Dezvaluiri de sucub de Richelle Mead-recenzie

Cop-Dezvaluiri-de-sucubPareri:

Dupa cum stiti, seria „Georgina Kincaid” a ajuns la final, cel de-al saselea volum a aparut la noi in tara luna aceasta. Am asteptat acest volum inca din momentul in care l-am terminat pe cel de-al 5-lea deoarece seria „Georgina Kincaid” este una dintre preferatele mele. Imi pare rau ca povestea Georginei a ajuns la final, imi vor lipsi multe: felul misterios de a fi al lui Carter, peripetiile prin care trece Georgina, glumele ei etc.

Pur si simplu cand am inceput sa citesc „Dezvaluiri de sucub”, nu am putut sa las cartea din mana pana nu am terminat-o, iar la sfarsit simteam ca lipseste o parte din mine, chiar daca eram fericita ca „totul e bine, cand se termina cu bine”.

In orice caz, Richelle Mead a fost si va ramane autoarea mea preferata deoarece reuseste sa „zugraveasca” cu maiestrie o lume supranaturala perfecta si unica in felul ei.

Desi sfarsitul este previzibil va asigur ca mai sunt o multime de intorsaturi de situatie exact in momentele in care va asteptati cel mai putin sa se intample ceva.

Va recomand cu cea mai mare caldura aceasta carte(serie) deoarece nu veti regreta si veti ajunge sa indragiti din primele clipe personajele.

Rezumat:

Georgina si Seth sunt, in sfarsit un cuplu si se bucura de putinele clipele pe care le petrec impreuna  deoarece cumnata lui Seth este bolnava si el face tot ce ii sta in putinta sa dea o mana de ajutor familiei fratelui sau, cu cele 5 fetite. Georgina lucreaza la mall, ca ajutor al Mosului, numai ca acest Mos are marea pasiune de a bea in timpul serviciului.

Desi totul este departe de a fi perfect, lucrurile se complica si mai mult cand Georgina primeste ordin de transfer…in Las Vegas. Desi acest transfer aduce cu el o multime de avantaje, faptul ca Seth nu poate veni cu ea din cauza bolii cumnatei sale ii face pe Georgina si pe prietenii sai sa se intrebe daca in spatele acestu transfer nu exista si altceva…

Astfel, Georgina si prietenii ei incep sa „sape” dupa adevar si incearca sa afle ce se petrece de fapt, mai ales ca este posibil sa existe o problema cu contractul ei…

Pentru mai multe detalii sau pentru a comanda cartea click aici

3 gânduri despre „Dezvaluiri de sucub de Richelle Mead-recenzie

  1. ioana alexandra spune:

    omg abia astept sa pun si eu mana pe ultimul volum din Georgina Kincaid
    imi pare atat de rau ca se termina, seria asta este o serie de suflet pentru mine. o sa-mi fie foarte dor de toate pesonajele:(

    • deea spune:

      Chiar e foarte frumoasa:( Eu astept sa termin cu bacul si ma voi apuca sa o recitesc:D

      • ioana alexandra spune:

        eu chiar azi am terminat de recitit Nopti de sucub si am de gand sa recitesc toate volumele 1-5, asta ca sa mai aman sfarsitul:D dupa aceea o sa ma apuc si de vol 6

Lasă un răspuns

