Concurs „Gelozie” de Lili St. Crow

Altfel_de_ingeri_3_Gelozie_web

Update! Castigatoarea este Madalina Andreea.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cartea „Gelozie” de Lili St. Crow

Regulile sunt simple:)…daca vreti sa participati trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele si prenumele vostru si sa spuneti, pe scurt, ce v-a placut cel mai mult in primele 2 volume.

Concursul se va incheia pe 11 decembrie, castigatorul urmand sa fie afisat pe 12 decembrie(va fi ales cu random.org)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

36 de gânduri despre „Concurs „Gelozie” de Lili St. Crow

  1. lavander spune:

    Diaconu Andra-Simona
    primele doua volume mi-au placut pentru ca au adus un suflu nou in povestile cu vampiri si varcolaci. o poveste intunecata si captivanta despre o fata care isi vede tatal plecand stiind ca s-ar putea sa nu se mai intoarca, insa care are ocazia sa-l revada in ipostaza unui zombie ce ii vrea moartea, inceputurile sunt mereu grele, mai ales atunci cand este singura pe lume si trebuie sa te razbuni pe cel care ti-a ucis parintii si sansa la o viata normala

  2. Cristina spune:

    Otel Cristina

    Cartile au foarte multa descriere si in general nu imi place acest lucru, dar stilul autoarei m-a captivat total. Descrie foarte bine si imi place cum este conturata Dru ca personaj, este puternica si totusi doreste iubire, dar nu o arata. Imi place relatia dintre ea si cei 2 baieti. Imi place ca personajul principal e mereu in garda si mereu simte cadn e ceva in neregula

  3. paunaoana spune:

    Pauna Oana
    Nu am citit primele volume pentru ca nu le am,dar mi-a placut descrierea actiunii.Ma cam dau in vant dupa povesti de dragoste imposibile si nu am mai avut ocazia sa citesc ceva de genul de mult timp,de aceea as vrea sa castig aceasta carte.

  4. Addicted spune:

    Am citit doar primul volum si al doilea asteapta sa ma apuc de el, dar momentan facultatea nu ma lasa. Povestea imi place foarte mult, iar Dru e o tipa echilibrata, nu doar ia la bataie, dar si gandeste si-si face planuri ca sa scape din multe situatii. E o serie diferita fata de altele, mai realista din punctul meu de vedere, fara clisee. Si sunt tare curioasa de cum evolueaza lucrurile.

    Floroaica Cristina

  5. Cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin,
    Nu am cicit inca primele 2 volume dar asta nu inseamna ca e prea tarziu asa ca daca as castiga aceasta carte ar fi un imbolt sa citesc toata seria!

  6. Cirstea cristina eu nu am reusit sa citesc inca primele doua volume, dar imi doresc foarte-foarte-foarte mult acest volum sunt putin curioasa de actiune :))

  7. Bigica Madalina

    Cel mai mult mi-au placut modul in care au fost transpuse sentimentele lui Dru, cateodata eram atat de implicata in lectura, incat simteam ca eu trec prin toate chestiile alea! :’) Totodata, imi place faptul ca seria nu se bazeaza numai pe *eterna* dragoste /triunghi amoros/.

  8. Niahara spune:

    Alexandra Zinca

    Nu am citit decat o parte din primul volum, chiar daca le am pe primele 2, intrucat m-am apucat de alte carti, iar apoi au intervenit cursurile de la facultate, insa mi-a placut foarte mult stilul autoarei si dezvoltarea lui Dru ca personaj.

  9. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Ceea ce mi-a placut cel mai mult la cele doua volume a fost povestea varcolacilor si a vampirilor.Din punctul meu de vedere,aceste povesti au fost diferite si mai atractive fata de cele obisnuite cu creaturile acestea mitice.

  10. DarkSun spune:

    Stan Daniela

    Din nefericire nu am avut ocazia sa citesc și cel de-al doilea volum( biblioteca nu la achiziționat încă…bad luck), însă primul a fost ,sa zicem, o mica revelație. Autoarea își descrie foarte bine ideile, care, sunt geniale, iar personajele prind viata chiar sub ochii noștri sau prin ochii noștri, având în vedere cat de bine detaliata este cartea… și ei bine, subiectul e unic, ii da titlului cu totul o alta semnificație fata de ceea ce am crezut inițial, zombii, vampiri, djampiri si svetocha, toate aparțin laturii întunecate… nu mai am cuvinte sa o pot descrie, o senzație,merita citita….

  11. RimePeHartie spune:

    Neagu Alina

    Cel mai mult mi-a placut faptul ca nu se pune atat de mult accentul pe povestea de dragoste ci pe actiunea in sine, in plus mi-a placut si modul de a fi al lui Dru, o fata cu tarie de caracter care a avut ce invata de la viata.

  12. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    La cele doua volume mi-a placut in special modul in care evolueaza Dru, o prezenta feminina puternica, dar in acelasi timp sensibila.

  13. Simonik spune:

    Marinescu Simona

    In primul volum mi-a placut imprevizibilul situatiei in care se aflau Dru si Graves. Inima mea statea ca pe ghimpi gandindu-ma la ce se va mai intampla!:X

  14. sandybook spune:

    Mocanu Ramona

    La ambele volume mi-a placut faptul ca e multa tensiune, actiunea nu este previzibila si e foarte dinamica, nelasandu-ti timp sa te plictisesti. 🙂

  15. Andreea spune:

    Iordache Andreea

    In ambele volume mi-a placut intriga(ceea ce e de apreciat la o carte). Au fost niste carti bune. Poate nu ma dadeam in vant dupa vampiri, dar asta e una din putinele care imi plac. Chiar sunt curioasa ce se intampla in continuare.

  16. Krsz spune:

    Botezatu Paula

    Mi-a placut cel mai mult Dru. Este puternica si incapatinata, si nu isi arata slabiciunile. Mi-a placut ca au reusit sa ma surprinda cu schimbarile de situatie iar actiunea m-a tinut ca pe ghimpi

  17. alexandra spune:

    Stinga Alexandra
    Nu am citit inca primele doua volume,fiindca nu am avu destui bani ca le cumpar,dar sper sa castig acest volum fiindca mi se pare o carte interesanta si pot sa iau o pauza de la vampiri.

  18. Harja Maria Cristina

    Nu am citit primele 2 volume, deobicei astept sa-mi completez seria in biblioteca macar partial ca sa incep povestea si sa nu mai stau mult in asteptarea volumelor urmatoare.
    Povestea mi se pare foarte buna, cartile au actiune si sunt sigura ca personajele ma vor cuceri imediat.

  19. Rose ღ spune:

    Mărculescu Diana
    Am iubit ritmul alert în care se desfăşoară acţiunea în primele 2 volume. Mi-au plăcut mult şi personajele, atât de misterioase, şi încă nu m-am putut hotărî dacă sunt în team Christophe sau team Graves. BTW, sper să aflăm în volumul ăsta de la ce vine DRU 🙂

    • Katherine spune:

      Dan Daiana
      Nu am citit primele volume deci nu cred ca sunt cea mai potrivita persoana in acest caz sa ma dau cu parerea.
      Dupa descrierea pot spune ca este o carte interesanta.

  20. vps spune:

    Voica Paul
    Nu am citit primele doua volume din serie, dar o voi face. Seria imi pare interesanta.

  21. claudiabunduc spune:

    Bunduc Claudia
    Mă gândesc cum ar fi să trăim într-o astfel de lume? Am gândi la fel? Am spune că viaţa e într-adevăr roz şi adorăm s-o trăim la maxim?
    Eu spun să cerem sfatul unui expert. Ce ziceţi de Dru? Cum adică care Dru? Dru Anderson, personajul principal din cartea „Altfel de îngeri” de Lili St. Crow.
    M-a impresionat faptul ca Dru este conştientă de lumea în care trăieşte, chiar acest lucru determinând-o să aibă un caracter puternic şi dur. Cel mai bun exemplu este că mie îmi e frică de întuneric, deşi nu ar trebui, iar Dru, care aparţine acelei lumi bizare în care orice vietate e în pericol la adăpostul întunericului, ea nu simte în schimb nicio teamă.
    Lumea Reală (aşa fiind denumită de cei care au cunoştinţă de realitatea imposibilului ) e un loc înspăimântător, iar acest lucru ne-o demonstrează Dru prin viaţa ei.

  22. Cupcake. spune:

    Vișan Alexandra.
    Mi-a plăcut acțiunea, originalul cărții, felul în care personajele au fost conturate, dar și misterul în care este învăluit totul. Superbb, superb, superb. ^_^

  23. Diana Lazar spune:

    Lazar Alexandra Diana
    Nu am citit primele volume, insa poate daca as castiga aceasta carte m-ar impulsiona si le-as cumpara pe primele doua. Mi-as dori sa castig! Multumesc!

  24. passionate93 spune:

    Sandu Alexandra

    Mi-a placut mult stilul autoarei in a descrie sentimentele lui Dru. De asemenea ma fascinat si misterul in care par sa se invate toate personajele.

  25. adina spune:

    Cozma Adina
    Mi-a placut cum a scris autoarea.Misterul,drama,romantismul,TOT.Mi-a placut cum ii descria pe Graves şi Christophe.Graves,varcolacul sexy,inainte un adolescent normal pe cat de mult posibil.Apoi dupa ce o intalneste pe Dru si ii ofera o locuinta,dupa ce tatal sau a disparut,intr-o noapte la mall el este muscat de o creatura care daduse buzna in mall,si se transforma in varcolac.Unvarcolac puternic si inalt.
    Christophe,djvampirul care o ajuta de cand aflase ca este o svetocha.Imi place cum spune ca el mirosea mereu a placinta de mere.
    De cand am citit prima carte m-am indragostit de serie.Am asteptat de la inceputul anului sa apara,dar am aflat ca au avut loc niste probleme.
    Astept cu nerabdare sa citesc aceasta carte,si urmatoarele.

  26. Denisa spune:

    Oprea Denisa
    Inca nu am reusit sa citesc primele 2 volume dar daca as castiga cu siguranta le-as comanda:)

  27. Cristina Penca spune:

    Penca Cristina
    Din pacate… am citit doar primul volum si foarte multe recenzii de la al doilea volum. Imi place cel mai mult felul in care este scrisa cartea. Te tine cu sufletul la gura de fiecare data .

  28. Alexa Ale spune:

    Marta Alexandra
    Nu am citit inca primele doua volume, dar seria aceasta este foarte draguta si interesanta. Am auzit atatea lucruri bune despre aceasta serie si am citit atatea recenzii, incat imi doresc seria de ceva vreme, dar tot am amanat momentul achizitionarii lor. Probabil o sa ii scriu mosului sa imi aduca seria 🙂

  29. Maier Raluca spune:

    Maier Raluca
    Nu am citit inca primele volume..dar din cate am auzit si citit, cartile astea trebuie citite..asa ca as fi foarte bucuroasa daca as primi aceasta carte si o sa imi cumpar cu siguranta si celelalte

  30. Giza Ionela Madalina spune:

    Giza Ionela Madalina
    In primul volum am fost fascinata de firul povestii, de puterea de a continua a eroinei… am fost curioasa de asemenea de Graves si de povestea celor doi… „ar fi super interesant daca s-ar intampla ceva intre cei doi” m-am gandit eu atunci… si inca mai sper acest lucru
    in al doilea volum am ramas la marginea prapastiei, curioasa sa aflu continuarea, ce se va intampla mai departe, ce se intampla cu Sergej si Ash, cine e tradatorul din Ordin… nimic nu m-a captivat asa de tare in viata mea…. nu sunt o fire careia ii place sa citeasca, dar aceste carti chiar nu am putut sa le las din mana…
    ce nu-mi place in legatura cu Dru, firea ei de a tine totul secret de Graves… ma aduce la disperare… nu vreau sa citesc vre-un rezumat idiot de pe net ca sa-mi ruinez ideile, de aceea voi continua sa astept pana la aparitia cartilor in biblioteca judeteana…

  31. Iacob Amalia spune:

    Iacob Amalia
    Aceste carti m-au fascinat inca de la primele pagini isi nu am mai putut sa le las din mana… Povestea eroinei m-a captivat iar modul in care Lili St. Crow scrie este magnific, ma facea sa ma simt ca si cum eram in lumea fantastica pe care ea si-a imaginat-o… aceasta carte m-a facut sa evadez din lumea cotidiana plictisitoare si parca lipsita de sens intr-una in care imposibilul devine posibil si te copleseste… AM NEVOIE DE URMATORUL VOLUM!!!!!
    Cartile m-au fascinat asa de tare incat le-am citit pe fiecare intr-o zi….

  32. Burcianu Mihaela spune:

    Burcianu Mihaela
    Cel mai mult mi-au placut descrierile care se faceau in tipmul luptelor si sunt de asemenea curioasa de ce se va intapla intre Chris, Graves si Dru…

  33. Balabanescu Bianca spune:

    Balabanescu Bianca
    Am fost fascinata inca de la inceput de povestea tinerei Dru, fata aproape de varsta mea… am simtit ca eu eram in locul ei, ca eu fugeam ca sa-mi scap pielea ba de varcolaci, ba de vampiri, i-am simtit respiratia lui Ash pe obraz si caldura lui Chris si a lui Graves… m-am indragostit de aceasta seriie in clipa in care am deschis primele pagini… seria e uimitoare si merita citita…

  34. cristina spune:

    Felicitari castigatoarei!

  35. adina spune:

    felicitari!!

Lasă un răspuns

