Concurs Destinul vraciului (Cronicile Wardstone#8) de Joseph Delaney

Update! Lista participantilor o gasiti aici.Castigatoarea estnr.22:Penca Cristina. Felicitari! Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(+numar telefon).

A nu se citi după miezul nopţii!

Pana pe 5 iulie(inclusiv) puteti participa la un concurs sponsorizat de editura Corint Junior, premiul fiind cartea „Destinul vraciului” de Joseph Delaney, volumul nr.8 al seriei „Cronicile Wardstone”.

Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda:

1.Numele si prenumele vostru(sau initiala numelui)

2.Raspunsul la intrebarea:Care volum, din serie v-a placut cel mai mult?

3.Care este personajul vostru preferat.

Mult succes!

*Castigatorul va fi ales cu random.org

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Corint Junior

36 de gânduri despre „Concurs Destinul vraciului (Cronicile Wardstone#8) de Joseph Delaney

  1. Iulia spune:

    as vrea sa particip si eu , dar din pacate nu am niciunul din volumele acestei serii:(

  2. larisaoana spune:

    Nu pot participa la acest concurs pentru ca nu am citit aceste volume;))
    Succes participantilor>:d<

  3. Laurentzyu spune:

    1. Paraschiv Laurentiu
    2. Nu am citit decat primele 2 volume. Al doilea nu m-a impresionat atat de mult ca primul. L-am devorat imediat, a fost unul dintre cele mai bune romane pe care le-am citit vreodata. A fost o carte perfecta, completa. A avut pur si simplu de toate, dar suspansul si actiunea au fost peste masura. Ca si cand Joseph Delaney a adunat intregul gen horror si l-a pus intr-o singura cartea. Dragoste, tradare, frica, furie, teama, alerta, groaza – cam asa se poate descrie primul volum din cele zece.
    3. Personajul meu preferat „cred” ca este Katniss Everdeen. O admir pentru curajul si dragostea pe care o poarta celor dragi. Teama nu ii este cunoscuta si stie cum sa isi adune prietenii in jurul ei. Nu se lasa intimidata de nimeni si a devenit un adevarat simbol al puterii pentru mine.

  4. Bella spune:

    Nume: Oprea Gabriela Izabela
    Ador volumul Gresala Vraciului iar perjonajul preferat este Tom

  5. Silvia spune:

    Nume: Olarasu Silvia.
    Volum preferat: Blestemul Vraciului.
    Personaj preferat: Alice Deane.

  6. Andreea spune:

    Andreea T.
    Volumul meu preferat este primul.Pur si simplu l-am devorat.
    Personajul mei preferat este Alice Deane.

  7. Simonik spune:

    Marinescu Simona
    Volum preferat: Sacrificiul Vraciului
    Personaj preferat: Bill Arkwright pentru curajul său, atunci când i-a reţinut pe slujitorii Întunericului.

  8. El Kosta spune:

    Nume: Albu Constantin Daniel
    Personajul meu preferat este desigur: Tom
    Volumul preferat este fara discutie volumul 4, a avut ceva ce nu am gasit in restul volumelor, nu imi pot da seama ce dar mi-a placul cel mai mult din toata seria, desigur sper ca volumul 8 sa fie la fel de bun sau cine stie poate chiar mai bun.

  9. lunateca spune:

    nedelcu mirela
    personajul preferat tom
    volumul preferat 3

  10. Elena G spune:

    A.Elena
    Volumul preferat-Ucenicul Vraciului
    Personajul preferat-Tom

  11. Bianca. spune:

    Carbune Bianca
    Volumul meu preferat este primul.
    Personajul preferat este Alice Deane.

  12. passionate93 spune:

    Sandu Alexandra
    Volumul preferat este primul : Ucenicul Vraciului
    Personajul preferat este Thomas Ward

  13. Andrei spune:

    Andrei T.
    Volumul meu preferat este Sacrificiul Vraciului
    Personajul meu favorit este Thomas Ward.

  14. geanina spune:

    L.Geanina
    Volumul prefera.:ucenicul vraciului
    Personaj preferat :TOM

  15. Andreea spune:

    Te superi daca imi fac si eu reclama blogului meu pe blogul tau??
    Blogul meu este http://identifyreading.blogspot.com.Intrati si spuneti-mi ce parere aveti.Multumesc!!!

  16. crys spune:

    Mihai Cristina
    Volumul preferat:Ucenicul Vraciului
    Personaj preferat:Thomas Ward

  17. Irina spune:

    1.Negel Irina
    2.Volumul preferat este Sacrificiul vraciului.Mi-a placut acest volum foarte mult pentru modul in care descrie autorul intreaga actiune .Totodata mi-a placut faptul ca J.Delaney a ales drept ajutoare pentru Tom si vraci in lupta cu Ordeen,pe mama lui Tom si vrajitoarele.La inceput mi s-a parut ciudat si ma asteptam la orice din partea vrajitoarelor,mai ales Grimalkin,fiind una dintre cele mai periculoase din clan.Acest volum m-a tinut in suspans inca de la inceput de cand am aflat la ce batalie vor participa personajele ,de aceea il consider pana acum volumul preferat.
    3.Personajul preferat este Alice Deane.Imi place acest personaj in mod aparte,deoarece m-a impresionat foarte mult faptul ca fata,cu toate ca este o vrajitoare si este inrudita cu doua dintre cele mai periculoase clanuri de vrajtoare,se hotaraste sa fie de partea lui Tom si al vraciului ajutandu-i in numeroase momente.Alice este constienta ca risca foarte multe fiind de partea acestora,mai ales ca vraciul nu are incredere in ea deloc ,dar pana in prezent le ramane alaturi.

  18. Volumul meu preferat este Sacrificiul Vraciului
    Personajul meu favorit este Tom

  19. Larisa M spune:

    Larisa M
    Volumul preferat este Secretul Vraciului, suspansul a parut sa atinga cote maxime in acest volum.
    Personaj preferat: Tom Ward, nu ai cum sa nu ii admiri curajul si personalitatea.

  20. iulia spune:

    Iulia D
    Volumul meu preferat este Ucenicul Vraciului
    Personajul meu preferat este Alice Deane

  21. adryacola spune:

    Nume: Adriana Popescu
    Volum preferat: Blestemul Vraciului.
    Personaj preferat: Alice Deane.

  22. stephy2301 spune:

    Nume – Coman Diana
    Volumul meu preferat este volumul 4 , Batalia Vraciului . A avut multa actiune si suspans. O carte pe gustul meu!!
    Personajul preferat este Alice Deane

  23. Mares Cristian Ionuts spune:

    1.Nume: M. Cristian;
    2.Volumul preferat:Batalia Vraciului;
    3.Personajul preferat:Vraciul.

  24. Katherine spune:

    Nume:Dan Daiana
    Volumul preferat:Blestemul Vraciului
    3.Personajul preferat este Alice Deane

  25. horade spune:

    Nume: Demetrescu Horatiu Gabriel
    Volumul care mi-a placut cel mai mult este „Secretul Vraciului” (vol. 3).
    Personajul preferat este Thomas J. Ward.

  26. Penca Cristina spune:

    Nume:Penca Cristina
    Volumul preferat:Sacrificiul Vraciului
    Personaj preferat:Alice Deane

  27. Cristina Penca spune:

    La ce ora se va afla castigatorul?:d

  28. DarkRedSword spune:

    Banuiesc ca azi e prea tarziu ca sa ma mai inscriu. Din pacate abia azi am aflat despre concurs din moment ce am avut probleme cu calculatorul in ultimele zile. Off. Ce rau imi pare. Oricum, imi incerc norocu; desi nu cred.

    Numele meu e: Sirbu Andora Mirel Serena. da, e real.
    Cartea preferata e: Greseala Vraciului
    Personajul preferat e Tom Ward, desigur.

  29. Nicu Ioba spune:

    Iobacioiu Nicu
    Eu optez pentru volumul IV „Batalia Vraciului” si personajul meu preferat este Tom Ward.

  30. teo spune:

    Nume: Seran Teodora
    Cartea preferata: Cosmarul vraciului (vol. vii)
    Personaj preferat: Alice Deane

  31. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Mie mi-a placut volumul II „Blestemului Vraciului”, iar eroul meu este bineinteles Tom Ward.

  32. grigore spune:

    Numele:Grigore Tomuz
    Cartea preferata din cronicile wardstone:Cosmarul Vraciului
    Personajul preferat:Grimalkin(vrajitoarea asasina a clanului Malkin)
    Deasemenea imi place: Alice Deane;Tomash. J.Ward;John Gregory;
    Batrinul Nick(Necuratul);Osoasa Lizze.De fapt imi plac toate personajele

Lasă un răspuns

