Castigatori concurs de Craciun!:)

Astept sa imi trimiteti datele pe adresa de email deeablog@yahoo.com (+numar de telefon)Felicitari!

1.-Family

1.Darul (Vrajitor si Vrajitoare, vol. 2) de James Patterson~Simona Husaru

2.Supranatural (Paranormal, vol. 2)de Kiersten White~Andreea Chirita

3.La jumatatea drumului spre mormant de Jeaniene Frost~Vișan Alexandra

4.TUNELE 5. SPIRALA de Roderick Gordon & Brian Williams~kattyd

5.Visatoarea (Evernight, vol. 2) de Claudia Gray~dana71

6.Scoala s-a terminat… pe veci! de James Patterson~claudiabunduc

6 thoughts on “Castigatori concurs de Craciun!:)

  1. andreea chirita spune:

    wow nu-mi vine sa cred ca am castigat. Sunt asa fericita! Multumesc mult de tot!🙂

  2. Simona Husaru spune:

    La multi ani!
    Multumesc mult pentru premiu!! Am trimis datele😀

  3. cristina spune:

    Felicitari si lectura placuta!

  4. Cristinab spune:

    felicitari tuturor si lectura placuta!

  5. claudiabunduc spune:

    Mersi pt. premiu!Am trimis datele.

  6. kattyd spune:

    Oh, domanee! Multumesc !!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

