Liebster!

Am primit leapsa de la Monica(Fantasybooks ) si de la Cristina(Carti pentru adolescenti)

Regulile sunt urmatoarele:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !
2.
  1. Imi place foarte mult sa citesc, sa ma uit la seriale/filme, sa ies cu prietenii
  2. Iubesc animalele de companie(am in camera doi hamsteri si un papagal:D)
  3. Sunt incapatanata
  4. Imi place sa profit de fiecare clipa ca si cum ar fi ultima
  5. Nu imi place cafeaua
  6. Mi-as fi dorit sa ma fi nascut in Canada
  7. Imi plac cumparaturile
  8. Culoarea mea preferata este albastru
  9. Sunt visatoare
  10. Imi place sa inot si sa joc volei
  11. Mi-ar placea sa invat limba chineza

Monica

1)Dormiti noaptea cu vreo jucarie, cu vreun plus?

Am o veverita pe care imi place sa o folosesc ca pui de perna:)

2)Care este cel mai frumos vis pe care l-ati avut pana acum, de nu va venea sa va treziti?

Visam ca puteam zbura:D

3)Cosmarul cel mai infiorator

Cele legate de scoala

4)Protagonistul preferat din orice carte

Rose Hathaway din Academia vampirilor

5)De ce el si nu altul?

Deoarece este puternica, sarcastica si nu se da niciodata batuta

6)Aveti lecturi de la scoala de vacanta?

Nup

7)Blogul vostru preferat este…

Imi plac majoritatea blogurilor, dar preferatul meu este  blogul editurii Leda

8)Cum va simtiti atunci cand deschideti mailul dis de dimineata si aveti cam 150 de mailuri pe acolo?

Fericita! Ador sa citesc mail-uri

9)Desenul animat preferat din copilarie….

Tom si Jerry

10)Cand eram mici toata lumea era terminata dupa Witch si Scooby-Doo. La voi cum era sau e?

Imi placeau amandoua

11)Ce obiective de vacanta aveti?

Sa citesc, sa ma uit la multe seriale, sa inot, sa ma duc la mare si la munte

Cristina

Ai momente cand simti ca nu mai rezisti?

Da, dar incerc sa trec cat mai repede posibil peste ele

Te-ai gandit vreodata la viitorul tau?

Da

Ce te preocupa cel mai mult in acest moment?

Faptul ca timpul trece prea repede

Care a fost cartea care te-a marcat personal?

Cele treisprezece motive de Jay Asher

Ce carte ai lua cu tine in vacanta?

Academia vampirilor de Richelle Mead

Un personaj masculin/feminin dintr-o carte care a reusit sa te impresioneze si iti amintesti de el cu zambetul pe buze.

Rosemarie Hathaway

Ce culoare te descrie cel mai bine?

Albastru
Crezi in horoscopul tau? (mentioneza zodia)

Cateodata.Capricorn

Cine este sursa ta de incredere: familia sau prietenii?

Familia

Care a fost prostioara ta cea mai mare din copilarie ce ti-a adus o pedeapsa?

Nu mai tin minte
Atunci cand o persoana iti greseste/te dezamageste, increderea se va recastiga pe parcurs sau esti genul care nu ofera o a doua sansa?

Ofer o a doua sansa

Banuiesc ca toata lumea a primit deja aceasta lepasa. Cei care nu au primit-o o pot lua de aici

Un gând despre „Liebster!

  1. larisaoana spune:

    Super leapsa, cu ajutorul ei, am aflat mai multe lucruri despre tine:*

Lasă un răspuns

