13 thoughts on “Jurnalele lui Stefan IV-VI din 31 iulie impreuna cu revista Bravo!

  1. Cosminutzz spune:

    Buna dimnieatza’!

  2. Cosminutzz spune:

    Nu trebuia totusi sa puneti mai repede?sau macar in saptamana aceea cand a aparut…Vreau sa zic ca eu am aflat cu o saptamana mai repede ca vor fii….putea fi pus un articol mai repede ca sa vada cititorii:))Acum ce sa mai zic….Imi pare rau daca crezi ca te-am jignit in vre-un fel…

  3. larisaoana spune:

    Da voi ce asteptati? Sa va zica cineva ce carte apare in fiecare saptamna?Putea-ti sa intrebati la chioscul de unde va cumparati revista.Eu una, m-am informat singura, n-am asteptat sa-mi zica cineva:-j

    • Cosminutzz spune:

      Nu astept…si eu m-am informat si stiam.Dar nu stiu… ori pui la timp articolul ori nu-l mai pui…Lasati-o balta ca oricum nu intelegeti esnta care am vrut s-o impun…

      • larisaoana spune:

        Eu nu ma refeream in mod special la tine, ma refeream la cei care comenteaza ca a pus articolul cu o saptamana mai tarziu si bla,bla,bla…

  4. Smiling Miss spune:

    Bună, Deea!
    Te invit la primul concurs de pe blogul meu: http://mymotherswork.wordpress.com/2012/08/02/primul-concurs-de-pe-blog/
    Sper să-ți placă și să poți participa.
    O zi frumoasă!

  5. SilverSmile spune:

    mamaa si acuma faceti tam-tam?? volumul 2 apare pe 14…..concluzia??mai aveti aproape 1 saptamana ca sa va cumparati volumul…eu de exemplu ma duc azi sa il cumpar…daca nu il gasiti mergeti la un magazin care nu e..sa zicem la vedere…..pentru ca mai sunt volume

Lasă un răspuns

