Carti de vanzare:D!

Am facut, din nou, curat in biblioteca si am constat ca nu mai am loc…astfel m-am gandit sa mai dau cateva dintre ele.Majoritatea au fost citite o singura data sau chiar deloc.Daca vreti ceva trimiteti un mail pe adresa deeablog@yahoo.com(pretul transportului este 7 lei)

In rest as mai avea cateva carti de vanzare.Cei care vor mai multe detalii imi pot trimite un mail pe adresa deeablog@yahoo.com

SAM_2206

1.Cei trei muschetari de Alexandre Dumas(1+2)=12 lei

2.Trezirea de L.J. Smith(cartonata)=12 lei

3.Luna abastra de Alyson Noel=18 lei-rezervata

 

SAM_2205

1.Barbati care urasc femeile2=8lei

2.Oksa Pollock vol.1 de Anne Plichota, Cendrine Wolf=16 lei

3.P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern=15 lei

4.Endymion Spring  de Matthew Skelton =10 lei

5.Adapostul de Kathi Appelt=21 lei

6.Dragonul maiestatii sale de Naomi Novik=14 lei

7.O istorie a lumii in 10 1/2 capitole de Julian Barnes=9 lei

8.Obsesie de Melissa Marr=16 lei

SAM_2204

1. Un volum din seria Gossip girl=10 lei

2.Secretul Hannei=5 lei

3.Daca ti-as spune ca te iubesc ar trebui sa te omor=8 lei

4.Cartea cimitirului de Neil Gaiman=20 lei

 

In rest as mai avea cateva carti de vanzare.Cei care vor mai multe detalii imi pot trimite un mail pe adresa deeablog@yahoo.com

14 gânduri despre „Carti de vanzare:D!

  1. bianca spune:

    ai primul volum din seria gg de vanzare?

  2. katherine585 spune:

    maximum ride 2 nu ai de vanzare sau de schimb?

  3. dumbyd spune:

    Vreau eu gossip girl – pe tine te vreau. Uite aici mailul meu: pink_hater_10@yahoo.com

  4. alexa spune:

    Vreau eu Luna abastra de Alyson Noel

  5. Miha Mihaella spune:

    miha_mihaella2000@yahoo.com
    Vreau si eu cele 3 volume din jurnalele lui stefan .

  6. kattyd spune:

    katty_sad_angel@yahoo.com
    Doresc Evermore si cele 2 volume din Fortele raului absolut. Si mai vreau sa te intreb: Daca n-ai trimis inca coletele cu cartile de la Concursul de Craciun, poti sa le expediezi cu Tunele 5?

  7. Larisa M spune:

    Salut, as vrea Barbati care urasc femeile. Ambele volume sunt 15 lei sau separat?

  8. livia spune:

    Vreau sa stiu,ai pus ieri cartile la posta?

  9. deea spune:

    hei buna mai ai setea si cat costa?

  10. Hei, pot sa iti trimit un mail? As dori sa-mi rezervi si mie „Cum imi place mie”, „Pe tine te vreau” si „Nimeni n-o face mai bine”, pentru maxim 2 saptamani, cand pot sa iti trimit banii ca sa-mi trimiti coletul (asta daca nu stai in bucuresti). De asemenea, vreo sansa sa mai ai cumva volumele 2, 3 sau 4 din serie? Adica „Stiti ca ma iubiti”, „Vreau totul” si „Pentru ca merit”?… Ca am inteles ca pe primul nu-l mai ai.

    Ah, asta daca nu ai dat cumva „Pe tine te vreau” inca, caz in care le vreau pe celelalte, oricum.

    Iar „Evermore” o vinzi, sau doar apare in poza?…

  11. shosetzua96 spune:

    Buna!Mai ai de vanzare carti din seria Gossip girl?

  12. deea spune:

    Buna,da mai am

Lasă un răspuns

