Concurs „Hex sau Puterea Farmecelor” de Chloe Neill

Update! Castigatoarea este jacqlineveve!Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cartea  „Hex sau Puterea farmecelor” (Elita intunecata, vol. 2) de Chloe Neill

Regulile sunt simple:)…daca vreti sa participati trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele si prenumele vostru si sa spuneti, pe scurt, ce v-a placut la primul volum cel mai mult.

Concursul se va incheia pe 16 noiembrie, castigatorul urmand sa fie afisat pe 17 noiembrie(va fi ales cu random.org)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

38 thoughts on “Concurs „Hex sau Puterea Farmecelor” de Chloe Neill

  1. paunaoana spune:

    Pauna Oana.imi doresc cartea,dar nu am avut ocazia sa o citesc pe prima.ma incanta seria si chiar as vrea s-o citesc.

  2. ki0lu spune:

    Nume: Chineata Luana
    Ce mi-a placut?Tot ce a tinut de Warner, tanarul de 19 ani , care vrea sa foloseasca puterea Juliettei ca arma impotriva rebelilor,si numai.Este un personaj negativ, stiu, si asta il face mult mai interesant!

  3. Cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin.Din pacate nu am citit decat recenzia primului volum pentru ca nu am putut s-o achizitionez inca.Dar sper sa reusesc s-o cumpar iar daca as castiga vol.2 sigur o sa il cumpar cat mai repede si pe primul!Bafta tuturor!:-*

  4. shosetzua96 spune:

    Iancu Maria-Andreea
    Mi-a placut cum autoarea a descris relatia de prietenie dintre Lily si Scout.

  5. Anddeea spune:

    Stoian Andreea
    Cel mai mult mi-a placut felul cum s-a derulat intreaga actiune, captandu-ma cu adevarat la tot ceea ce se petrecea in carte, totul parand atat de natural, de parca as fi fost chiar eu acolo.

  6. Cristina spune:

    Cristina Otel
    Par, mi-a placut modul in care a descris prima data scoala, dar mi-a placut mult de prietena ei si mi-a ramas o replica in minte..era ceva de genu: ‘Strangem gunoaiele” Nu mai stiu sa reproduc replica perfect

  7. sabryy9ems spune:

    Lupsan Sabrina
    Mi-a placut cam totul la cartea Blestemul Focului, pt. ca ne-a tinut in suspans mereu si a fost foarte interesanta.

    Multumim pentru concurs!🙂

  8. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Mi-a placut in mod special de Lily, o adolescenta aparent normala, care se dovedeste a fi o fire puternica, reusind sa gestioneze cu succes situatiile ciudate in care este pusa la noua ei scoala.

  9. Darkflayer spune:

    Vircan Issabel
    Mi-a placut felul in care si-a descoperit puterile si cum autoarea a lasat o nota de mister in privinta lui Sebastian.

  10. Cirstea cristna ,,,Eu personal nu am citit inca aceasta serie, dar este pe lista mea ..ei bine totusi din recenziile lecturate imi place ideea scolii , si actiunea :)) Mi-ar face placere sa o lecturez si eu

  11. Harja Maria Cristina
    Nu am citit primul volum, planuiesc sa-l achizitionez in urmatoarea perioada, daca tot va urma perioada cadourilor, acesta va fi unul frumos de la mine pentru mine. :)) Insa am citit multe recenzii si mi-a atras foarte mult atentia cartea. Imi place subiectul cartii si personajele acesteia.

  12. Giorgiana Turcu
    Mi-a placut la primul volum actiunea,mi-ar placea sa vad daca Lily va fi impreuna cu Sebastian, cel care este personaj rau in primul volum, dar datorita caruia se pare ca Lily isi descopera puterile…si mi-a placut Scout, care desi pare un copil parasit de parinti, dar bogata, are o multime de carti si stie sa faca vraji

  13. Alice Dumitrache
    Nu am citit primul volum dar daca il castig pe asta o sa mi l iau si pe primul:P vreau tare mult putin noroccc

  14. Simonik spune:

    Marinescu Simona

    Nu am citit primul volum, dar sper sa am ocazia cat de curand:)

  15. Diana Alexandra spune:

    Lazar Alexandra Diana

    Din pacate nu am achizitionat primul volum dar din recenzia facuta, pare a fi o carte foarte buna, daca castig voi fi impulsionata sa iau primul volum!

  16. Badea Raluca spune:

    Badea Raluca.
    Nu am citit primul volum,decat recenzia,dar mi se pare super.Daca voi castiga,cu siguranta voi cumpara si primul volum!!!

  17. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Mi-a placut enorm de Lily si felul cum stapanea ea puterile sale paranormale si mi-a mai placut de colega sa Scout,si mi-as dori enorm de mult acest volum ca sa ma apuc cat de curand de el si sa-l citesc.

  18. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Din pacate nu am citit primul volum, dar am seria in planul de lectura.🙂

  19. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Primul volum a fost foarte bine scris – si asta mi-a placut la el. Are intriga si tot ce ii trebuie. Este perfect!

  20. Cristina Penca spune:

    Penca Cristina
    Nu am citit primul volum, dar daca voi castiga acest volum, cu siguranta voi face rost de primul;o3

  21. Elena G spune:

    Axene Elena
    Nu am reusit sa citesc primul volum pentru ca abia saptamana trecuta am reusit sa o cumpar.

  22. kattyd spune:

    Stefan Catalina
    La prima carte mi-a placut in special Warner, de cata inteligenta da dovada. Dar mai mult m-a captivat Lily si firea ei de a fi.

  23. lunateca spune:

    well nu am inca primul volum…dar sper ca in curand o sa mi-a cumpar, imi place mult descrierea cartii
    nedelcu mirela

  24. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Probabil ce mi-a placut la primul volum, a fost stilul lui Lily de a se descurca in fata pericolelor si de a fi alaturi de Scout si de ceilalti prieteni, in incercarea de a tine la distanta demonii din adancuri.

  25. alexandra spune:

    Stinga Alexandra
    n-am apucat inca sa citesc primul volum,dar seria imi pare asa interesanta si as vrea s-o citesc

  26. BabyRalukutza spune:

    Cismaru Denise-Raluca
    Nu pot spune ce anume mi-a placut mai mult la primul volum pentru ca mi-a placut in totalitate🙂 Este o serie foarta buna pe care imi doresc foarte mult s-o citesc!🙂

  27. larisaoana spune:

    Fercalo Larisa-Oana.
    Imi doresc mult aceasta carte, dar din pacate, nu am avut ocazia sa citesc prima carte, dar dupa cate recenzii am citit sunt sigura ca e frumoasa.

  28. livia spune:

    Cret Livia
    Mi-a placut modul prin care a descris autoarea scoala.De asemenea am fost incantata de schimbul de replici sarcastice dintre personaje.

  29. Alex Bl. spune:

    Hei când anunţi câştigători de la Magie de 2 bani😀 ?

  30. vps spune:

    Voica Paul
    Eu nu am citit inca primul volum, dar daca pot ma inscriu. Tocmai ce am cumparat primul volum de la Niahara, iar pe vineri trebuie sa imi ajunga. Deci, daca se poate, ma inscriu si eu!

  31. passionate93 spune:

    Sandu Alexandra ….
    Nu am citit inca primul volum dar am citit recenzia si mi-a placut foarte mult si chiar as vrea sa imi achizitionez aceasta serie. Daca pot sa ma insccriu atunci particit si eu🙂

  32. Katherine spune:

    Dan Daiana
    Am citit primul volum in format pdf, si cum spuneam ador cartile cu protagonisti trimisi la o scoala noua.

  33. Carla♥ spune:

    Rofel Carla
    A fost o carte care nu m-a facut sa ma plictisesc.A fost destul de interesanta.Si mi-a palcut si stilul autoarei de a scrie.:D

  34. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana
    cel mai mult mi-a placut scoala si personajul Scout

  35. horade spune:

    Mie mi-a placut, cum a reusit scriitoarea, sa descrie si sa dezvolte prietenia sincera dintre cele doua fete Lily si Scout.

  36. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Actiunea primului volum a fost mai „plictisitoare” la inceput, dupa care a devenit interesanta, facandu-ma sa fiu nerabdator sa citesc continuarea din volumul 2. Poate cel mai intersant aspect al cartii, este prietenia dintre cele doua colege de camera Lily si Scout, cat si felul lor hazliu de a comunica.

  37. emilian spune:

    Emilian Smintina
    Din pacate nu am citit inca primul volum, am vazut recenziile de pe bloguri, unele bune, altele critice, dar am inteles ca prin acest al doilea volum, autoarea isi mai spala din pacate…

  38. taki007 spune:

    ei bine?cine a castigat?

Lasă un răspuns

