Concurs “Dezvaluiri de sucub” de Richelle Mead

Cop_Dezvaluiri_de_sucub

Update!Castigatoarea este Seran Alexandra.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(+nr telefon)

 

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cel de-al patrulea volum al seriei „Dezvaluiri de sucub „de Richelle Mead

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea:Ce va va lipsi cel mai mult la aceasta serie?

Concursul se va incheia pe 15  aprilie, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.


51 thoughts on “Concurs “Dezvaluiri de sucub” de Richelle Mead

  1. cafebiblioart spune:

    Sinziana Giju

    cred ca cel mai mult imi va lipsi Seth🙂 dar si comentariile Georginei

  2. Cristina spune:

    Andries Cristina
    Georgina- absolut fermecatoarea Georgina imi va lipsi😦

  3. giorgiana turcu
    odata cu incheierea seriei, imi va lipsi Georgina, aventurile ei, romantismul , increderea ei.

  4. Andreea Ilie spune:

    Ilie Andreea
    Imi va lipsi foarte mult Georgina si toate replicile ei geniale:(

  5. simona mihalache
    cred ca cel mai mult imi vor lipsi replicile spumoase

  6. Addicted spune:

    Cristina Floroaica

    Cred ca-mi vor lipsi personajele si odata cu ele si schimbul de replici.

  7. Nia_Zix spune:

    Ce imi va lipsi? Mai bine spus: ‘Ce nu-mi va lipsi?’. Imi va fi groaznic de dor de Georgina( un personaj de neinlocuit), imi va fi dor de schimburile de replici, de Seth, de originalitatea seriei, de felul incredibil in care scriitoarea iti lasa impresia ca faci chiar tu parte din poveste… Imi va fi dor de tot! Pur si simplu nu pot accepta ca seria se va sfarsi! Parca numai ieri am cumparat ‘Tristeti De Sucub’ ca acum sa incerc sa obtin ultimul volum al seriei… Viata e atat de nedreapta!!

  8. Ana-Maria spune:

    Dezvaluiri de sucub (Georgina Kincaid, este vol. 6)
    Mie imi va lipsi Georgina, clar – un sucub atat de zăpăcit şi sexy, cu un simţul umorului foarte dezvoltat si regret sincer ca seria a ajuns la final?

  9. Ana-Maria spune:

    am uitat sa las numele
    Stanescu Ana-Maria

  10. Isabele spune:

    Numele: Cristina Stanciu.
    Imi vor lipsi toate personajele, cu siguranta voi simti un gol, ca si la Academia Vampirilor. Richelle Mead, este preferata mea, stie sa te faca sa ii iubesti toate personajele.

  11. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    seria in sine imi va lipsi:( am devorat fiecare cuvant, fiecare propozitie, fiecare capitol din Georgina Kincaid si dupa fiecare volum terminat vroiam mai mult si mai mult, vroiam sa tin in mana continuarea si sa citesc ce se intampla cu persoanjele mele preferate. chiar nu stiu cum o sa reactionez cand voi termina si ultimul volum…sau daca o alta serie ii va lua locul in inima mea.
    imi va lipsi stilul inconfundabil si atat de profund al lui Richelle, imi vor lipsi Carter, Jerome, Doug, Bastien, simpaticii vampiri Cody si Peter, dar mai ales imi va fi dor de Georgina si de Seth, de puternica si frumoasa lor poveste de dragoste. pana si de Cady si O’Neill imi va fi dor!!

  12. Demetrescu Horatiu Gabriel spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Mie imi va lipsi intreaga povestire a scriitoarei Richelle Mead, care a creionat si realizat un personaj deosebit si fermecator, asa cum ne va ramane Georgina in amintire.

  13. Pascov Stefania.
    Imi vor lipsi replicile Georginei, dar si certurile dintre Peter si Cody pe tema decorari apartamentului.

  14. Ionutzk spune:

    Numele: Andrei Ionut Cristian
    Cel mai mult imi va lipsi Georgiana si replicile ei incredibile .

  15. olivian92 spune:

    Bumbaru Daniel

    Ador seria Georgina Kincaid si abia astept sa citesc Dezvaluiri de sucub. Sunt foarte curios sa aflu deznodamantul si care va fi pana la urma relatia dintre Georgina si Seth. Imi va lipsi totul, insa cel mai mult ii voi simti lipsa Georginei. A fost si inca este unul dintre personajele mele preferate din toate timpurile- sucubul cu inima de aur, cu un trecut dureros care a gresit in fata sotului ei cu unul dintre prietenii lui si a facut pact cu demonul pentru a-l salva pe sotul ei de la moarte. Imi pare atat de rau ca este ultimul volum!!!😐

  16. Sookie spune:

    Diana Roman
    Mi-a placut foarte mult seria asta si de aceea imi si pare rau ca acesta e ultimul volum. Cel mail mult imi va lipsi Georgina si tot ce inseamna ea: replici acide, sentimente confuze, loialitate, „talentul” dea intra in bucluc, transformarile sale. Ma conformez cu gandul ca va urma Bloodlines😉

  17. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Probabil ca cel mai mult imi vor lipsi replicile Georginei si ea, ca personaj.

  18. Darling Ada spune:

    Tarta Andrada
    Imi va lipsi Georgina si replicile ei originale.

  19. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Imi vor lipsi toate personajele, dar cel mai mult Georgiana😡

  20. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Cel mai mult imi vor lipsi relatia Georginei cu Seth, umorul si sinceritatea Georginei si ciudatenia lui Carter.😀

  21. DarkRedSword spune:

    Sîrbu Andora
    Cu siguranta, Georgina. E fermecatoare si plina de viata. Si mi-ar lipsi Seth. Tipul era pur si simplu adorabil. Pacat ca nu prea a mers intre ei.

  22. shosetzua96 spune:

    Iancu Maria-Andreea
    Imi va lipsi imaginatia si felul de a scrie a scriitoarei Richelle Mead.

  23. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Cu siguranta,imi vor lipsi toate personajele,mai ales speciala Georgina.
    Multumesc!

  24. alexa spune:

    Nu stiu ce sa raspund la aceasta intrebare pentru nu am serie completa si nu m-am apucat inca de ea. Dar, imi doresc foarte mult sa o incep.

  25. Alexandra M. spune:

    Imi va lipsi cel mai mult personajele, mai ales Seth si Georgina si replicile ei.

  26. katherine585 spune:

    Dan Daiana
    Cel mai mult cred imi va lipsi repliciile Georginei.

  27. Seran Alexandra spune:

    Seran Alexandra
    Cred ca cel mai mult o sa-mi lipseasca stilul autoarei si personajele, mai ales replicile Georginei.

  28. Ruxandraa spune:

    Dobre Ruxandra.
    Ii voi simti enorm lipsa lui Seth, declaratiilor sale, e-mail’urilor prin care reusea sa se exprime, replici pe care le pastrez si acum in minte.
    Combinatia dintre el si Georgina, este, clar, una descrisa perfect.

  29. Dana Vasilas spune:

    Dana Vasilas
    Imi va lipsi intreaga serie, mie greu sa nominalizez doar parti separate…

  30. Lulciuc Catalina
    Nu am citit nici o cartea,dar mi-ar placea .

  31. cristinnap spune:

    Penca Cristina
    Imi va lipsi actiunea. Este o serie minunata.Una din preferatele mele:o3
    P.S. Vezi ca ai scris al patrulea volum, dar e al saselea:D

  32. alexandra14 spune:

    Stinga Alexandra
    N-am citit nici un volum,dar poate o sa ma apuc.

  33. ByBy spune:

    Mandu Bianca Andreea
    Sincer,o sa-mi fie tare dor de Carter🙂

  34. Burlacu Simena spune:

    Burlacu Simena Catalina

    Imi vor lipsi foarte mult toate personajele.Dar cred ca cel mai mult imi vor lipsi farmecul si gandirea Georginei.

  35. DarkSun spune:

    Stan Daniela
    Îmi va lipsi viata tumultuoasa a Georginei și fiecare întorsătură de situație pe care o lua acțiunea….

  36. claudiabunduc spune:

    Bunduc Claudia
    Imi va lipsi intreaga poveste, suspansul, romantismul…faptul ca este unica.

  37. Stephania Monika spune:

    Poeana Stefania
    Sunt sigura ca imi va lipsi unicitatea seriei , charmul si pasiunea Georginei , indrazneala ei , modul unic cu care se face remarcata gen fata rea si sexy.

  38. Cipryan spune:

    Major Ciprian
    [Scuze ca zic, dar ai scris al patrulea volum al seriei (e de fapt, al saselea) :D]
    Cel mai mult imi va lipsi personajul Georgina. Plus scriitorul introvertit, Seth Mortensen, si toata actiunea si personajele dintr-o alta lume. Sper ca acest volum sa clarifice totul si sa aiba un sfarsit pe cinste.

  39. Romina D.
    Nu stiu cine mi-ar lipsi .

  40. Madalina Bobocea
    Cu siguranta Georgina

  41. Ely spune:

    Axene Elena
    Imi va fi dor de Georgina .

  42. Alice Dumitrache
    Of…o sa-mi lipseasca personalitatea Georginei si…Carter😀

  43. Giani spune:

    Buriana Giani
    Cu siguranta o sa-mi lipseasca comentariile Georginei.

  44. Danaa Criss spune:

    Glodean Dana Cristina
    Imi va lipsi Georgina cu aventurile si romantismul ei.

  45. bianca spune:

    Cristea Bianca
    La aceasta serie imi va lipsi povestea plina de suspans si captivanta dintre personajele cartilor si Georgina

  46. sabryy9ems spune:

    Sabrina Lupsan
    Intreaga serie exista la biblioteca locala, insa nu m-am apucat de ea. Ar fi foarte tare sa am si ultimul volum.

  47. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Ce ar putea sa-mi lipseasca de la aceasta teribila serie ? Totul…
    Prin ce ne prezinta Richelle Mead in cartile sale, indiferent de seria oferita, nu cred ca vom mai avea prea curand asemenea carti, decat daca autoarea gaseste o noua poveste, cu care sa ne incite…

  48. Xoxo Miky ♥ spune:

    Mihaela Mănică.
    Mulţumim pentru concurs.
    GEORGIANA. Şi frumoasele momente în care te făcea să râzi cu gura până la urechi.

  49. emilian spune:

    Emilian Smintina
    Imi va lipsi in primul rand eroina seriei Georgiana cu tot ceea ce tine de fiinta ei si bineinteles nu-i voi uita pe prietenii ei.

  50. Nicolle spune:

    Nicoleta Petcu
    Imi va lipsi foarte mult Georgina.Ma obisnuisem deja cu ea:(

Lasă un răspuns

