Concurs Gelozie!

Altfel_de_ingeri_3_Gelozie_web

Update! Castigatoarea este DarkSun.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Deoarece nu am primit nici de data asta datele castigatoarei voi da,din nou starul unui concurs.Premiul este Geloz.ie de Lili St Crow.

Concursul va incepe astazi,17.02 si se va incheia maine,18.02.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare si sa spuneti care este personajul vostru preferat din seria „Altfel de ingeri”

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

30 de gânduri despre „Concurs Gelozie!

  1. sandybook spune:

    Personajul meu preferat din aceasta serie este categoric Dru. 🙂

  2. Addicted spune:

    Personajul meu preferat este Dru si nu neaparat pentru ca ea este personajul principal, ci pentru caracterul pe care-l are si cum reuseste sa ia decizii in situatii limita. Nu poti spune ca e o fata ce asteapta mereu sa fie salvata si tinuta intr-o balon de sapun.

  3. Krsz spune:

    Personajul meu preferat este, cu siguranta, Dru.

  4. Simonik spune:

    Cu siguranta Christophe e ataaaat de hot:X si cu asta am spus tot:)).

  5. anddeea spune:

    Dru deoarece este tipul de fata care stie ce vrea si care nu se lasa batuta atat de usor.

  6. anuska spune:

    Dru Anderson este personajul meu preferat.

  7. Iancu Andreea spune:

    Nu am un personaj preferat deoarece nu am citit celelalte volume dar poate voi avea noroc sa castig si imi voi cumpara si celelalte volume.

  8. Pauna Oana spune:

    Personajul meu preferat este Dru.

  9. Andreea spune:

    Imi place foarte mult de Dru Anderson,pentru ca s-a dovedit o fata puternica,infruntand tot ce i-a stat in cale.
    Multumesc!!!

  10. pixselz spune:

    Dru claaaaaar.E puternica si asta imi place cel mai mult la un personaj!

  11. andreea chirita spune:

    personajul preferat este Dru.

  12. Ruxandraa spune:

    Ciudata de mine, cred ca personajul meu preferat este Graves, si nu doar pentru ca e… diferit de restul, ci pentru ca a reusit sa se descurce mult timp de unul singur, descrierea lui imi ofera senzatia de prietenie, ma simt ca si cum l’as cunoste personal, dar, cel mai bun lucru e ca nu se da batut, si o urmeaza pe Dru in ciuda…evenimentelor.

    Multumim pentru concurs^^.

  13. jacqlineveve spune:

    Personajul meu preferat din aceasta serie este Dru Anderson.

  14. bianca spune:

    dru anderson este si personajul meu preferat pentru ca este o adevarata luptatoare

  15. DarkSun spune:

    Cum era de așteptat,personajul meu preferat este Dru, tipa dura și nu tocmai ce vrea cu disperare sa se mențină la suprafață pentru a nu fi înghițită de minciuni și trădări.

  16. katherine585 spune:

    Personajul preferat este Dru.

  17. Cristinab spune:

    O prefer pe Dru, este o tipa tare, puternica, ambitioasa si plina de replici bune!

  18. Alexandra M. spune:

    Personaj preferat este cu siguranta Dru Anderson

  19. dya_dyana spune:

    Personajul meu preferat este Dru.

  20. alexandra14 spune:

    Este Dru fara indoiala.

  21. Nia_Zix spune:

    Personajul meu preferat este, a fost si va fi mereu Graves. Baiatul asta a fost de la bun inceput alaturi de Dru, a crezut in ea atunci cand nici macar eroina nu putea crede si a sustinuto indiferent de situatie. Oricine altcineva ar fi urat-o pe Dru din cauza chestiei cu muscatura de varcolac (sau a chestiei cu pistolul la tampla…), insa Graves nu este ca oricine altcineva… Nu e greu de inteles de ce il consider pe Graves personajul meu favorit!!!

  22. ioana alexandra spune:

    personajul meu preferat este Christophe

  23. Ilie Andreea spune:

    Personajul meu preferat este Dru!!

  24. Gheorghiev Alexandra spune:

    Personajul meu preferat este Dru Anderson.Bineinteles:D

  25. Denisa spune:

    personajul meu preferat este niciunul deoarece inca nu am citit seria:(

  26. horade spune:

    Personajul de care m-am atasat este Dru !
    P.S. Sper sa nu fie prea tardiv raspunsul meu… 🙂

  27. Romina Gianina spune:

    Felicitari!

  28. pixselz spune:

    unlucky:))Dar nu-i nimic.Lectura placuta:)

  29. Nia_Zix spune:

    Felicitari si lectura placuta 🙂

Lasă un răspuns

