Concurs „Magie de doi bani” de Kelley Armstrong

Update!Castigatorul este Shadowbooks! Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

De ce trece timpul atat de repede?Astazi e luni,maine e duminica…astazi e prima zi din luna,maine ultima…scoala imi ocupa tot timpul…(si scoala de soferi!)…imi e dor de zilele in care imi doream ca timpul sa treaca mai repede, deoarece mi se parea ca am prea mult…

Pana la sfarsitul saptamanii voi organiza 5 concursuri:)! In fiecare zi voi da startul unui nou concurs…

Astazi am ales sa incep cu cel de-al treilea volum al seriei „Femei din lumea de dincolo” de Kelley Armstrong.

Regulile sunt simple:)…daca vreti sa participati trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele si prenumele vostru si motivul pentru care va doriti aceasta carte(pe scurt).

Concursul se va incheia pe 7 noiembrie, castigatorul urmand sa fie afisat pe 8 noiembrie(va fi ales cu random.org)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

51 thoughts on “Concurs „Magie de doi bani” de Kelley Armstrong

  1. larisaoana spune:

    Fercalo Larisa-Oana
    oanalarisa00@yahoo.com

    Imi doresc aceasta carte deoarece am auzit doar lucruri bune despre ea si imi doresc sa aflu cum scrie Kelley Armstrong.

  2. Dragutza Vale spune:

    Berende Valentina
    pink33_4u@yahoo.com
    Mi-as dori aceasta carte pt ca s-a scris despre ea pe fiecare blog pe care il urmaresc (multe) si se vede ca e populara.si mi-as mai dorio deoarece multi mi-au zis ca e super,ca trebuie sa o citesc (prietena mea ma steseaza,sau ma bn zis ma obliga sa o citesc)

  3. Alice Dumitrache
    de ce?? me love magic:D sunt sigura ca e faina cartea:D

  4. Simonik spune:

    Marinescu Simona
    simonik_simo13@yahoo.com

    Imi doresc aceastra carte, pentru ca am citit niste recenzii foarte interesante si chiar sunt curioasa sa aflu mai multe;;)

  5. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Imi doresc sa citesc aceasta carte pentru ca am auzit multe lucruri bune despre ea si pentru ca o ador pe autoare

  6. anddeea spune:

    Andreea Stoian
    Am auzit foarte multe lucruri interesante despre aceasta carte si curand voi intra in posesia primelor doua volume ( in engleza deoarece nu stiu daca primele volume au aparut si in romana ) .
    Mai trebuie sa adaug ca sunt un mega fan al cartilor scrise de Kelley Armstrong? :d

  7. sabryy9ems spune:

    Lupsan Sabrina
    Cred ca sunt cea mai mare fana a lui Kelley din Romania. Am toate cartile ei, pe fiecare am recitit-o de cate 3 ori si pur si simplu nu ma pot oprii! :)) Mi-as dori mult de tot cartea asta.<3

  8. alledawn spune:

    Paraschiv Alexandra
    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit si seria Fortele Raului Absolut si imi place foarte mult cum scrie Kelley Armstrong. In plus am auzit numai lucrui bune despre aceasta serie.

  9. sandybook spune:

    Mocanu Ramona

    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit celelalte doua volume ale seriei deja publicate si pentru ca imi place foarte mult cum scrie Kelley Armstrong.😀

  10. alerautu spune:

    Rautu Alexandra
    Am citit Luna plina si mi-a placut cum scrie autoarea,as fi curioasa sa vad cum e aceasta carte:)

  11. Iulia spune:

    Iulia Neagoe
    Imi place foarte mult cum scrie K. Armstrong si nu as vrea sa ratez aceasta serie🙂

  12. dumbyd spune:

    Saftoiu Corina
    Imi doresc cartea pentru ca am citit seria „Fortele raului absolut” si mi-a placut enorm, asa ca vreau sa citesc si altceva de aceasta autoare

  13. Diana Alexandra spune:

    Nume: Lazar Alexandra Diana
    Imi doresc foarte mult cartea, stiu cum scrie Kelley Armstrong, si imi place tare mult, si imi doresc la maxim cartea, cu siguranta e o super carte! Dintre toate pana acum mi-a placut cel mai mult Kelley Armstrong!

  14. Elena G spune:

    Axene Elena
    RGavi222@yahoo.com
    am citit primele 2 volume ale seriei si imi doresc sa aflu ce mai fac varcolacii lui Amstrong in acest nou volum.

  15. stephany007 spune:

    Alina Galavan
    Imi doresc acesta carte , pentru ca am auzit super multe despre ea si sunt curioasa ! Ador felul in care scrie Armstrong fiindca mi-a placut la nebunie Fortele raului absolut , deci nu cred ca are cum sa ma dezamageasca🙂

  16. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Imi doresc aceasta carte pentru ca m-am indragostit de primele volume ale acestei serii Luna plina si A doua luna plina,ma atrage foarte mult,si chiar daca imi va fi dor de eroina Elena,cu siguranta o voi indragi si pe Paige,noua eroina a acestei serii.Imi doresc foarte mult sa aflu prin ce intamplari trece.

  17. Alexandra M. spune:

    Alexandra Marta
    Imi doresc aceasta carte pentru ca ma atrage titlul si coperta in primul rand. Am citit descrierea si m-am indragostit de carte. Plus ca ador cum scrie Armstrong, fiind una din autoarele mele preferate.

  18. Miha Mihaella spune:

    Mihaela Pirjol
    Imi doresc aceasta carte deoarece pare foarte interesanta , iar autoarea , Kelley Armstrog scrie de obicei carti foarte bune .

  19. CrissaG. spune:

    CrissaG.
    Imi doresc aceasta carte pentru a vedea evolutia lui Paige din volumul anterior (a doua luna plina)

  20. lunateca spune:

    nedelcu mirela
    pai pentru ca e una dintre autoarele mele preferate…si chiar sunt curioasa cum va fi si acesta carte

  21. Shadowbooks spune:

    Faur Sergiu Vlad
    Imi doresc cartea asta pentru ca ador stilul lui Kelley de a scrie, iar seria FRA e una din preferatele mele si sunt chiar curios cum e acesta:)

  22. ki0lu spune:

    Chineata Luana
    De ce imi doresc aceasta carte? Pentru ca nu am apucat pana acum sa citesc ceva scris de Kelley Armstrong, pur si simplu nu m-a atras,pana acum, am auzit multe lucruri bune despre ea si as vrea sa vad daca este adevarat😀

  23. alexandra spune:

    Stinga Alexandra
    Imi doresc aceasta carte deoarece imi place foarte mult cum scrie,iar cand mi-am cumparat cartile scrise de ea nu m-am putut opri din citi.

  24. laura8402 spune:

    Ionescu Laura
    De ce imi doresc cartea? Fortele raului absolut a fost si este una dintre seriile mele preferate, autoarea a creat niste personaje pe care le-am indragit imediat si sunt scene prin cartile acelea pe care le-am recitit de zeci de ori. I-am dat acum vreo 2 saptamani o sansa si acestei serii si ,desi eram putin sceptica, am vazut ca nici aceasta nu dezamageste, ba chiar din contra este aproape la fel de captivanta.

  25. Simona Husaru spune:

    Husaru Simona
    As dori sa citesc aceasta carte deoarece deja am auzit pareri bune despre ea si as vrea sa vad cum scrie aceasta autoare (nu am apucat sa citesc nicio carte de-a ei).

  26. Sandy spune:

    Seran Alexandra
    Mi-as dori sa castig aceasta carte pentru ca am auzit multe pareri bune despre ea plus ca am citit seria „Fortele raului absolut” tot de Kelly Armstrong si mi-a placut mult.

  27. Cristina spune:

    Cristina Otel
    Imi place modul autoarei de a scrie si sunt curioasa daca abordeaza acelasi stil si in aceasta carte.

  28. Sookie spune:

    Roman Diana
    Imi doresc cartea fiindca am citit seria „Fortele raului absolut” si mi-a placut in mod deosebit, deci stiu ca nu o sa fiu dezamagita nici de aceasta carte, practic merg la sigur pentru o lectura buna.

  29. Lucky spune:

    Cochirlea Laura
    Imi doresc aceasta carte deoarece iubesc cartile lui Kelley Armstrong . Iubesc stilul acesteia si cu siguranta voi adora si aest volum !

  30. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    imi doresc foarte mult aceasta cartea deoarece am citit primele doua volume, mi-au placut enorm de mult si sunt foarte nerabdatoare sa vad ce se mai intampla in continuare cu personajele seriei:)

  31. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Imi doresc aceasta carte pentru ca eu chiar sunt curioasa sa vad cum se continua seria. Am ramas in suspans. Si in plus, ador cum scrie Kelley:X

  32. Cipryan spune:

    Major Ciprian
    Vreau sa citesc aceasta carte deoarece mi se pare foarte interesanta.Ma atrage pur si simplu.Nu am citit primele 2 volume ale seriei , dar stiu ca nu se continua ci incepe cu alte personaje alta poveste.Mi-ar placea sa o citesc.

  33. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Imi doresc aceasta carte deoarece imi place mult cum scrie Kelley Armstrong. Seria Fortele Raului Absolut a fost o lectura foarte captivanta si sunt curioasa si in privinta acesteia.

  34. Cirstea cristina
    bubblevnillagum@yahoo.com
    imi doresc aceasta carte pentru ca mi se pare interesanta , pentru ca nu am citit nimic de aceasta autoare si cam atat

  35. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Doresc sa citesc aceasta carte, deoarece face parte dintr-o serie de succes a autoarei Kelley Armstrong.

  36. emilian spune:

    Smintina Emilian
    Cred ca este o carte care imi va acapara atentia, in plus scriitoarea este recunoscuta pentru cartile sale, care au ajuns mereu in fruntea topurilor.

  37. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    As vrea sa citesc aceasta carte deoarece imi place stilul lui Kelley Armstrong.

  38. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    O ador pe Kelley Armstrong.Mi-a placut seria „Fortele Raului Absolut”,felul in care a descris personajele,intamplarile,si sunt convinsa ca sa se intampla si in cartea aceasta.Mi-ar placea sa recitesc stilul ei ca autoare.

  39. Penca Cristina spune:

    Penca Cristina
    Vreau cartea asta pentru ca am citit niste recenzii de-ale volumelor 1 si 2 si mi s-a parut interesanta seria. De asemenea, ador seria ” Fortele raului absolut ” .

  40. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Imi doresc sa citesc si aceasta carte, pentru a descoperi, cat de mult este schimbata povestirea fata de primele 2 volume ale seriei „Femei din cealalta lume” aparute la editura Tritonic.

  41. Codin Geani
    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit seria „Fortele raului absolut” si „The Gathering” de Kelley si sunt curios de aceasta poveste.

  42. Berindei Alex spune:

    Berindei Alex
    Vreau sa citesc aceasta carte deoarece este scrisa de una din autori mei preferati, este scoasa de una din editurile mele preferate si pentru ca am citit si primele carti din aceasta serie.

  43. Berindei Alex spune:

    unul**

  44. paunaoana spune:

    Pauna Oana.Chiar ma intreb daca e asa de buna pe cat a fost laudata pe toate siteurile/blogurile posibile.

  45. Cristinab spune:

    Cristina Borcan
    Imi doresc mult sa citesc aceasta carte deoarece este scrisa de Kelley Armstrong – una dintre cele mai bune scriioare, si trebuie neaparat sa aflu ce aventuri o paste pe Paige.
    multumim pentru concurs si succes tuturor🙂

  46. Harja Maria Cristina
    Imi doresc sa castig cartea deoarece am mai citit o serie scrisa de aceasta autoare si mi-a placut foarte mult.

  47. littleperfect spune:

    Diana Bontea
    Imi doresc aceasta carte pentru ca am auzit multe lucruri bune despre ea, mi se pare foarte interesanta iar descrierea ma atrage.

  48. kattyd spune:

    Stefan Livia
    Imi doresc aceasta carte deoarece mi-au placut extrem de mult primele 2 volume care au fost superbe.

  49. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Este o carte, pe care trebuie sa o citesc, pentru a afla cum se continua povestea lui Paige Winterbourne.

  50. Felicitari castigatoarei/castigatorului lectura placuta

  51. Stefan Liviu spune:

    Dupa primele volume cum sa nu vrei si al treilea?

Lasă un răspuns

