Concurs „Aleasa” de Liz Braswell

Cele_9_vieti_ale_lui_Chloe_King_3_Aleasa

Update! Castigatoarea este Smiling Miss! Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cel de-al treilea(si ultimul) volum al seriei „Cele noua vieti ale lui Chloe King” de Liz Braswell:Aleasa

Pentru a participa tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea:Ce calitate apreciati cel mai mult la Chloe?

Concursul se va incheia pe 20  martie, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

42 thoughts on “Concurs „Aleasa” de Liz Braswell

  1. paunaoana spune:

    Pauna Oana
    imi place curajul ei.

  2. giorgiana turcu
    imi place ca e altruista, are calitati de lider, sper ca ea va fi cea care-si va conduce poporul catre un loc unde sa poate trai in pace

  3. cristinnap spune:

    Penca Cristina
    Pai.. frumusetea si curajul sunt de apreciat:d

  4. stephany007 spune:

    Alina Galavan
    Pai cred ca pesonajul Chloe este foarte complex, fiind foarte inteligent dar totodata luand decizii nu prea inteligente cateodata:) Este o buna prietena si cred ca se descurca destul de bine in a intra in bucluc mai mereu🙂

  5. Isabele spune:

    Cristina Stanciu.
    Apreciez frumusetea ei si abilitatile pe care le are.

  6. Ilie Andreea spune:

    Ilie Andreea Nicoleta
    Imi place felul ei de a fi si cum infrunta toate provocarile care se ivesc.

  7. sabryy9ems spune:

    Lupsan Sabrina
    Sincer, mie nu mi s-a parut ca are foarte multe calitati, insa curajul mai iese in evidenta. Poate si frumusetea, din moment ce atat de multi baieti se ataseaza de ea, in primul volum.

  8. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Mie chiar imi place curajul ei. De apreciat este si frumusetea ei si devotamentul.

  9. simona mihalache
    apreciez devotamentul ei

  10. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    La Chloe apreciez curajul si altruismul ei.

  11. horade spune:

    Demetrescu Horatiu
    Chloe este o persoana puterica, buna, iubitoare si curajoasa.

  12. Ruxandraa spune:

    Ruxandra Dobre
    Apreciez curajul si puterea cu care infrunta toate incercarile prin care trece.

  13. vps spune:

    Voica Paul
    Nu am vazut prea multe calitati, mai degraba mi s-a parut nesabuita. Dar daca tot trebuie sa aleg o calitate, cred ca curajul cat o zi el de mult, e acea calitate:D

  14. Mihai spune:

    Imi place atitudinea ei…

  15. Este un personaj mai amuzant, infrunta pericolele fara sa gandeasca si chiar daca deseori ia decizii proaste, reuseste sa le rezolve pana la urma.

  16. bianca spune:

    imi place ca e puternica si are o atitudine super

  17. Romina Doro
    Nu am citit inca seria dar o sa ma apuc de ea

  18. Carla spune:

    Rofel Carla
    Poate altii nu au observat dar eu am reusit s aii vad feminitatea. O o fata foarte puternica si curajoasa.

  19. Denisa spune:

    oprea denisa
    imi place mult coperta

  20. Popescu spune:

    Popescu Emanuel
    Nu am citito dar vreau sa fac asta

  21. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Este o adevarata luptatoare, avand tarie de caracter si cu mult curaj in fata dusmanilor.

  22. andreea chirita spune:

    faptul ca este bataioasa, curajoasa si draguta

  23. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Apreciez la Chloe loialitatea fata de prietenii sai.

  24. claudiabunduc spune:

    Bunduc Claudia
    Imi place ca este indrazneata, altruista, are calitati de lider si este o buna prietena.

  25. alexandra14 spune:

    Stinga Alexandra
    Imi place faptul ca este curajoasa.

  26. katherine585 spune:

    Dan Daiana
    Imi place la Chloe ca este o prietena buna, a trecut prin multe(transformarea in pisica) dar este in continuarea alaturi de prietenii sai.

  27. Nikky spune:

    Nicoleta C.
    La Chloe imi place faptul ca e curajoasa, independenta, buna prietena… Cam totul

  28. Laura Pt spune:

    Imi place la Chloe faptul ca este o buna prietena si iti spune aprope mereu totul verde in fata. Eu urasc persoanele care mint si care se prefac…

  29. Carmen Cerg. spune:

    e sincera cu cei din jur

  30. Flors spune:

    Florina pascuci
    este o fire curajoasa si impulsiva(ca mine, aici)

  31. Smiling Miss spune:

    Frumusețea, curajul și amuzamentul:D

  32. emilian spune:

    Emilian Smintina
    Chloe este o persoana care a descoperit ca are puteri deosebite si o stimez pentru ca stie sa le foloseasca doar impotriva celor rai.

  33. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Este o fata cu calitatile unui lider, fiind o fire vesela, prietenoasa si curajoasa.

  34. Alexandra M. spune:

    Marta Alexandra
    Ce apreciez cel mai mult la acest personaj, este curajul, probabil pentru ca mi-as dori sa fiu si eu la fel de curajoasa in unele situatii.

  35. DarkSun spune:

    Stan Daniela
    Chloe este o adolescenta tipica ce se lovește de diferite probleme nu chiar asa de „tipice”, aici vine partea mea favorita, reușește sa treacă de orice situație cu fruntea sus. Uneori se baga singura in bucluc dar știe cum sa iasă, pare ca mereu are frâiele în mana.

  36. Lucian Andrei spune:

    Lucian Andrei
    Este o adolescenta care reuseste sa se adapteze noilor sale puteri si sa-si mentina bunatatea, veselia si curajul in valtoarea evenimentelor.

  37. Ano spune:

    Cine a castigat?

  38. Smiling Miss spune:

    Am trimis datele.
    Mulțumesc mult!!!!:X:X:X

Lasă un răspuns

