Concurs „Sacrificiul” (Eve#2) de Anna Carey

Update! Lista participantilor o gasiti aici (click). Castigatorul este nr.29:Horade! Felicitari!Astept datele tale pe adresa de email deeablog@yahoo.com

 IUBIRE, AVENTURĂ ŞI SACRIFICIU ÎNTR-O LUME DEVASTATĂ

Pana pe 22 iulie puteti participa la un concurs sponsorizat de editura Leda, premiul fiind cel de-al doilea volum al seriei Eve:Sacrificiul.

Pentru a participa tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda:

1.Numele si prenumele vostru (sau initiala numelui)

2.Sa imi spuneti ce v-a placut cel mai mult la primul volum (sa dati si exemple sau puteti scrie un citat scurt care v-a placut)

3.Sa fiti abonati ai blogului

4.Daca ati participat la concursul de comentarii de pe luna iunie si aveti sanse in plus le puteti folosi. Detalii aici

*Castigatorul va fi ales cu random.org si afisat pe 23 iulie

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Leda

45 thoughts on “Concurs „Sacrificiul” (Eve#2) de Anna Carey

  1. Niahara spune:

    Alexandra Z.
    adonata cu: vaire@ymail.com

    Cel mai mult mi-a placut stilul in care este scrisa cartea si complexitatea personajelor.

  2. Elena A. spune:

    Elena A.
    abonata cu RGavi222@yahoo.com

    ,, citat
    Uneori,se pare ca toate lucrurile pe care trebuie sa le stiu,nu le stiu.Iar toate lucrurile pe care le stiu sunt complet eronate.”

    Mi-a placut subiectul cartii. Oricand se poata intampla ca omenirea sa fie decimata de un virus si noi sa fim pusi in situatia de a ne lupta sa supravietuim.

  3. Simonik spune:

    Marinescu S.
    abonată cu: simonik_simo13@yahoo.com
    Citat: ” Dragostea era singurul adversar al morţii,singurul lucru îndeajuns de puternic să se lupte cu prinsoarea disperată a acesteia.”

    Mi-a plăcut foarte mult relaţia dintre Caleb şi Eve, care pur şi simplu părea să nu aibă vreu viitor, adică ea era un fel de prinţesă, iar el cerşetorul. Dar până la urmă Eve a trebuit să înveţe cum stă treaba în viaţa reală şi să se lase acaparată de toate lucrurile, noi pe care aceasta i-o oferă, inclusiv DRAGOSTEA!

  4. roxtao spune:

    Roxana T.
    abonata cu rox_tao@yahoo.com sau follow prin wordpress: roxtao (nu retin niciodata cum m-am abonat, pt ca in ambele cazuri primesc mail la fiecare postare noua😀 )
    Mi-a placut modul in care evolueaza protagonista, de la fetita naiva neincrezatoare si..”perfecta” la o adolescenta matura, curajoasa si capabila sa lupte pentru cei din jur. Ca sa nu mai spun de finalul cartii care m-a dat peste cap!🙂

  5. larisaoana spune:

    Pe blogul tau, doar concursuri minunate.Nu particip deoarece nu am citit primul volum;))
    Succes participantilor!

  6. abonata cu simona_msc@yahoo.com
    citat ” Am invatat atunci un adevar crucial: ca o relatie poate fi judecata dupa lista de lucruri nespuse dintre doua persoane.”
    Mi-a placut faptul ca este o carte care te tine mereu in suspans, o carte plina de actiune.

  7. Andreea spune:

    Andreea T.
    Cel mai mult mi-a placut la primul volum faptul ca autoarea ne-a descris cum trebuie sa fie adevarata dragoste.Cea dintre Eve si Caleb.
    CITAT:“A iubi pe cineva înseamnă a şti că viaţa ta ar fi mai rea fără acea persoană!”
    Sunt abonata cu e-mail-ul toderoiuandreea@yahoo.com
    Am participat la concursul de comentarii cu numele Andreea.

  8. lunateca spune:

    nedelcu mirela
    abonata , lulu_mirela90@yahoo.com
    sincer mi-a placut complexitatea povesti, am adorat cartea de la primele pagini, si am plans cand am terminat primul volum.

  9. Larisa M spune:

    Larisa M
    abonata cu mailul: larisa.motora@yahoo.com
    Mi-a placut ideea cartii si felul in care a actionat Eve. Desi nu iesise niciodata in afara scolii, are curajul sa fuga din fata sortii care o astepta si decide sa aiba incredere in Caleb, in ciuda celor invatate la scoala.

  10. Marian C. spune:

    Marian C.
    abonat: cecherel@yahoo.com
    Imi place ideea ca totul se petrece in viitor si fiind vorba de o lume de care ne apropiem imi da senzatia de realitate si ma face sa vreau sa citesc mai mult..

  11. Bella spune:

    Oprea Gabriela Izabela
    Abonata : catelusa_flafy@yahoo.com
    Mi-a placut foarte mult primul volum si as vrea sa il citeesc si pe acesta .

  12. adryacola spune:

    Adriana Popescu
    Sunt abonata via wordpress.
    Mi-a placut la primul volum suspansul impletit cu iubirea si faptul ca are o doza mare de farmec si pericol.

  13. stephany007 spune:

    Galavan Alina
    Sunt abonata prin E-mail : alyna712@yahoo.com
    Mi-a placut foarte mult primul volum , deoarece a fost primea mea carte distopica . Mi-a placut ca a avut multa aventura , secrete , si mai presus de toate , o relatie de iubire interzisa🙂
    Si ca sa va demonstez ca am citit cartea , am sa scriu si un citat , luat la intamplare , insa mi s-a parut haios :
    „Arden i-a dat drumul manutei lui Silas .
    – Ai pielea umeda , i-a spus ea stergandu-si palma pe jensii scurti zdrentuiti . E ca si cum as tine in palma un melc fara cochilie . Si-o stergea intruna de pantaloni , cu nasyl strambat de dezgust . Ce e ? m-a intrebat ea . Ce-i atat de amuzant ?
    – Chiar te simti mai bine , i-am spus razand .” (pag 146 , cap 17 )

  14. Cosminutzz spune:

    Stroia Cosmin
    Abonat:cosmin_leul2008@yahoo.com
    Din pacate nu am avut ocazia inca sa citesc primul volum.O voi face cat de curand:-*

  15. Miha Mihaella spune:

    Succes participantilor , eu mi-am achizitionat deja cartea si am citit juma’ din ea , e super :X .

  16. Giddusadik spune:

    Multumim pt. concurs, foarte frumos🙂

    1. Nume: Nadia U.
    2. Ce mi-a placut mai mult la Eve: mi-a placut povestea pe care a incropit-o autoarea, toata ideea este ceva nou in lumea distopiilor; Mi-a placut si de Caleb, e un dulce😀 Iar finalul chiar m-a surprins.
    3. Urmaresc blogul pe WordPress cu numele de Giddusadik.

  17. lavander spune:

    diaconu andra
    citat:”-Ce faci cu toate cartile astea?am intrebat, indreptandu-ma catre teancul inalt de pe podea.
    -Fac uneori chestia asta amuzanta, a pus el, oferindu.mi un ranjet poznas. Deschid o carte si ma uit la fiecare pagina. Se numeste citire.”
    este unul din pasajele amuzante, cartea in sine nefiind una comica, ci mai mult una prifunda care vorbeste despre transformarile suferite de o fata care afla ca lumea in care a trait intreaga viata este o minciuna.
    abonat: lavander_200779@yahoo.com

  18. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana
    abonata cu dulce_yoana@yahoo.com
    cel mai mult mi-a placut povestea in sine si faptul ca este o carte distopica
    citatul meu preferat: ” Iubirea înseamnă să ții la cineva foarte mult. Să simți că acea persoană contează pentru tine, ca și când întreaga ta viață ar fi mai tristă fără ea. ”

  19. Timea Vaida spune:

    Nume:Vaida Timea
    Follow:timeavaida@yahoo.com
    Mi-a placut cel mai mult evolutia personajului principal pe tot parcursul cartii dar si povestea in sine.

  20. iza4you spune:

    Numele: Ciofirdel Izabela
    e-mail: izabella_izabella2@yahoo.com

    „-Benny mi-a spus că a iubi pe cineva înseamnă a ști că viața ta ar fi mai rea fără acea persoană.
    A zâmbit. Oare de unde a auzit el asta?
    Pielea mea era fierbinte sub degetele lui. Am zâmbit la rândul meu, fără să spun nimic.
    S-a apropiat mai tare, trasându-mi linii invizibile pe pomeți.
    -De-asta trebuia să te găsesc.”

    Momentul care e aratat in citat e atat de adorabil:X mereu cand iau cartea in mana imi place sa-l recitesc. Sunt tare curioasa ce se vor intampla cu cei doi si daca se vor regasi dupa plecarea brusca a lui Caleb:(

  21. Florentina Isabela Saileanu spune:

    Demult din vremuri imemoriale chiar prin intermediul Bibliei e evocat ‘SFARSITUL’ insa niciodata atat de elocvent ca in aceasta carte „Stiu ca voi muri curand. Molima ii doboara pe toti cei carora nu le-a fost administrat vaccinul.Numai exista zboruri.Nu mai exista trenuri. Drumurile catre iesirea din oras au fost blocate,iar acum suntem cu totii in asteptare.Telefoanele si internetul au incetat de mult sa mai functioneze.Robinetele sunt uscste si ranad pe rand orasele isi pierd energia.Curand intreaga lume se va cufunda in intuneric..’dar iubirea inca mai palpaie odata cu speranta si taria SUPRAVIETUIRII.

  22. Tilea Elena spune:

    Oamenii nu supravietuiesc decat cu speranta caci daca aceasta s-a stins si omenirea a pierit si va redau fragmentul in care un licar de speranta le este insuflat noilor locuitori ai planetei muribunde „”pajistea Scolii era plinade eleve de clasa a douasprezecea .Fetele mai mici erau aplecate pe ferestrele dormitoarelor,Fluturandu-si steagurile cu Noua America…”.

  23. Anca A spune:

    Anca A
    Cel mai frumos si profund citat dintr-o carte:A iubi pe cineva înseamnă a şti că viaţa ta ar fi mai rea fără acea persoană!
    abonat prin:fuilanina@yahoo..com

  24. Saileanu Filofteia Arabela spune:

    Iubirea poate schimba destine.”-Nu e voie.Imi pare rau… .-Nu le dam voie celor de soiul lui aici.”a

  25. Ciprian Major spune:

    Ciprian Major
    Pai stilul de scriere al autoarei a fost destul de impresionant , personajele foarte complexe si aventura captivanta.
    cipry_65{at}yahoo{dot}com

  26. 1. Harja Maria Cristina
    2. Cel mai mult mi-a placut comportamentul lui Caleb fata de ea si grija pe care i-a purtat-o pana in ultima clipa.
    3. Sunt abonata cu: just_maria_cristina@yahoo.com

  27. jacqlineveve spune:

    Nume: Niculie Andreea-Daniela
    Cel mai mult mi-a palcut lumea distopica descrisa de Anna Carey.
    Urmaresc blogul pe WordPress cu jacqlineveve.wordpress.com

  28. Paula spune:

    Paula B.
    email: botezatu_paula@yahoo.com
    Ce mi-a placut la Eve? Totul. Este o lectura usoara, amuzanta si plina de actiune si secrete, iar iubirea si increderea dintre Eve si Caleb este impresionanta.
    Citate:
    „-De ce zambesti?
    -De nimic,am spus repede.
    -Iti place sa fii urmarita de trupe inarmate?Asta e ideea ta de distractie?
    -Las-o balta.
    -Sau…,a inceput el,lingand capacul.Imi zambeai mie?”

    „-Ce faci cu toate cartile astea?
    -Fac uneori chestia asta amuzanta,a spus el,oferindu-mi un zambet poznas.Deschid o carte si ma uit la fiecare pagina.Se numeste citire.”

    „-Uneori,se pare ca toate lucrurile pe care trebuie sa le stiu,nu le stiu.Iar toate lucrurile pe care le stiu sunt complet eronate.”

  29. Carla♥ spune:

    Nume:Rofel Carla
    Pff..Pot spune ca la Eve 1 mi-a placut aprope totuuul!!..Uite si cateva citate:
    „Aratase cu mana spre tavan si-mi spusese ca , in rai, mamele noastre ne vegheaza.Ele ne iubeau de acolo din rai.
    -Am sa ma intorc dupa tine , am spus.Aproape ca am incecam din cauza cuvintelor.Am sa ma intorc , am spus din nou.”

    „Am deschis ochii sa vad fata pe care mi-o imaginasem de atatea ori.Caleb a zambit iar parul lui imi gadila fruntea.Mi-a pus palmele pe obrajii lui , intrebandu-ma daca visam cu ochii deschisi.Pielea lui era ferma.Nu stiam daca sa rad sau sa plang.”

    E-mail-ul de pa care sunt abonata: karlyka_baby@yahoo.com

    Am participat la concursul de comentarii din luna iunie sub numele de Carla cu 36 de comentarii.As dorii sa imi folosesc la acest concurs sansele.:D

  30. GenoLDR spune:

    Nume: Geni L.
    De ce mi-a placut Eve – primul volum?
    Poate suna copilaros si chiar patetic, dar ma regasesc in personajul principal si astept sa vina si in viata mea o perioada mai aventuroasa.

    Citatul preferat: „Dar acum suntem inca in viata. Poate mai in viata decat am fost vreodata. Tu dormi in camera de alaturi. Aud din acest scaun melodia cutie tale muzicale – cea cu minuta balerina – cantandu-si ultimele note ca un clinchet firav.
    Te iubesc, te iubesc, te iubesc,
    Mama”

    Mailul cu care sunt abonata: geniLDR@gmail.com

    Nu am participat la concursul de comentarii deoarece sunt noua pe blog.

  31. Cristina Penca spune:

    Cristina P.
    Abonata cu cristinacristinuzza.2010@yahoo.com
    “-De ce zambesti?
    -De nimic,am spus repede.
    -Iti place sa fii urmarita de trupe inarmate?Asta e ideea ta de distractie?
    -Las-o balta.”

  32. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra
    Abonata cu:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com
    Citat preferat:”Am invatat atunci un adevar crucial: ca o relatie poate fi judecata dupa lista de lucruri nespuse dintre doua persoane.Dragostea era singurul adversar al mortii,singurul lucru indeajuns de puternic sa se lupte cu prinsoarea disperata a acesteia”.

  33. Giorgiana Turcu
    Chiar acum citesc cartea….m-a surprins placut…viitorul sumbru pe care-l descrie autoarea..felul in care se simte Eve, cand tot ce a invatat in Scoala este de prisos in salbaticie, curajul pe care-l descopera in ea.iubirea pe care incepe s-o simta fata de Caleb, desi a fost indoctrinata sa se fereasca de barbati..un viitor in care lumea e rapusa de molima, copii raman fara mame si sunt separati , fetele la academie, baietii la munca silnica, ororile pe care amandoi le vad…lipsa unor medicamente si lucruri esentiale…dar raza de lumina in carte este iubirea dintre Eve si Caleb. amandoi surprinsi de ceea ce simt, de oglindirea sufletelor in ochi, de tandretea sarutului…stiind ca totusi nu pot fi impreuna, ca ea este o amenintare pentru ceilalti baieti..atacul lui Leaf asupra ei..ea simtind ca nu poate avea control nici asupra corpului ei…si prietenia surprinzatoare cu Arden , cea pe care obisnuia s-o ocoleasca in scoala.
    mail giorgianaturcu@yahoo.com

  34. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Email: horatiu_concurs@yahoo.com
    Este una dintre acele carti care concomitent cu povestea de dragoste ce se regaseste in orice povestire, vine si iti pune in fata o lume in care nu ai vrea sa traiesti, o lume rea cu multe orori, in care fericirea se gaseste greu si atunci cand o descoperi, trebuie sa fii atent sa nu fie distrusa.
    Pentru mine, „zana cea buna” a acestei carti este reprezentata prin iubirea infiripata intre Eve si Caleb in aceasta lume ostila.

  35. sabryy9ems spune:

    Sabrina L.
    Email: sabrina8_dulcik@yahoo.com
    Doamne, mi-a placut extrem de mult Eve!❤ Cel mai mult mi-a placut de Caleb si abea astept sa vad ce se va intampla cu relatia lor😀

  36. Anddeea spune:

    Andreea S.
    email : andd.deea@yahoo.com

    Mi-a placut foarte mult la primul volum modul in care a fost descrisa intreaga actiune si faptul ca aventura su suspansul se impleteau foarte bine cu momentele frumoase dintre Eve si Caleb si chiar imi doresc sa aflu ce se mai petrece in al doilea volum.

  37. Bianca S. spune:

    Mi-a placut foarte mult povestea. A fost ceva nou si inedit.
    Imi place mult cum descie Lauren Kate cartea („O aventura captivanta, de neuitat, si o noua imagine, plina de prospetime, a ceea ce inseamna adevarata dragoste.”). Cred ca este cea mai buna descriere pentru aceasta minunata carte.
    Mi-au placut mult si mesajele acelea („Senzatia unei nopti tacute de vara […] Unde tu apari,magia apare,convocand adesea lucruri extraordinare,bune.” = „Sunt Eve, cauta-ma Caleb”)
    Iubesc cartea aceasta, este una din preferatele mele.

  38. dana71 spune:

    Dana V.
    Este o carte pe care am perceput-o ca pe un avertisment al unor lumi despotice, in care supravietuirea ajunge sa insemne totul, in timp celelalte sentimente umane, devin piese de puzzle la indemana celor ce conduc. Poate din acest motiv, iubirea dintre Eve si Caleb, da nastere unei sperante pentru un viitor mai bun, in care sa existe dragoste si nu ura. Aparitia celui de-al doilea volum, ma bucura si sper ca personajele indragite din carte, sa aiba noroc de o a doua sansa in viata…!
    Email: danavasilas@yahoo.com

  39. Simonik spune:

    Când se alege câştigătorul?

  40. Bianca S. spune:

    Cine este catigatorul?

  41. Bella spune:

    Va invit si eu la un concurs defapt un maraton de concursuri http://catelusaflafy.blogspot.ro/

  42. Andreea spune:

    Si cand o sa mai fiw concursuri si cu ce premii?Multumesc.

Lasă un răspuns

