Concurs „Frumosii” de Scott Westerfeld

Update! Castigatoarea este Krsz!Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cartea  ”Frumosii” de Scott Westerfeld

Regulile sunt simple:)…daca vreti sa participati trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele si prenumele vostru si sa spuneti, pe scurt, care este personajul vostru preferat si de ce.

Concursul se va incheia pe 30 noiembrie, castigatorul urmand sa fie afisat pe 1 decembrie(va fi ales cu random.org)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

41 de gânduri despre „Concurs „Frumosii” de Scott Westerfeld

  1. Simonik spune:

    Marinescu Simona
    Tally este personajul meu pentru ca ma regasesc foarte mult in caracterul ei. Nu se arunca, cu capul inainte si este curioasa, Analizeaza totul si isi face o parere si abia dupa ia o decizie.
    Multumim pentru concurs!

  2. Ifrim Ruxandra
    Personajul meu preferat este Rose din Academia Vampirilor pentru ca evolueaza o data cu actiunea seriei si de cele mai multe ori m-am regasit in ea!:)
    Muktumim de concurs!>:D<

  3. larisaoana spune:

    Fercalo Larisa
    Personajul meu preferat? Ei, bine, nu prea ma pot decide si eu care credeam ca e greu sa raspund care e cartea mea preferata. Ei bine, personajele mele preferate sunt cele in care ma regasesc, de exemplu din cartea mea preferata, Spulbera-ma nu imi place de Juliette pentru ca e prea chibzuita, ma regasesc in Isabelle din Instrumente Mortale, in Cassie, dar si in Faye din Cercul Secret, in Caroline din Jurnalele Vampirilor, la mine nu e un anumit personaj preferat, ci un amalgan de personaje ce formeaza propriul meu personaj.

  4. Buna!
    Alice Dumitrache
    Personajul este Lissa Dragomir din AV. Pentru ca ma regasesc in trairile ei, pentru ca este deosebita, foarte frumos construita ca si personaj.

  5. Simona Mihalache
    Olguta din La Medeleni pentru ca este un personaj cu multe fatete si foarte bine construit.

  6. personajul favorit este momentan Tris din Divergent, este curajoasa, dreapta, isi iubeste parintii, desi simte ca-i inseala parasindu-si factiunea ,si are curajul sa recunoasca ceea ce este..si-mi place de ea indragostita de Four..

  7. claudiabunduc spune:

    Nume: Bunduc Claudia
    America Singer este personajul meu preferat din The selection..Prima mea impresie a fost: wow, ăsta da nume inspirat! Parcă e numele unei super eroine, nu?
    O, Doamne, ce vă pot spune eu despre America? Decât că o admir din toată inima și mi-aș dori să fiu ca ea. E sinceră, directă, neînfricată, ironică, amuzantă, capabilă să facă față la orice. E talentată și frumoasă (roşcată natural :x), își ajută familia, și ar face orice pentru ei.

  8. pauna oana spune:

    nume:Pauna Oana
    Personajul preferat este sotia medicului din Eseu despre orbire,Saramago.Femeia asta s-a prefacut oarba,intr-o lume de orbi pentru a-si urma sotul intr-un fel de ospiciu,in care oamenii vor trai cateva luni in conditii greu de imaginat.Femeia asta va vedea toata mizeria umana,ii va ajuta pe toti,ii va spala,ii va indruma,ii va sfatui,ii va scoate din ospiciu si pe cativa dintre ei ii va duce in casa ei,le va citi seara si dintr-o data,vederea le va reveni.e o carte impresionanta si chiar trebuie citita,pentru destuparea capului si deschiderea inimii.

  9. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Clary Fray, din seria „Instrumente Mortale” este unul dintre personajele mele preferate, deoarece este inteligenta, sensibila, loiala, nu se isterizeaza din orice chestie, lupta pentru ceea ce iubeste, chiar daca uneori pare ca lupta ei este in zadar si ca fortele potrivnice o depasesc.

  10. stephany007 spune:

    Galavan Alina
    Pai, avand in vedere ca ultima serie pe care tocmai am terminat-o este casa Noptii, va imaginati ca personajul meu preferat face parte din seriea aceasta. Si desi unii tind sa spuna ca personajul lor preferat, ar fi un tip , de aceasta data eu o ador pe Zoey Redbird. Nu numai ca este o mare Preoteasa si are puteri exeptionale, ca sa nu mai zic se semnele ei de pe cort super tari, e chiar o superfata. in sensul ca , desi a devenit o novice vampir, ea se confrunta tot cu probleme normale. isi face prietwni, isi face un iubit, isi face dusmani, si desi duce dorul normalitatii, nu ar schimba cu nimic viata ei. o admir foarte mult si pentru faptul ca este foarte curajoasa , si gandeste matur, si trebuie sa recunosc ca o ador si pentru faptul ca o minca bucatica din mine , tinde sa se indentifice cu tipica adolescenta din ea 🙂

  11. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Personajul meu preferat este Catniss din Jocurile Foamei . Ea este devotata familiei ei, oferindu-se tribut in locul surorii ei, desi stia ca sansele ei sa ramana in viata sunt aproape nule. Ea este curajoasa si se hotaraste sa lupte pana la capat, fara sa ii pese ca toti ceilalti o considerau deja moarta, pentru ca nici o fata din districtul ei nu castigase inainte jocurile. Catniss are o inima buna, dovada fiind faptul ca se imprieteneste cu micuta Rae, pe care vrea sa o protejeze ca pe propria ei sora. Refuza sa il lase pe Peeta sa moara, preferand sa inghita fructe otravitoare. Eu cred ca acest personaj este un bun exeplu de urmat, pentru ca, desi inca doar un copil, Catniss reuseste sa se comporte cu o maturitate desavarsita si de invidiat

  12. Harja Maria Cristina
    Am multe personaje preferate, unul dintre ele care mi-a venit primul in minte este Nora din Ingerul noptii pentru ca de la inceput mi-a dat impresia unui personaj puternic ce este pregatit sa se agate de orice aventura intalnita in calea ei.

  13. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Personajul meu preferat este Bella Swan din Saga Amurg,pentru ca ma indentific cu ea din mai multe puncte de vedere si ne asemanam foarte bine amandoua:D

  14. Elena G spune:

    Personajul meu preferta este Denise din Paradisul femeilor de Emil Zola.Desi era saraca si avea in grija 2 frati nu si-a abandonat princiipiile luptand pana la capat.

  15. ki0lu spune:

    Chineata Luana
    Cu siguranta Donia din seria „Wicked Lovely”.Cu toate ca isi dorea asa mult sa scape de blestemul iernii, ca sa poata sa fie cu regele Keenan,ea a ales sa ii ajute pe K. si Aislinn sa o infranga pe Beira (regina iernii ) ,ajungand in final sa fie ea regina iernii .O admir pentru sacrificiul facut, lasand in urma doarinta ei ,pentru a salva lumea si dorinta altcuiva .

  16. bianca spune:

    Cristea Bianca
    Personajul meu preferat este Jane Eyre deoarece mi se pare o femeie puternica care nu tine cont de regulile nescrise ale acelei perioade si sentimentul de iubire o face sa treaca peste ttoti si toate si sa lupte chiar si cu boala

  17. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Personajul meu preferat este Tally, deoarece imi place caracteul ei foarte mult. Este o persoana de treaba, frumoasa, si totusi…imperfecta. Si asta imi place la ea.

  18. Cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin.
    Eu am multe personaje preferate si nu ma pot decite care sa-l scriu…dar sa zicem ca Stefan din Jurnalele Vampirilor pentru ca este un om care lupta pentru visele sale si recunoaste cand greseste.

  19. agnesmaryo spune:

    Paun Catalina Cezarina
    Alice din Tara Minunilor:)) fiindca se bucura de o lume minunata incarcata de fantezie si mister, presarata cu numeroase aventuri!

  20. Bianca. spune:

    Carbune Bianca
    Personajul meu preferat este Rose din Academia Vampirilor deoarece ma regasesc uneori ni comportamentul ei

  21. Katherine spune:

    Dan Daiana
    Personajul meu preferat este Katherine din JV. Chiar daca am spus-o de mai multe ori, ador faptul ca poate sa iasa din orice incurcatura.

  22. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana
    am mai multe personaje preferate, dar Georgina Kincaid imi place cel mai mult pentru ca isi poate schimba forma/aspectul de cate ori vrea si pentru ca este o tipa cool, sexy si iubita de toata lumea

  23. Diana Lazar spune:

    Nume: Lazar Alexandra Diana
    Personajul meu preferat este Damon din JV….arata bine si este foarte enigmatic si asta il face interesant.
    email: dydyana25@gmail.com

  24. Sandy spune:

    Seran Alexandra
    Personajul meu preferat este Tally. Chiar daca la inceput nu mi-a placut deloc de ea, pe parcurs a inceput sa-mi placa (mai exact cand a ajuns in Tinutul de Fum si si-a dat seama ca a gresit).

  25. Alexandra spune:

    Andora Alexandra
    Personajul meu favorit este Rose din Academia Vampirilor. Este perseverenta, reuseste ce isi propune si evolueaza pe parcursul seriei.

  26. vps spune:

    Voica Paul
    L-as alege pe Will din Tunele caci tot s-a anuntat aparitia vol 5. De fapt, am ales mai degraba seria decat personajul..Cateodata curajos, altadata doar norocul sortii, reuseste sa treaca prin multe si sa supravietuiasca Styxilor.

  27. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Personajul meu preferat este Luce din „Damnare” de Lauren Kate.Imi place de ea,pentru ca nu se da niciodata batuta in ceea ce priveste dragostea dintre ea si Daniel.Nu renunta nicidata,insa obtine ce vrea.

  28. Cristina spune:

    Cristina Otel
    Din aceasta serie e Tally. Mi se pare un personaj controversat pentru ca doreste sa isi schimbe aspectul fizic; cu toate acesta nu e multumita cand il intalneste pe fostul ei prieten care se schimbase, ei ii displace atitudinea lui..putin respingatoare.

    Din celelalte serii imi place Tris din Divergent si Rose din Academia Vampirilor. Ambele personaje sunt puternice si bine construite de catre autoare. Au puncte sensibile, dar stiu sa le ascunda(nu de toata lumea).

  29. dya_dyana spune:

    Diana Andreea Ciangau
    Personajul meu preferat este Damon din Jurnalele Vampirilor, deoarece emana un mister aparte si este descris ca un vampir foarte frumos.

  30. Cipryan spune:

    Major Ciprian
    Hmm , greu de ales dar as zice ca personajul meu favorit este Georgina Kincaid.Este puternica , frumoasa , cu multa personalitate si cu un caracter aparte. 😉

  31. Carla♥ spune:

    Rofel Carla
    Personajul meu preferat este Jace din Instrumente mortale.Imi place foarte mult caracterul lui e asa ironic dar totusi are un suflet bun.

  32. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Personajul pe care-l indragesc foarte mult, este katniss din seria Jocurile Foamei, datorita curajului, intelepciunii si perspicacitatii de care da dovada pe parcursul „epopeii” sale.

  33. Lucky spune:

    Cochirlea Laura

    Personajul meu preferat este Damon din Vampire Diaries . Imi place foarte mult felul lui de a fi , imi place cum actioneaza , imi place cum gandeste , imi plac replicile pe care le are . Este un personaj perfect creat din punctul meu de vedere . Este un personaj pe care nu prea ai cum sa nu il indragesti .

  34. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Personajul meu favorit este Katniss Everdeen din trilogia Jocurile Foamei. Ii admir curajul, inteligenta, dar mai ales faptul ca, in ciuda conditiilor grele de viata si a suferintelor indurate a luptat mereu si in cele din urma a invins.

  35. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Personajul meu preferat este Juliette din Spulbera-ma de Tahereh Mafi pt. ca are o forta interioara extraordinara, iar in care actioneaza in situatiile in care este pusa demonstreaza ca este o persoana inteligenta si curajoasa.

  36. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Mie mi-a placut de Jacob din seria Amurg, datorita caracterului sau puternic, sentimentelor si devotamentului fata de Bella si Renesmee, cat si pentru curajul si corectitudinea sa.

  37. Alexa Ale spune:

    Marta Alexandra
    Personajul preferat? Cred ca este Katniss. De ce? Pentru ca a avut mult curaj si speranta, pentru ca s-a sacrificat pentru familia ei si pentru sora ei.

  38. DarkSun spune:

    Stan Daniela
    Personajul meu preferat? Ei bine am sute, dar daca tot trebuie sa aleg unul dintre ele, am sa iți vorbesc despre Will Herondale din „Dispozitive infernale” de Cassandra Claire. Felul sau de a fi te respinge și te atrage (chiar incita) de fiecare data când apare în scena, chiar și când nu este prezent, el iți rămâne în minte și nu poți sa nu zâmbești la comentariile sale sarcastice menite sa ii tina pe toți la distanta, însa sub acel înveliș de tip dur și rău se afla un suflet de copil prea speriat de viata pentru a mai iubi și a mai lasă sa fie iubit de alții.

  39. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Personajul meu preferat este Bella Swan (Twilight/Amurg) pentru tot ce reprezinta ea in literatura fantasy.
    De la cuplul Bella si Edward a inceput avalansa de romane sau serii cu vampiri sau varcolaci (chiar daca Jurnalul Vampirilor fusese publicat cu mult timp inaintea Amurgului).

Lasă un răspuns

