Concurs de Halloween!~incheiat

Update!Castigatoarea este passionate93(Sandu Alexandra)!Felicitari!Astept datele tale pe adresa de mail deeablog@yahoo.com(+nr. telefon)Ce ziceti de un concurs, tinand cont ca este Halloween-ul?

Concursul incepe asta-seara si se termina maine-seara, la ora 20:00(1 noiembrie).Castigatorul va fi ales cu random.org

Premiul este cartea „Legile atractiei” de Simone Elkeles si este oferit de editura Leda.

Regulile sunt simple: lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea „Ce personaj supranatural ati vrea sa fiti si de ce?”(un raspuns scurt)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

48 de gânduri despre „Concurs de Halloween!~incheiat

  1. Ciocirlan Diana spune:

    As dori sa fiu Alice in tara minunilor sa mă bucur de copilărie 🙂

  2. taki007 spune:

    dintre toate creaturile supranaturale,cred ca as vrea sa fiu un dhampir (jumatate om jumatate vampir) deoarece nu pot sa spun ca imi plac vampirii extraordinar,dar nicio alta creatura supranaturala nu ma caracterizeaza…iar fiind un dhampir cred ca ma face mai puternica si mai increzatoare in mine.

  3. Oprea Cristina spune:

    Personajul supranatural care mi se potriveste este „Cat Woman” pentru ca seamanaun pic cu mine…

  4. Oprea Mariana spune:

    Cred ca vrăjitoare… Sa fur inima la cât mai mulți bărbați…

  5. Alexandra M. spune:

    O intrebare foarte interesanta, Personajul care mi-as dori sa fiu si care il ador din tot sufletul este Hermione Granger din seria „Harry Potter” pentru ca este foarte desteapta si sa am puteri de vrajitoare
    Alexandra Marta

  6. Addicted spune:

    Nume: Cristina Floroaica

    Hm, nu pot sa zic c-as vrea sa fiu vampir sau vreun monstrulet. Cred ca puterile unei vrajitoare mi-ar prinde foarte bine, poate descopar si cum sa ajung nemuritoare si telepata sau altele si totusi sa raman cat de cat umana.

  7. Salut!
    Vrajitoare! Pentru puteri, sa fac o gramada de lucruri fascinante 🙂

  8. Ciocirlan Mihai spune:

    Inger pentru ca de cand eram mic ma gandeam la ingerul meu pazitor, acela care este menit sa te vegheze si sa te apere nencetat. Tin minte ca ma rugam la el in fiecare seara, si nu ma puteam opri din a-mi imagina aripile lui lungi si pufoase 🙂

  9. larisaoana spune:

    Fercalo Larisa-Oana
    O vrajitoare deoarece sunt pasionata de ele. Mi-ar place, cel mai mult, sa fiu Bonnie din JV.

  10. Niahara spune:

    Sincera sa fiu nu as dori sa fiu o fiinta supreanaturala, ci as dori sa apartin unui anumit popor. As dori sa fiu rohirim pentru ca au o legatura anume cu natura si cu caii 😀
    Happy Halloween!

  11. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    As vrea sa fiu Arriane din Damnare de Lauren Kate,pentru ca as vrea sa am puterile unui inger.

  12. black angel spune:

    Busuioc Ana Maria
    Vampir…imi doresc imortalitatea,puterea,sarmul,tenacitatea,independenta si capacitatea de a simnti starile de spirit,sentimentele in profunzime.Si binenteles puterea de constrangere….Doamne….ce folositoare ar fi:)

  13. Simonik spune:

    Marinescu Simona

    Vampir…imi doresc sa imi pot inchide sentimentele cand am eu chef:)

  14. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    As vrea sa fiu un inger,pentru ca mi-as dori foarte tare sa am puterile lui,sa am aripi si sa-mi iau zborul cand vreau eu

  15. Iulia spune:

    Nume:Iulia Neagoe
    Clar cel mai fascinant dintre toate fiintele supranaturale pe care le stiu sunt vampirii din Sange Albastru, care sunt si ingeri cazuti si au si ceva puteri de vrajitoare..sa nu mai vorbin de aspectul, inteligenta si sarmul :X…ar fi super sa fiu unul dintre ei 🙂

  16. nume :giorgiana turcu
    mi-ar olacea sa fiu o sirena…sa innot sub apa cu delfinii, sa vad pesti minunati..si sa vrajesc marinari frumosi

  17. Penca Cristina spune:

    Penca Cristina
    Mi-ar placea sa fiu o vrajitoare si sa fac ca orice vis sa devina realitate. Erau niste desene… Bibi cu stufoasa;x;]]

  18. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    as vrea sa fiu Cat Woman, pentru simplul fapt ca-mi plac foarte mult pisicile:D

  19. Simona Husaru spune:

    Husaru Simona
    Mi-ar placea sa fiu o vrajitoare, dar nu una rea ci una buna 😀 Calatoritul pe matura ar fi interesant iar vrajile o provocare!

  20. passionate93 spune:

    Sandu Alexandra

    Mi-ar placea sa fiu o zana a aerului sa pot calatorii peste tot si sa influentez vremea intr-una mai buna :))

  21. laura8402 spune:

    Nume: Ionescu Laura
    Mi-ar placea sa fiu vanator de umbre, pentru ca iubesc lumea si personajele create de Cassandra Clare. O alta varianta ar fi vrajitoare, una mai traditionala, care sa foloseasca carti cu vraji si sa zboare cu matura (fara negi, totusi).

  22. Badea Raluca spune:

    Nume:Badea Raluca.
    Mi-ar placea sa fiu Elena Gilbert din Jurnalele Vampirilor,deoarece este o fata inteligenta,frumoasa si puternica(Si este personajul principal).

  23. simona mihalache

    Mi-as dori sa fiu Sailor Moon 🙂 mama ce mi-au placut desenele animate cu ea si tare mi-as fi dorit sa am puterile ei si sa salvez pamantul 🙂

  24. anddeea spune:

    Andreea Stoian
    As vrea sa fiu un vampir pentru ca pur si simplu ador vampirii, indiferent de cum sunt descrisi in carti, ba buni, ba rai. Si sa fim seriosi acum, cine n-ar vrea sa traiasca o eternitate si sa arate tanar? :> Eu clar da :))

  25. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Cu siguranta as dori sa fiu Superman ! De ce ? Deoarece cred ca as putea sa limitez ce este putred si rau pe planeta noastra si sa aduc bucuria pe fetele tuturor oamenilor buni !

  26. Lucky spune:

    Cochirlea Laura
    As dori sa fiu un vampir . Ii adoor si ador puterile lor .

  27. ByBy spune:

    Mandu Bianca Andreea
    Vrajitoare! Mi-ar place sa am puteri,sa pot face orice 🙂

  28. CrissaG. spune:

    Crissa Gindea
    As vrea sa fiu un vampir, sunt fascinata de fiintele astea. ;;)

  29. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    As vrea sa fiu o vrajitoare,pentru ca mereu am fost fascinata de ele

  30. Smiling Miss spune:

    Burciu Silvia Alexandra
    Mi-aș dori să fiu o zână, deoarece asta am vrut și când eram mică.

  31. sandybook spune:

    Mocanu Ramona

    Mi-as dori sa fiu vanator de umbre (shadowhunter) ca-n cartile Cassandrei Clare, deoarece ador personajul Clary Fray, care este curajoasa, inteligenta si creativa. O alta varianta ar fi probabil Bella Swan, deoarece in final devine un vampir foarte puternic si dotat cu talente neobisnuite. 😀

  32. Codin Geani
    as vrea sa fiu vrajitor…de preferat Harry Potter=))

  33. Cristina spune:

    As vrea sa am puterea de a controla focul, apa, aerul si pamantul pentru ca as vrea sa obresc unele dezastre naturale sau, cel putin sa le diminuez.
    Cristina Otel

  34. alledawn spune:

    Paraschiv Alexandra
    Mi-as dori sa fiu dhampir ca in Academia Vampirilor, seria mea preferata. Ma fascineaza lume in care dhampirii si moroii traiesc si mi-ar place sa fac parte din ea.

  35. iza4you spune:

    Ciofirdel Izabela
    As vrea sa fiu metamorf, mi se pare interesant sa fi capabil sa iti schimbi forma.:)

  36. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Mi-as dori sa fiu Poison Ivy. Pur si simplu o ador, cu toate ca este malefica.

  37. BabyRalukutza spune:

    Cismaru Denise-Raluca
    Mi-ar placea sa fiu Blac Widow (Vaduva Neagra) din The Avengers pentru ca mi se pare o femeie puternica, care stie sa-ti foloseasca atuurile pentru a se descurca intr-o lume dura si plina de primejdii.

  38. emilian spune:

    Emilian Smintina
    Mi-ar place sa fiu precum Harry Potter si sa dispun de puterile de vrajitor (desi poate nu este chiar un personaj supranatural…).

  39. sabryy9ems spune:

    Lupsan Sabrina
    Mi-ar placea sa fiu o vrajitoare, deorece as putea sa fac vraji si chestii de genul.:)) Viata ar fi mult mai usoara si as ajuta si pe ceilalti.

  40. alexandra spune:

    Stinga Alexandra
    Mi-ar placea sa fiu vampir pentru ca sunt nemuritori.

  41. cirstea cristina mi-as dorii sa fiu un inger alb cu aripi gri , motivul imi placfoarte mult

  42. Alex spune:

    Alexandru Bogdan
    Mi-ar place sa fiu un inger, pentru a putea aduce lumina in inimile intunecate.

  43. Darling Ada spune:

    Tarta Andrada
    Mi-ar place sa fiu o zana buna, sa fac oamenii fericiti si sanatosi.

  44. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Nu am reusit sa trimit comentariul la timp, dar mie mi-ar placea, sa ma aseman cu Selene (din seria Underworld).

  45. Katherine spune:

    Dan Daiana
    Cu siguranta as vrea si fiu un vampir, atata putere, puterea de ai conduce pe oamenii, la fel ca si Katherine Pierce din JV.

  46. felicitari castigatoarei, lectura placuta si bucura-te pe deplin de premiu.

Lasă un răspuns

