Concurs „Despartirea” (Cercul secret#4)-incheiat

Update! Lista paticipantilor o gasiti aici (click).

Castigatoarea este nr. 44, Adina. Felicitari! Astept datele tale pe adresa de email deeablog@yahoo.com (adresa+nr. telefon)

Pana pe 10 iulie(inclusiv) puteti participa la un concurs sponsorizat de editura Corinteens, premiul fiind „Despartirea”, cel de-al patrulea volum al seriei Cercul secret.

Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda:

1.Numele si prenumele vostru(sau initiala numelui)

2.Sa spuneti, pe scurt de ce va doriti aceasta carte

3.Sa spuneti care este cuplul vostru preferat, din aceasta serie

Mult succes!

*Castigatorul va fi ales cu random.org si afisat pe 11 iulie.

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Corinteens

60 de gânduri despre „Concurs „Despartirea” (Cercul secret#4)-incheiat

  1. Simonik spune:

    Marinescu Simona
    Îmi doresc această carte pentru că vreau să trăiesc alături de Cassie Blake noi aventuri, vreau să ştiu ce alte impedimente mai întâmpină de data aceasta.
    Cuplul meu preferat din această serie este Cassie şi Adam nici nu se putea altul<3

  2. Cristina Penca spune:

    Nume: Penca Cristina
    De ce imi doresc aceasta carte? -> Abia astept sa citesc continuarea si. . iubesc si serialul♥
    Cuplul preferat: Cassie si Adam;x

  3. F. Larisa-Oana
    Imi doresc aceasta carte pentru ca iubesc aceasta serie si pentru ca habar n-am ce s-ar putea intampla in continuare, n-am nici-o vaga idee si sunt foarte curioasa;))
    Cuplul meu preferat este Diana si Adam, desi nu mai sunt impreuna;))

  4. Georgiana spune:

    Multumim pentru concurs!
    Nume: Oana Georgiana M.
    Imi doresc aceasta carte deoarece primele 3 volume sunt superbe si sunt sigura ca nici acest volum nu ma va dezamagi, abia astept sa citesc ce se va mai intampla.
    Cuplul preferat: Cassie şi Adam

  5. Iancu Maria-Andreea spune:

    Nume:Iancu Maria-Andreea
    Imi doresc aceasta carte deoarece vreau sa vad cum priveste Aubrey Clark povestea.
    Cuplu preferat:Cassie si Nick.

  6. stephy2301 spune:

    Nume – Coman Diana
    Imi doresc aceasta carte deoarece sunt sigura ca este la fel de buna ca celelalte trei. Vreau sa traiesc noi aventuri alaturi de Cassie si prietenii ei
    Cuplu preferat – Cassie şi Adam

  7. elena spune:

    Elena A.
    am citit celelalte 3 carti si abia astept sa aflu ce aventuri mai are Cercul
    Cuplul meu favorit desi s-au despartit Cassi si Nick

  8. Erin spune:

    Nume: Grigorean Erin.
    Imi doresc „Despartirea” deoarece sunt curioasa in legatura cu felul in care scrie Aubrey Clark.
    Cuplul preferat : Cassie x Adam.

  9. Andreea spune:

    Nume:Andreea T.
    Imi doresc aceasta carte,deoarece as vrea sa citesc continuarea de la volumul trei al seriei „Cercul secret.”
    Cuplul preferat:Cassie si Adam.

  10. El Kosta spune:

    Albu Constantin
    Imi doresc cartea deoarece este continuare unei serii incheiate, scrisa de un alt autor, asa ca sunt curios.
    Cred ca cel mai mult ii prefer pe Cassie si Adam

  11. giorgiana turcu
    mi-au placut volumele anterioare…nu-mi place sa raman in suspans, vreau sa citescacest volum, sa vad cum decurge in continuare viata tinerilor vrajitori////cuplul meu preferat as vrea sa fie Cassie cu Nick(imim place mai mult decat Adam)e genul de baiat rau, dar cu suflet sensibil si cred sincer c-o iubeste pe Cassie

  12. Crissa G. spune:

    1. CrissaG.
    2. Imi doresc aceasta carte datorita faptul ca restul volumelor mi s-au parut geniale si vreau sa vad cum a continuat Aubrey Clark actiunea.
    3. Cu siguranta Cassie si Nick. ❤

  13. RRoxana spune:

    Nume: Radu Roxana
    Imi doresc cartea pentru ca vreau sa vad prin ce peripetii i-a pus Aubrey Clark sa treaca pe cei din Cercul Secret.
    Cuplul preferat: Cassie si Nick. Niciodata nu mi-au placut cuplul principal :))

  14. thelionbooks spune:

    Nume : Raluca T.
    Imi doresc aceasta carte deoarece vreau sa vad ce se intampla in continuare cu Cercul Secret.
    Cuplul Preferat: Cassie si Nick

  15. Simona Husaru spune:

    1.Husaru Simona
    2.As dori sa castig aceasta carte deoarece detin primele 3 volume din serie si nu as vrea sa ratez continuarea 😀 Plus ca iubesc coperta!
    3.Cuplul meu preferat este Adam x Cassie ~~

    Multumim pentru concurs! Succes tuturor!

  16. iuliana spune:

    Toderel Iuliana
    As dori foarte mult sa citesc volumul acesta deoarece sunt curioasa sa aflu continuarea acestei serii.
    Cuplul preferat: Cassie si Adam.

  17. roareee spune:

    1.Negel Irina-Mihaela
    2.imi doresc aceasca carte deoarece mi-au placut foarte mult celelalte 3 si sunt foarte curioasa sa aflu ce se mai intampla in continuare cu protagonistii .
    3.cuplul preferat este cassie si adam,deoarece au o relatie mai complicata si trec prin foarte multe lucruri impreuna si se sprijina unul pe celalalt.

  18. Larisa M spune:

    1.Motora Larisa
    2.Imi doresc aceasta carte deoarece sunt curioasa cum se continua povestea.
    3. Cassie si Adam

  19. Adelina spune:

    1. Costache Adelina
    2. Imi doresc aceasta cartea deoarece sunt foarte curioasa de modul in care noua autoare a continuat lucrurile.
    3. Cuplul preferat: Diana si Adam

  20. Iuliana spune:

    Nume: Cozma Iuliana-Madalina
    Imi doresc aceasta carte deoarece vreau sa aflu prin ce intamplari mai trec cei din cerc.
    Cuplul preferat: Cassie si Nick

  21. Mihalache Simona
    Imi doresc aceasta carte pentru ca imi place mult seria, este un gen aparte care mi-a starnit curiozitatea si vreau sa citesc toate cartile din serie inclusiv aceasta.
    Cuplul meu preferat este Diana si Adam. Mi se pare un cuplu veridic si care se potriveste perfect desi nu mai sunt impreuna.

  22. sandybook spune:

    Ramona M
    Imi doresc aceasta carte deoarece sunt foarte curioasa in legatura cu evolutia personajelor.
    Cuplul preferat: Cassie si Adam.

  23. lunateca spune:

    mirela n
    deoarece mi-a placut seria mult, si sunt curioasa cum va fi continuarea

  24. lunateca spune:

    cuplu cassie si adam

  25. Anca A spune:

    Anca A
    Am citit primele 3 volume si vreau sa aflu ce se intampla mai departe
    Cuplul preferat:Diana si Adam

  26. Nume:Silvia O.
    Imi place la aceasta serie povestea de dragoste si vreau sa vad ce se intampla mai departe.
    Cuplul preferat:Cassie si Adam.

  27. Ciprian Major spune:

    1.Major Ciprian
    2.Deoarece am si celelalte volume si mi-au placut foarte mult.
    3.Adam-Diana

  28. Smiling Miss spune:

    Nume: Silvia Burciu
    Tocmai acum câteva zile mi-am cumpărat primele 3 volume, am început să citesc și ador seria. Îmi doresc să am și continuarea,
    Cuplul preferat este Cassie și Adam.

  29. Bianca. spune:

    Nume: Carbune Bianca
    Imi doresc aceasta carte deoarece sunt foarte curioasa de intamplarile ce vor urma si imi place foarte mult si serialul.
    Cuplul meu preferat este Cassie si Adam

  30. Sookie spune:

    Nume: Roman Diana
    Imi doresc cartea pentru ca mi-au placut primele trei volume si vreau sa stiu cum continua actiunea, plus ca vreau sa aflu ce mai pune la cale Faye.
    Mie mi-au placut mai mult cuplurile formate din Adam + Diana si Cassie + Nick. Consider ca se potriveau mai bine 🙂

  31. acidvs spune:

    Nume : Dalia C.
    Imi doresc aceasta carte deoarece vreau sa aflu ce se mai intampla cu Cassie .
    Cuplul meu preferat este format din Cassie si Adam

  32. Miha Mihaella spune:

    Nume: Pirjol Ana Mihaela
    Imi doresc aceatsa carte deoarece am achizitionat volumele anterioare si sunt curioasa ce se va mai intampla in aceasta serie .
    Cumplul prefrat ? Hmmmm , cred ca Cassie si Adam

  33. Harja Maria Cristina
    Imi doresc cartea deoarece vreau sa continui sa citesc aventurile prin care va trece in continuare sabatul.
    Cuplul preferat este Cassie cu Nick.

  34. Rux. spune:

    Ruxandra Dobre
    Imi doresc aceasta carte pentru ca vreau sa vad cum evolueaza personajele in continuare si ce se va mai intampla cu povestea.
    Perechea mea preferata cred ca este Cassie si Nick.

  35. alexandra spune:

    Marta Alexandra
    Imi doresc aceasta carte pentru ca am adorat primele volume ale seriei si sunt foarte curioasa sa aflu prin ce aventuri trec personajele.
    Perechea preferata: Cassie si Nick

  36. Diana spune:

    Ghinea Diana
    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit celelalte volume si vreau sa descopar noile aventuri ale lui Cassie Blake si ale cercului ei, care sunt sigura ca ma vor tine cu sufletul la gura cum au facut si precedentele.
    Perechea preferata: Cassie si Adam.

  37. Alina. B. spune:

    Nume : Alina. B.
    Vreau să câștig acest volum pentru că ador celelalte 3 cărți și o iubesc, practic, pe Cassie Blake ♥ .
    Perechea preferată : Adam + Diana.

  38. Andrei spune:

    Andrei T.
    Mi-as dori sa castig aceasta carte,deoarece primele trei volume au fost interesante si as vrea sa vad ce se intampla in continuare.
    Cuplul perfect:Adam si Cassie

  39. Monica spune:

    Cristina A
    Vreau sa castig aceasta carte deoarece este compusa de autoarea mea preferata, si continuata de un mare talent,, Aubrey Clark
    Cuplul: Cassie si Adam

  40. Paula spune:

    Paula B.
    Imi doresc aceasta carte deoarece se afla in una din seriile mele preferate, dar inca nu am reusit sa mi-o cumpar. Cuplul preferat e Cassy si Nick

  41. Elena Zaharia spune:

    1. Zaharia Elena
    2. Imi doresc aceasta carte pentru ca am si celelalte 3 volume. Momentan am citit doar primul volum, dar sper sa le termin pe toate.
    Perechea preferata: Cassie si Adam

  42. Katherine spune:

    1.Dan Daiana
    2.Imi doresc aceasta carte deiarece Smith este autoarea mea preferata. Am citit celelalte 3 volume ale seriei si vreau sa aflu continuarea.
    3.Cassie& Adam Dar inclin si spre Faye&Adam

  43. Cosminutzz spune:

    1.Stroia Cosmin
    2.Imi doresc cartea deoarece celelalte 3 volume au fost uimitoare si vreau sa stiu ce se intampla in continuare foarte mult mai ales pentru ca serialul sa anulat:(
    3.Cassie si Adam ca toata lumea!Sunt un cuplu amoros cu multe nabadai…:))

  44. Larisa Lary spune:

    1. Neagos Larisa
    2. Imi doresc cartea deoarece mi-au placut foarte mult primele volumele si vreau sa stiu ce se intampla in continuare.
    3. Perechea preferata: Cassie si Adam

  45. adina spune:

    1.Cozma Adina
    2.Imi doresc carte pentru ca am citit primele 3 carti si mi-au placut foarte mult si nu le-am lasat din mana pana ce nu le-am terminat pe toate.Mi-a placut foarte mult ca a avut si mister.Si fiindca sunt curioasa ce obstacole vor mai avea in cale si daca tatal lui Cassie se va intoarce.
    3.dei s-au despartit cuplul meu preferat ramane tot Cassie si Nick(mi se pare ca faceau un cuplu foarte frumos)

  46. alerautu spune:

    1.Rautu A.
    2.Mi-ar placea sa am aceasta carte pentru ca e un din seriile mele preferate de carti si mi-ar face placere sa o citesc cat mai curand:)
    3.Cassie si Nick (pacat ca nu a fost sa fie)

  47. LoreCriss spune:

    1. Cristina B.
    2. imi doresc vol 4 deoarece vreau sa o citesc pentru a vedea cum aventura continua si sa-mi intregesc seria.
    3. mi-a placut Adam si Diana.

  48. Gherman Andreea spune:

    1 Andreea Gherman
    2. Imi doresc foarte mult acesta carte deoarece am citit primele 3 si m-au impresionat aventurile prin care a trecut Cassie si prietenii ei.
    3. Cassie si Adam.

  49. eve spune:

    1. Marian B
    2. Imi doresc cartea deoarece le am si pe celelalte 3 fiind o serie foarte frumoasa plina de farmec
    3. Cuplul preferat: Cassie si NIck

  50. lavander spune:

    Diaconu Andra
    seria este una foarte frumoasa si vreau sa aflu cum este viata lor dupa ce in sfarsit s-au gasit fericirea si putina liniste
    cuplul preferat Cassie si Adam

  51. jacqlineveve spune:

    Andreea-Daniela N.
    Imi doresc aceasta carte deoarece sunt curioasa prin ce intamplari trec in continuare Cassie si Adam si, de asemenea, cum continua noua autoare seria inceputa de L.J, Smith
    Cuplu preferat: Cassie si Adam

  52. adina spune:

    la ce ora se afiseaza castigatorul?

  53. Cristina Penca spune:

    Cand afisati castigatorul?:o3

  54. Cristina Penca spune:

    Un alt concurs,cand va fi?;p

  55. Cristinab spune:

    felicitari castigatoarei! lectura placuta!

  56. adina spune:

    ai primit datele??

Lasă un răspuns

