-i asa ca esti geloasa? de Melissa de la Cruz numai impreuna cu revista BravoGirl!

Nu pierde maine 26.06 „Nu-i asa ca esti geloasa” de Melissa de la Cruz (Ashleys#2) doar impreuna cu revista BravoGirl la pretul de 10.99 lei.

EŞTI GELOASĂ CUMVA PE FETELE DIN GAŞCA ASHLEYS?

Ele au tot – bani, frumuseţe, popularitate, orice le doreşte inimioara lor, aflată într-o cutiuţă din platină.

Iar după manevra neaşteptată şi inteligentă a lui Lauren Page de la petrecerea VIP din toamnă, aceasta a ajuns să fie atât de lipită de Ashley Spencer, Ashley numărul unu, încât ai putea spune că a devenit perechea ei de colanţi preferată.

Însă vestea unui website nou apărut, total misterios, http://www.AshleyRank.com, se răspândeşte precum gripa în februarie şi, pentru prima oară de când erau la grădiniţă, orice fată poate participa la cursa pentru popularitate.

Lauren Page vede în asta un mod de a pătrunde în cercul lor, Ashley Li şi Ashley Alioto o cale de a urca pe scara socială, iar Ashley Spencer doar o modalitate de a demonstra că nu e loc pentru nimeni altcineva în afară de ea însăşi în vârful clasamentului.

12 gânduri despre „Nu pierde maine 26.06 Nu-i asa ca esti geloasa? de Melissa de la Cruz numai impreuna cu revista BravoGirl!

  1. Miha Mihaella spune:

    Din pacate sunt la tara :(( , dar cum ma trezesc o sun pe mama sa se duca la un chiosc de ziare si sa-l cumpere .

  2. bianca spune:

    ce parere aveti despre aceste carti seamana cu ceva sau sunt noi si diferite

  3. lavander spune:

    nu am luat nici primul volum, probabil mai tarziu le voi lua pe toate de pe net, inca nu sunt sigura daca vreau sa le citesc

    • Miha Mihaella spune:

      Mai bine ca nu l-ai luat , mi se pare pierere de vreme sa-l citesti , dar poate vol 2 va fi mai bun . Oriqm , cresd ca o sa apara cu reducere toate 4 cartile , cum au facut cu alte serii ce au aparut cu revista .

  4. Iulia spune:

    Eu sigur nu o sa o ratez…Melissa de la Cruz e una dintre scriitorii mei preferati :X

  5. Carla♥ spune:

    wow..cred ca mi-o voi lua:D

  6. Andreea spune:

    O sa o cumpar.

  7. Sally spune:

    Am asteptat pareri despre aceste carti sii nu stiu daca sa le iau sau nu 😕 sunt intr-o dilema

  8. crisstina0194 spune:

    Deabea astept sa o citesc! :X Sunt sigura ca e extrem de interesanta.

  9. Anne Marye spune:

    Cred ca e super,mi-am luat-o dar nu am citit-o inca.

  10. Alexa spune:

    Ce bine ca apare toata seria la revista Bravo, caci eu n-as fi cumparat-o nicidecum! Primul volum a fost dragut (http://paginimarcate.blogspot.ro/2012/06/ashleys-o-noua-senzatie-in-scoala-de.html), dar seria nu merita citita decat cand apare o oportunitate ca aceasta, cand vine la pachet cu o revista…

Lasă un răspuns

