Concurs Insurgent de Veronica Roth

InsurgentUpdate! Castigatoarea este Cristea Bianca! Felicitari! Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com
Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cartea „Insurgent” de Veronica Roth(Divergent#2)

Regulile sunt simple:)…daca vreti sa participati trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, care sa cuprinda numele si prenumele vostru si sa spuneti, pe scurt, care este personajul vostru preferat si de ce.

Concursul se va incheia pe 21 decembrie, castigatorul urmand sa fie afisat pe 22 decembrie(va fi ales cu random.org)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

46 thoughts on “Concurs Insurgent de Veronica Roth

  1. cristina spune:

    Personajul meu preferat este Georgina din seria Georgina Kincaid. Imi place pentru ca e puternica si in acelasi timp vulnerabila. Are un amuzament prea ironic, cateodata si e prea desteapta de multe ori.

  2. Adrian Ivashkov, AV. E baiatul aparent rau, de fapt e doar vicios si pe bun motiv, dar sensibil, in plus e descris ca pe o bunaciune, asa ca…m-a cucerit:P

  3. larisaoana spune:

    Fercalo Larisa-Oana
    Clar Jace. De ce Jace? Ei bine, pentru ca e superb, are niste replici asdfgh, are acel par blond si e sexy. O, da, baiatul asta e genial, plus ca ar face orice sa salveze lumea :x:x:x So sweet!

  4. Simonik spune:

    Marinescu Simona
    Clar Four, pentru ca are acest comportament dulce de bad boy desi el nu e nici pe departe asa la interior si mi-se pare foarte frumos modul, in care el ii marturiseste ca o iubeste:X!

  5. Simonik spune:

    Marinescu Simona
    Clar Four pentru ca are acel comportament dulce de bad boy, desi el pe interior nu e deloc rau ci dimpotriva. Ador povestea de dragoste dintre el si Tris:X!

  6. Ifrim Maria- Ruxandra
    Preferatul meu e Pach.. De ce? Pai e cam baiatul ideal.. Adica, idealul meu… Si cum e el si rautacio dar ci cel bun in acelasi timp e…Uhh… Si c um devine el inger pazitor si ii spune Norei „Ingeras” e asa..romantic!

  7. Simona Mihalache
    Personajul meu preferat este Olguta din La Medeleni, pentru ca ma incanta spiritul ei rebel cu care trateaza viata chiar si atunci cand aceasta o loveste.

  8. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Personajul meu preferat este Catniss din Jocurile foamei pentru ca este curajoasa si hotarata. Ea isi apara familia cu pretul propriei vieti si este destul de curajoasa pentru a lupta pentru ceva ce parea imposibil – castigarea Jocurilor Foamei de un membru din districtul ei.

  9. bianca spune:

    Cristea Bianca
    Personajul meu preferat este Tris deoarece chiar daca este diferita si nu se prea intelege cu multi din noua ei casa, reuseste sa se faca remarcata si sa isi scoata in evidenta calitatile

  10. vps spune:

    Voica Paul
    Nu stiu cum am amanat atata vreme citirea acestei carti care e atat de buna! Nu am auzit nicio critica la adresa ei! Nu am un personaj preferat pt ca nu am citit cartea pe care o am de cand a aparut…Chiar nu stiu cum de nu am citit-o!:O

  11. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Personajul meu preferat este Four pentru ca este genul de baiat rau, dar bun care te face sa te indragostesti de el fara sa iti dai seama😀

  12. Cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin
    Personajele mele preferate sunt With si Wisty din seria Vrajitor si Vrajitoare pentru ca sunt amuzanti si exact cum sunt tinerii in zilele noastre.:))Bafta tuturor!

  13. lunateca spune:

    hmmm personajul meu preferat e Pach…e un inger sexy, rau misterios…ufff numai bun
    nedelcu mirela

  14. Rose spune:

    Mărculescu Diana
    Categoric Jace Wayland. Adică…. cum să nu-l iubeşti pe băiatul ăsta?❤ Adică, pe lângă faptul că arată atââât de bine, are nişte replici geniale şi e mereu sincer. Such a badass.

  15. Cirstea Cristina ..personajul meu favorit este Tris deoarece este un personaj puternic, cu picioarele pe pamant,si este foarte curajoasa si neinfricata.

  16. Stephania Monika spune:

    Poeana Stefania
    Personajul meu favorit este Four deoarece are atitudine de bad boy dar stie sa se poarte si dulce . Un alt lucru care mi-a placut extrem de mult la el este ca niciodata nu a pretins ca nu are nicio frica ci din contra ,are, dar a reusit sa le depaseasca:)

  17. Andreea spune:

    Andreea Toderoiu

    Personajul meu preferat este Daniel din Damnare de Lauren Kate.Imi place acest personaj,pentru ca face tot posibilul sa salveze dragostea blestemata dintre el si Lucinda.De asemenea,este o fiinta mititca,este un inger,care o ajuta mereu pe Luce la nevoie.

  18. Giorgiana Turcu
    Personajul meu favorit este Juliette, din Spulbera-ma…imi place de ea ca este curajoasa, ca desi are toate motivele sa urasca oamenii, care nu i-au produs decat umilinta si chinuri, ea incearca sa salveze, imi place ca gaseste taria sa nu innebunesca dupa ce este inchisa singura foate mult timp,imi place ca se indragste de Adam si devine un simbol al oamenilor care lupta importiva Reactiunii

  19. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Personajul meu preferat este Daniel Grigori din seria Damnare.De ce?Pentru ca el este o fiinta mitica,si anume:un inger cazut care se indragosteste de muritoarea Lucinda Price,prin care se dovedeste la un moment dat ca si ea este inger.Daniel isi declara iubirea pentru Lucinda de fiecare data si cei doi se intallnesc o data la 17 ani.El este descris ca fiind un inger cu ochii violeti si par blond:X si cu aripi imense de care se indragostesc Lucinda ori de cate ori o duce in zbor.

  20. roxtao spune:

    Roxana Turcitu.
    Personajul meu preferat e Sirius Black. Pentru ca e genul de tip super inteligent, frumos, arogant si aparent indiferent, dupa care lesinau toate fetele din scoala (conform dezvaluirilor din perioada lui de la Hogwarts), pus mereu pe sotii si care cadea mereu in picioare. In acelasi timp e fidel celor dragi si dispus sa faca orice pentru ei.

  21. livia spune:

    Cret Livia
    Personajul meu preferat e Derek din seria Shadow Falls pentru ca ,in primul rand e sexy rau de tot si in al doilea rand, iti ofera acea incredere de care are o persoana nevoie,care sa faca sa iti dispara teama si e minunat sa ai o asemenea persoana langa tine.

  22. Katherine spune:

    Dan Daiana
    Personajul meu preferat este Katherine din JV. Ador faptul ca poate sa iasa din orice incurcatura cu ajutorul planelor sale malefice.

  23. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Unul din personajele mele preferate este Clary Fray, din seria „Instrumente Mortale”, pentru ca lupta pana la capat pentru ceea ce doreste si pentru ca nu o apuca lesinul cand trebuie sa faca fata unei situatii tensionate sau unei lupte, chiar daca cei din fata ei sunt niste monstri.🙂

  24. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Personajul caruia ii raman fidel este Katniss Everdeen din „Jocurile foamei”. Este o adolescenta cu o vointa puternica, care lupta aprig pentru supravietuire si conduce rebeliunea impotriva tiraniei conducatorilor PANEM-ului.

  25. Simona Husaru spune:

    Husaru Simona
    Unul din personajele mele preferate este Nancy Drew din seria cu acelasi nume deoarece este mereu determinata sa investigheze cat mai mult, este amuzanta si isteata!
    Multumim pentru concurs! :]

  26. Denisa spune:

    Oprea Denisa
    personajul meu preferat este Aria din seria micutele mincinoase deoarece nu se lasa intimidata de alte fete:)

  27. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana
    personajul meu preferat este Georgina Kincaid. o ador pentru felul ei de a fi. este amuzanta, sexy, inteligenta si nu in ultimul rand o prietena de nadejde

  28. Cipryan spune:

    Major Ciprian
    Imi place mult de Rose Hathaway din Academia Vampirilor.Este o tipa dintr-o bucata, carismatica , simpatica , amuzanta , de neinduplecat , curajoasa si inteligenta.Nu se da in laturi de la nimic , iar acest lucru este de apreciat.

  29. yukiblack spune:

    Pai…..imi place Chloe din Fortele raului absolut, mi se pare geniala latura sa de fata care devine brusc peste seara o necromanta….si mai ales cum si-a luat destinul in brate….

  30. yukiblack spune:

    a da si numele Malina Barbu

  31. claudiabunduc spune:

    Nume: Bunduc Claudia
    Mi-a placut Four e.. nu am cuvinte să-l descriu. M-am îndrăgostit iremediabil de personaj, de firea lui, de modul cum acţionează şi gândeşte. Dacă v-a plăcut Dimitri din „Academia Vampirilor”, pe Four îl veţi iubi, vă asigur. Deşi are doar optsprezece ani, maturitatea lui pur şi simplu te lasă mască. E misterios, diferit, interesant, curajos şi foarte, foarte deştept.

  32. Darling Ada spune:

    Tarta Andrada
    Din seria Georgina Kincaid imi place de Georgina pentru ca e puternica, amuzanta si inteligenta.

  33. Diana spune:

    Lazar Alexandra Diana
    dydyana25@gmail.com
    Personajul meu preferat este Catniss din Jocurile foamei, o tipa hotarata, plina de viata, curajoasa si mai ales cel mai important sufletista.
    https://www.facebook.com/dyana.alexia.9

  34. Alecsa All spune:

    Solnitaru Alexandra
    O ador pe Rose din Academia Vampirilor fiindca este genul de persoana care niciodata nu renunta. Cred ca mi-a placut inca din prima clipa pentru ca are acea putere pe care toti ne-am dori sa o avem, acea capacitate de a lupta fara intrerupere. Rose este genul de personaj pentru care nimic nu este imposibil, care vede in orice problema o rezolvare si pe care viata nu reuseste niciodata sa o puna la pamant.

  35. funnystargate spune:

    Komuves Mariana
    Personajul meu preferat este Augustus Waters din The fault in our stars pentru ca te captiveaza din primele momente fiind un personaj foarte cald, placut, amuzant indiferent de situatie ,romantic,avand perspective foarte interesante despre viata.

  36. andreea87 spune:

    Andreea Chirita
    Am mai multe, dar daca ar fi sa spun un personaj acela este Miranda din Greselile Mirandei. Este sufletista, draguta, inteligenta si foarte amuzanta.

  37. Cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin
    Eu am multe personaje preferate si nu ma pot decide doar la unul…

  38. S. Alexandra spune:

    Seran Alexandra
    Personajul meu preferat e Tris pentru ca este o persoana putenica, nu se lasa batuta, curajoasa. Cred ca ma aseaman destul de mult cu ea in anumite privinte.

  39. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Personajul meu preferat e Tris deoarce a avut curajul sa isi infrunte propriile temeri, sa se desparta de familia ei si sa isi urmeze adevarata chemare in ciuda tuturor obstacolelor.

  40. Elena G spune:

    Axene Elena
    Personajul preferat este Elizabeth Bennet din Mandrie si Prejudecata de Jane Austen. Imi place personalitatea ei.

  41. BabyRalukutza spune:

    Cismaru Denise-Raluca
    Melania Lupu din romanele politiste ale Rodicai Ojog-Brasoveanu. O ador pentru ca acest personaj este exceptional din toate punctele de vedere: o minte mai mult decat sclipitoare, cu o intuitie nemaivazuta si cu o adevarata prezenta comica, toate bine mascate sub forma unei batranici neajutorate si senile, a carui unic si cel mai bun prieten este un motan negru pe nume Mirciulica.

  42. Xoxo Miky ♥ spune:

    Manica Mihaela

    Personajul meu preferat este Damon Salvatore din seria „The Vampire Diaries” pentru ca este tipul sexy si rau, indragostit pana peste cap, care face orice pentru a ajunge la iubita lui. Ii ador atitudinea, sarmul si mai ales… glumele.

  43. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Eu nu glumesc atunci cand spun ca personajul meu indragit, este insusi celebrul spadasin si muschetar in slujba regiilor Ludovic al XIII-lea si XIV-lea, pe numele sau D’Artagnan ! Un asemenea gentilom cu greu se mai afla in zilele noastre printre noi …🙂
    P.S. Daca nu mai credeti, cititi romanele lui Dumas si va veti convinge !

  44. bianca spune:

    acum am descoperit si am trimis adresa ai primit mailul?

Lasă un răspuns

