Caaaaarrrtiiii!:)

Am constatat ca nu mai am loc in biblioteca…asa ca am decis sa mai fac putin spatiu:)

Daca vreti una dintre cartile de mai sus imi trimiteti un mail pe adresa deeablog@yahoo.com

Gossip girl(7 volume)= 10 lei/bucata~5-11~

Triunghiul etern de Agatha Christie=7lei

Secretul Hannei de Sara Shepard=5lei

P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern=15lei

Oksa Pollock vol.1= 15 lei/bucata

Setea de Carrie Jones=15lei

Obsesie de Melissa MArr=15 lei

Luna albastra de Alyson Noel=15 lei

Trezirea de L.J.Smith=12 lei

O istorie a lumii in 10 1/2 capitole=7 lei

Dragonul maiestatii sale de Naomi Novik=16 lei

Invocarea si Revelatia de Kelley Armstrong=5 lei/bucata(necartonate)-rezervate

Transportul,prin posta romana, este 7 lei

12 gânduri despre „Caaaaarrrtiiii!:)

  1. Niahara spune:

    Ti-am trimis mesaj…*sigh* cate carti grozave 😀

  2. Miha Mihaella spune:

    La Gossip Girls ai si volumul 1 ? As fi interesata de aceasta serie .

  3. Gheorghiev Alexandra spune:

    buna,ma intereseaza si pe mine setea….

  4. vreau totul, cum imi place mie si gossip girl, mi- as dorii si ti-am trimis un e-mail ,,deci apreciez foarte mult faptul ca ne acorzi aceasta sansa ..eu mi le doresc foarte mult ,.,,

  5. Geany spune:

    Va astept pe blogul meu unde gasiti 2 concursuri de Halloween:
    -concurs cu carte semnata de Kelley Armstrong http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/10/27/concurs-de-halloween-2carte-semnata-de-kelley-armstrong/
    -concurs cu voucher de 40 de lei libris
    http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/10/26/concurs-de-halloweensponsorizat-de-libris/
    Sper ca e ok ca am postat asta aici.Multumesc!

  6. Andreea Bianca spune:

    Ai primele 3 volume din GG 😕 ?As fi si eu interesata:-?

  7. alexandra spune:

    cam cu cat dai tot setul cu carti gossip girl? ai primele carti toate nu?

  8. Gabriela spune:

    Mor aici!Cum de nu te-am găsit mai devreme ? :)) Mă mai uit pe aici și poate ”comand” ceva de la tine ! :*

  9. Anda spune:

    heiiii,daca mai ai primele 4 volume din GG as vrea sa le cumpar
    mersi(email:bubble_pink_17@yahoo.com)

  10. Bianca spune:

    Ai primul volum din GG?

Lasă un răspuns

