Concurs „Mostenirea familiei Van Alen” de Melissa de la Cruz!

Update! Castigatorul este Bumbaru Daniel! Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cel de-al patrulea volum al seriei „Sange albastru” de Melissa de la Cruz:Mostenirea familiei Van Alen”

ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea:Ce vi se pare cel mai interesant la seria „Sange albastru”?

Concursul se va incheia pe 1  aprilie, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

20 thoughts on “Concurs „Mostenirea familiei Van Alen” de Melissa de la Cruz!

  1. Ilie Andreea spune:

    Ilie Andreea Nicoleta
    La seria Sange albastru cel mai mult mi-a placut evolutia lui Schuyler,faptul ca e puternica si ca infrunta fiecare provocare care se iveste cu (,) curaj si nu ii pasa de ce cred ceilalti despre ea si stilul ei vestimentar.

  2. Iulia spune:

    Iulia Elena Neagoe
    Imi place foarte mult ca Melissa de la Cruz se foloseste de mitologie , istorie si credinte ingeresti.:x mi se pare foarte interesant :X

  3. roxtao spune:

    Roxana Turcitu
    Categoric originea si istoria vampirilor mi se pare cel mai interesant aspect! Imi place si faptul ca e foarte originala ideea si ca autoarea a reusit sa combine cu succes mitologia cu nuantele moderne si a creat o societate fascinanta!

  4. Alice Dumitrache
    M-a fascinat faptul ca a venit cu o noua poveste pentru eternii nostri vampiri. Faptul ca eternitatea este defapt reincarnare mi se pare ca este o idee ce da bine de gandit. Si toata treaba cu ingerii mi se pare foarte tare. Adica atinge niste teme si le combina intr-un fel halucinant.

  5. Simona spune:

    Capitanu Simona
    Clar vampirii.

  6. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    mi se pare interesanta povestea in primul rand, dar si evolutia personajelor

  7. Ce vi se pare cel mai interesant la seria “Sange albastru”? Vampiri din societatea new yorkeza, vietile anterioare care le-au avut inainte fiecare si povestea fiecarei familii in parte, cu misterele ei. Primele 3 volume mi-au placut foarte mult si nu pot sa am decat cuvinte de lauda. De la reinterpretarea episodului ,,ingerilor cazuti” la modul conturarii personajelor intr-o lume contemporana, seria ofera o lectura captivanta si lasa cititorul cu un apetit teribil pentru urmatorul volum.

  8. simona mihalache
    Informatiile mitologice foarte bine documentate si prezentarea societatii in perioade diferite.

  9. Denisa spune:

    oprea denisa
    coperta e foarte frumoasa si asta ma atrage cel mai mult la intreaga serie

  10. Isabele spune:

    Cristina Stanciu.

    Seria „Sange albastru”, este si printre preferatele mele. Imi place cum este scrisa, imi plac personajele. Ca de exemplu: Jack, Bliss sau Allegra. Ador partea aceea glamour & fantasy pe care Melissa de la Cruz stie sa o impleteasca atat de bine.
    Un lucru care mi se pare original este ca vampirii in Sange Albastru sunt asociati cu demonii si au si puteri speciale, asemeni lor. Sunt atat de multe lucruri care imi plac la aceasta serie, ca nici nu mi-ar ajunge nici cuvintele, cu siguranta merita citita. Sunt foarte curioasa cum continua povestea in acest volum, eu le-am citit pe toate.

  11. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Cel mai mult mi-a placut stilul prin care autoarea ne-a introdus in aceasta lume misterioasa si supranaturala, in care descendentii vechilor vampiri cu sange albastru au o viata moderna trepidanta, dar si plina de pericole si infruntari sangeroase.

  12. Xoxo Miky ♥ spune:

    Mihaela Mănică.
    Cel mai mult mi-a plăcut modul de transpunere a supranaturalului în poveste, dar şi evoluţia celor doi îndrăgostiţi.

  13. Cristinna spune:

    Penca Cristina
    Apar vampirii, asa ca e o carte interesanta si o lectura usoara:D

  14. Alexandra M. spune:

    Marta Alexandra
    La aceasta serie cel mai mult mi-a placut evolutia lui Schuyler.

  15. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Cel mai mult mi-a plactu misterul pe care il emite aceasta serie, precum si maturizarea lui Schuyler.

  16. Ruxandraa spune:

    Ruxandra Dobre.
    Cel mai mult mi’a placut abordarea diferita a subiectului.

  17. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Mi-a placut la aceasta serie stilul scriitoarei care te tine antrenat la mister si actiune, personajele prezente si vampirii cu sange albastru.

  18. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Sunt pasionata de cartile cu vampiri, iar aceasta este foarte captivanta si frumos scrisa,

  19. claudiabunduc spune:

    Bunduc Claudia
    Imi place felul in care este scrisa seria, personajele…dar si faptul ca te captiveaza povestea.

  20. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Este o serie frumoasa in care personajele au caractere misterioase, puternice, devotate si pasionale. Deasemenea intriga o gasesc cursiva, enigmatica si chiar prietenoasa cu cititorii.

Lasă un răspuns

