Concurs „Orasul ingerilor cazuti” de Cassandra Clare

Orasul_ingerilor_cazuti

Update! Castigatoarea este Botezatu Paula.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Tinand cont ca mai este putin si vine Pastele, m-am gandit sa dau startul unui nou concurs, sponsorizat de editura Leda. Premiul este cel de-al patrulea volum al seriei „Instrumente mortale” de Cassandra Clare: Orasul ingerilor cazuti

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea: Ce v-a impresionat cel mai mult la aceasta serie?

Concursul se va incheia pe 4 mai, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.


33 thoughts on “Concurs „Orasul ingerilor cazuti” de Cassandra Clare

  1. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Cel mai mult m-a impresionat intriga, care este mereu condusa cu o mana de maestru. Cassandra Clare este in mod evident o persoana cu o cultura deosebita si cu un talent extraordinar de a introduce indicii si elemente culturale intr-un mod eficient, fara a face insa parada de toate acestea. Mie, aceasta serie mi se pare o culme a literaturii YA cu elemente paranormale.🙂 Bineinteles, imi plac si personajele, ar fi culmea sa nu-mi placa, mai ales Jace Wyland, Clary Fray si Simon Lewis.😀

  2. Simonik spune:

    Marinescu Simona

    Din pacate nu am citit seria dar mi-ar face o deosebita placere sa incep sa citesc aceasta serie:x am citit cealalta serie scrisa de autoare si mi-se pare extraordinara chiar as vrea sa citesc aceasta carte inainte sa apara filmul:D

  3. larisaoana spune:

    Fercalo Larisa-Oana

    Cele 3 carti din seried m-a impresionat prim marele mister, indiciile si faptele ducandu-ne intotdeauna altundeva, dand peste alte mistere. Insa, cel mai mult, am iubit la aceasta serie, povestea de dragoste dintre Jace si Clary, care e construita armonios si perfect.

  4. Diana spune:

    Diana Balan

    Ca si Dispozitive Infernale, seria Instrumente Mortale mi-a ajuns la suflet cu usurinta. Felul de a scrie a lui Cassandra Clare ne introduce intr-o lume noua, in care suntem partasi la intamplarile vanatorilor de umbre, iar actiunea e pur si simplu formidabila.
    Nu ma satur de a-i citi creatiile, deoarece personajele sale sunt bine conturate si foarte expresive. Clary intruchipeaza genul de tipa incapatanata, care ar da orice ca prietenii ei sa fie in siguranta, iar sub carapacea aia de persoana indiferenta si sarcastica, se afla un suflet bun, astfel incat Jace nu este doar un tip plin de ironie. Sa nu-i mai punem la socoteala si pe Isabella, care la inceput mi s-a parut cam rea, dar pe parcurs s-a dovedit a fi chiar de treaba, Simon, bietul Simon, care sufera dupa Clary, insa de la volumul 3 incolo nu mai da semne de slabiciunea asupra ei si Alec, cu tot cu atitudinea lui de ” o sa ne ucizi pe toti, mundano.” Oh, si sa nu uitam de magnificul Magnus Bane cu ale sale replici sclipitoare.
    Cred ca cel mai mult m-a impresionat felul de a fi a personajelor. Cei drept, seamana cu cele din Dispozitive Infernale, insa si aici, autoarea isi pune amprenta puternic asupra caracterului lor, creand ceva aparte.

  5. Dumi spune:

    Ioana Andrei

    Din pacate nu am apucat sa citesc decat primul volum si am de gand sa continui seria deoarece stiu ca nu ma va dezamagii, asa cum nici primul volum nu ma dezamagit. Ador personajele,in special Jace si Clary si povestea de dragoste ce se infiripa intre ei❤ Misterul si actiunea m-au facut sa nu pot lasa cartea jos nici macar o secunda.
    Sper sa am ocazia de a termina toata seria❤

  6. Nu am un motiv special pentru care sa ma impresioneze seria, pur si simplu de la primul volum m-am indragostit de poveste, am clasat-o in top 3 preferatele mele. Cassandra Clare a stiut sa se joace cu personajele, cu actiunea astfel incat sa produca rasturnari de situatie care sa ma cucereasca. Si iubirea imposibila dintre Jace si Clary m-a tinut lipita de filele cartii. In plus, nu am mai citit niciodata o carte cu un subiect atat de unic, vanatorii de umbre sunt clar printre preferatii mei si trebuie sa recunosc ca sunt in primele 3 carti momente de maxima tensiune, mai ales cand vine vorba de luptele prin care acestia trec.

  7. Andreea Ilie spune:

    Ilie Andreea
    Pana acum am citit doar primul volum din serie si l-am adorat din prima clipa.Mi-a placut foarte mult stilul de a scrie al autoarei,cum a conturat fiecare personaj si i-a dat viata,cum stie sa capteze atentia cititorului,facandu-ne sa vrem mai mult si mai mult,cum ne tine mereu in suspans…dar ce m-a cucerit cel mai mult este povestea de iubire ce incepe sa se infiripe intre Jace si Clary❤ Imi plac mult aceste doua personaje si abia astept sa vad ce se intampla in continuare cu ele😀

  8. Alice Dumitrache
    Am citit primele 3 carti din serie si mi-au placut foarte mult personajele, cum sunt construite dar cel mai mult m-a impresionat cum autoarea a intortocheat actiunea, faptul ca nu a fost previzibila mi s-a parut super!

  9. Iancu Maria-Andreea spune:

    Iancu Maria-Andreea
    M-a impresionat cum Cassandra a stiut sa creeze foarte bine personajele si actiunea si bineinteles Jace.

  10. Romina Gianina spune:

    Romina Gianina

    Multa lume spune ca-i o serie buna . Vreau sa-mi iau saptamana asta primul volum asa ca mi-ar prinde bine si acesta

  11. Mihalache SImona
    Vreau sa vad daca seria este chiar atat de buna pe cat se spune dat fiind ca inca nu a citit nici un volum.

  12. Isabele spune:

    Cristina Stanciu
    Din aceasta serie, eu nu am citit decat primul volum. La inceput nu mi-a placut foarte tare, poate ca nu eram obisnuita cu subiectul. Cam pe la jumatate a inceput sa imi placa foarte mult, Valentine a salvat totul. Este si personajul meu preferat si tot datorita lui sunt foarte curioasa si cum este filmul. Normal ca acum as vrea sa aflu si continuarea, asa ca sper ca voi citi cat de curand si celelalte volume.

  13. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Cel mai mult mi-au placut intorsaturile de situatie, care te iau pe nepregatite. Actiunea intortocheata te tine cu sufletul la gura, iar fiecare pagina cunstituie un nou mister, greu de anticipat, iar finalul fiecarei carti este, de fiecare data, plin de neprevazut.

  14. olivian92 spune:

    Bumbaru Daniel
    Este superba povestea in primele 3 carti si abia astept filmul . Ma fascineaza intorsaturile de situatii in care se afla Clary pe tot parcursul seriei. Mi-ar placea mult sa am ocazia sa detin si volumul 4 a carui actiune sunt sigur ca nu va fi mai prejos decat a volumelor anterioare.

  15. agnesmaryo spune:

    Paun Catalina Cezarina
    pe mine m-a impresionat publicitatea acestei serii, practic din recenziile realizate de diversi bloggeri am invatat pe de rost actiunea! de citit nu am citit-o inca!

  16. Simona spune:

    Capitanu Simona
    Cel mai mult imi place la aceasta serie originalitatea! Pur si simplu genial❤ Deci clar toata ideea cu vanatorii de umbre si ideea cum ca toate legendele sunt adevarate m-a fascinat. Sa nu mai vorbim si de poveste in sine si cum toate personajele sunt bine conturate si ah cat de mult imi plac toate!!! Toata seria e geniala din toate punctele de vedere.

  17. Andreea spune:

    Iordache Andreea
    Cel mai mult m-a impresionat intriga si faptul ca actiunea era total imprevizibila. Cartile au fost superbe.

  18. Iulia spune:

    Calota Iulia
    Pai eu inca nu am citit seria,dar la cat de laudata este seria o vreau.Am reusit recent sa cumpar cealalta serie a autoarei si pana acum mi-se pare superba🙂

  19. katherine585 spune:

    Dan Daiana
    Nu am citit inca seria, dar am auzit doar pareri bune despre ea.
    O poveste de dragoste minunata.

  20. Ionutzk spune:

    Andrei Ionut Cristian
    Imi place foarte mult aceasta serie deoarece este plina de suspans, primul lucru pe care il caut la o carte pentru a o citi cu foarte mare nerabdare . Am citit deja primele 3 carti ale seriei si astept cu mare nerabdare sa intru in posesia celei de-a 4 , poate de ce nu castigand-o aici😀

  21. DarkSun spune:

    Stan Daniela
    Nu știu ce a fost mai reușit în aceasta serie. Poate acțiunea, poate desfășurarea aleatorie a elementelor ce se leagă într-un final, sau poate povestea de dragoste interzisa( A lui Jace si Clary, si a lui Alec si Magnus). Cred ca toate mi-au plăcut în egala măsură….

  22. Popescu spune:

    Popescu Emanuel
    Imi place mult cum arata seria si as vrea s-o citesc. Saptamanile astea imi iau primul volum

  23. claudiabunduc spune:

    Bunduc Claudia
    M-a impresionat povestea de dragoste…si elementele fantastice.

  24. Ungureanu Oana

    Desi am citit multe pareri impartite, initial, primul volum din serie m-a lasat cu o dorinta crunta si constanta sa am mai mult din povestea lui Clary, sa traiesc mai multe aventuri alaturi de ei, sa stiu mai multe despre Jace!
    Cassandra Clare este o scriitoare desavarsita si ritmul actiunii este unul nebun si foarte bine structurat, dand dependenta oricui incepe sa citeasca.

  25. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    M-a impresionat povestea lui Clary, cum a patruns intr-o lume fantastica si toate aventurile prin care a trecut. De asemenea, imi place faptul ca personajele sunt diverse si fiecare e special in felul lui/ei.
    Multumim pentru concurs!

  26. Carla spune:

    Rofel Carla-Andrada
    Cel mai mult mi-a placut in aceasta serie, mersonajul masculin, adica Jace. Mi se pare ca este un baiat foarte atragator dar si foarte viclean. Incearca sa duca de nas pe oricine.

  27. Nicolle spune:

    Petcu Nicoleta
    Nu am citit inca seria,dar am auzit atatea despre ea incat mi-am zis ca trebuie neaparat sa o am in biblioteca mea.

  28. Alexandra M. spune:

    Alexandra Marta
    Inca nu am citit aceasta serie, dar am auzit o multime de lucruri grozave despre ea incat trebuie sa o citesc. Am auzit ca povestea este incredibila si personajele uimitoare.

  29. Mi-a placut evolutia lui Clary, m-am amorezat de Jace, mi-a placut misterul si stilul autoarei care imbina suspansul cu umorul, mi-au placut personajele, faptul ca subiectul este diferit de al altor carti..

  30. cristinnap spune:

    Penca Cristina
    Nu am citit seria asta.. dar am citit IM . E geniala autoarea asta !

  31. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Am citit primele 2 volume din serie si am fost impresionat in primul rand de imaginatia scriitoarei, care a combinat un stil „urban” imprevizibil si alert cu elemente fantastice pline de varcolaci, vampiri sau demoni.

  32. yukiblack spune:

    Baru Malina
    Mi-a placut originalitatea cu care autoarea a surprins lumea unor creaturi supranaturale!

  33. ravenfireson spune:

    Burlacu Simena
    Nu am citit inca seria dar tocmai mi-am luat prima carte si sunt nerabdatoare sa o citesc!

Lasă un răspuns

