Recenzie „Destinul vraciului” de Joseph Delaney

Am citit primele 7 volume al seriei „Cronicile Wardstone” in urma cu aproape 2 ani. Astfel, atunci cand am citit „Destinul vraciului” a fost putin mai complicat deoarece uitasem cateva detalii.

Sunt foarte incantata de faptul ca autorul scrie din ce in ce mai bine, iar fiecare volum al seriei este mult mai bun decat precedentul. Sunt unele serii care la un moment dat, cand au prea multe volume devin plictisitoare si „trase-de-par”. Nu este cazul pentru aceasta serie si sper sa nu se intample acest lucru.

„Destinul vraciului” a fost plin de actiune si de situatii neprevazute. Pentru mine au fost dificile primele 100 de pagini (cum am spus si mai sus, din cauza ca nu imi mai aminteam toate detalii), dar dupa aceea a devenit foarte interesanta. Nu am putut sa nu observ, totusi, faptul ca Vraciul este din ce in ce mai putin prezent, dar Grimalkin, vrajitoarea asasina apare foarte mult in acest volum.

Daca sunteti fani ai seriei cu siguranta nu puteti rata acest volum, iar daca nu ati citit nici un volum pana acum eu va recomand seria. Este ideala pentru cei care  vor sa citeasca o carte/serie in care accentul nu cade pe romance.

Rezumat:

Vraciul, Tom si Alice sunt in Irlanda fugind de razboiul din Comitat, dar nu si de pericole. Desi Tom are inca urciorul de sange, simte ca Diavolul este din ce in ce mai aproape de el si ca la un moment dat il va prinde. Singura solutie este sa reuseasca sa il prinda el pe Diavol, dar pentru aceasta are nevoie de Grimalkin.

Dar prinderea Diavolului nu va fi deloc usoara, mai ales ca pe urmele lui Tom se afla zeita Morrigan dornica de razbunare, iar ritualul magilor-tapi este pe cale sa inceapa. In urma ritualului, care presupune ca doi magi-tapi si o vrajitoare sa isi dea viata de buna-voie, zeul Pan va fi invocat pentru mai multa putere.

Cand Tom este rapit, iar Alice este  luata de Diavol situatia scapa cu totul de sub control. Vor reusi Vraciul, Tom si Alice sa scape cu viata?

Detalii:

Format: 12 x 16,5 cm
Autor: Joseph Delaney
Traducere: din limba engleză de Adrian Deliu
Pret:39.90
Editura: CORINT JUNIOR
Aparitie: 2012
Numar pagini: 384

Puteti comanda cartea de aici(click)

6 thoughts on “Recenzie „Destinul vraciului” de Joseph Delaney

  1. Iulia spune:

    Suns super…cred ca o sa-mi iau si eu seria….
    pana acum am auzit numai lucruri interesante..

  2. Zipyღ spune:

    Imi place ca totul se intampla in Irlanda^^ Ador tara aceasta!!

  3. Miha Mihaella spune:

    Nu am citit niciun volum al acestei serii , dar pare cat d ecat intresanta ,

  4. pare interesant si volumul acesta cred ca o sa-l caut sa-l citesc imi plac cartile pe serii

  5. larisaoana spune:

    Pare interesanta, dar nu cred ca o s-o citesc prea curand, pentru ca inca nu am citit celelalte;))

  6. robyyyyyy spune:

    eu am citit toate cele 7 vol pana akm…. Dar nu prea imi place pentru ca vad ca delaney face actiunea in alte tari si nu in comitat(vol 6,7,8)

Lasă un răspuns

