Castigator-Concurs „Vrajitor si vrajitoare” de James Patterson

Sunt foarte incantata ca s-au inscris 24 de persoane! Nu ma asteptam! Stiu ca cerinta a fost putin mai grea, dar imi doream sa aflu si parerile voastre despre   carte pe care ati citit-o si v-a placut.

Inainte de a alege castigatorul vreau sa va felicit pe toti! Imi pare rau ca am o singura carte:(

Ok…ca sa nu va mai tin in suspans…castigatoarea este nr.18: Momente de viata. Felicitari!

Astept datele tate pe adresa de email:deeablog@yahoo.com(adresa+numar telefon)

Participanti:

  1. dumbyd
  2. Iulia
  3. larisaoanaLarisa
  4. lavander
  5. adryacola
  6. Gheorghiev Alexandra
  7. Ana
  8. Miha Mihaella
  9. Adelina
  10. lunateca
  11. Simonik
  12. Paula
  13. elena
  14. giorgianaturcu
  15. Smiling Miss
  16. crisstina0194
  17. jacqlineveve
  18. momentedeviata
  19. Alexandra
  20. vps
  21. Andreea
  22. Sandra
  23. Katherine
  24. horade

6 thoughts on “Castigator-Concurs „Vrajitor si vrajitoare” de James Patterson

  1. larisaoana spune:

    Felicitari castigatoarei!Lectura placuta, din cate am auzit e o carte minunata;))

  2. lavander spune:

    felicitari!

  3. Iulia spune:

    Felicitari😀
    Lectura placuta🙂

  4. multumesc mult🙂 chiar mi-ai facut o mare bucurie ador cartile lui james patterson si imi doream de mult sa pun mana pe ea

Lasă un răspuns

