Recenzie „Fantoma” (Jurnalele vampirilor#8)

“Fantoma” este volumul numarul opt al seriei “Jurnalele vampirilor” sau primul volum al noului ciclu “Vanatorii”. Spre deosebire de volumele anterioare, “Fantoma” nu a fost scrisa de L.J. Smith, ci de un “autor fantoma”.  La inceput am fost putin mai reticenta in privinta acestei carti deoarece nu stiam la ce sa ma astept, eram deja obisnuita cu modul de scriere al lui L.J. Smith.

Dupa ce am terminat-o de citit am ramas cu o parere destul de buna si am constat ca mi-a placut! Modul de  scriere este foarte apropiat de cel al primelor volume, in comparatie cu volumele  5-7, care au un mod de scriere mai…diferit (multe metafore si actiune incalcita)

Pana si personajele sunt…mai altfel. Elena nu mai este la fel de enervanta ca in volumele precedente, Bonnie nu mai este atat de smiorcaita etc.

Daca sunteti fani ai seriei, cu siguranta nu trebuie sa ratati aceasta carte. Chiar daca nu este scrisa de L.J. Smith va spun sincer ca acest „autor-fantoma” a facut o treaba excelenta!

Rezumat:

Elena si prietenii ei s-au intors in Fell’s Church, dar pretul platit a fost destul de mare: viata lui Damon Salvatore. Chiar daca Gardienele i-au promis Elenei ca totul va reveni la normal, lipsa lui Damon ii afecteaza pe toti mai mult decat lasa sa se vada. Faptul ca Damon apare in visele Elenei ii da speranta ca acesta nu a murit si ca se va intoarce.

Aparitiile creaturilor supranaturale in Fell`s Church nu sunt deloc neobisnuite. Aceasta creatura are un singur scop: sa o distruga pe Elena si pe prietenii ei.

Cea mai mare problema este ca nimeni nu stie despre ce creatura este vorba si din ce cauza apare. Si cum ar putea incerca sa o distruga daca nu stiu nimic despre ea?

Detalii:

Traducere din limba engleză de: Mirella Acsente
Pret:39.90 lei
Nr pagini: 448
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2012

Puteti comanda cartea de aici(click)

4 thoughts on “Recenzie „Fantoma” (Jurnalele vampirilor#8)

  1. Miha Mihaella spune:

    Pare interesanta , dar totusi am decat priemele doua volume care nu mi-au placut si am renuntat la serie . Aprop . am primit luni Maximum Ride si l-am terminat azi , a fost suuuuper , il recomand la toti . :X

  2. Cosminutzz spune:

    Dar eu stiu ca asta este ultima scrisa de L.J.SMITH si urmatorul volum nu va mai fi…

  3. Daria spune:

    Mi-ai putea da sfaturi in legatura cu atragerea a mai multor vizitatoti pe blog, te rog? Vad ca te descurci bine si as vrea si eu sastiu reteta „succesului”.
    Blogul meu este http://www.the-magic-in-books.blogspot.com

Lasă un răspuns

