Concurs „Sarutul mortii” de Rachel Caine

Cop_VM8_Sarutul_mortii

Update! Castigatorul este Robert Tufanoiu! Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com

Astazi  dau startul unui nou concurs, sponsorizat de editura Leda. Premiul este volumul numarul 8 al seriei „Vampiri din Morganville” de Rachel Caine:Sarutul mortii.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si spunsul la intrebarea: Ce v-a impresionat cel mai mult la aceasta serie?

Concursul se va incheia pe 31 mai, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.


24 de gânduri despre „Concurs „Sarutul mortii” de Rachel Caine

  1. paunaoana spune:

    M-ar impresiona sa o citesc.nu am seria.:)

  2. shosetzua96 spune:

    Iancu Maria-Andreea
    Pana acum am citit primele 4 volume dar sper sa le citesc si pe celelalte.M-a impresionat felul cum Rachel a stiut sa puna in carte cate un strop de umor,dragoste si multa actiune….nu ma plictiseam cand o citeam.

  3. agnesmaryo spune:

    Publicitatea este cea care m-a impresionat, nu a existat blog pe care sa nu vad aceasta serie prezentata
    Paun Catalina Cezarina

  4. Mi-a placut in mod deosebit fiindca aici vampirii sunt tratati cam la fel ca si oamenii , cel putin in Morganville , imi place ca vampirii si oamenii traiesc alaturi chiar daca oamenii sunt inca foarte suspiciosi cu privire la acceptarea vampirilor in comunitate .Imi mai place si faptul ca personajul central ,Claire , are o fire hotarata care mie mi se pare ca o ajuta foarte mult sa razbata in acest ”campus al noptii ”.Un lucru mai ciudat mi se pare ca Claire a ajuns la universitate la 16 ani :). Seria aceasta chiar a fost impresionanta ,povestea e foarte interesanta , autoarea are imaginatie ,nu te plictisesti repede de ea .
    Tufanoiu Robert

  5. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    m-a impresionat povestea in sine, dar si locul in care se desfasoara toata actiunea, Morganville

  6. Isabele spune:

    Cristina S.
    Am citit doar primul volum din aceasta serie, apoi m-am luat cu alte carti si am uitat. Mi-a placut cel mai mult personajul Michael si cum aparea el doar noaptea si ziua disparea. Cred ca asta a fost un mister pentru mine, ca nu prea credeam eu ca el doarme toata ziua. :))
    Sunt in continuare curioasa ce se intampla cu el, pentru ca Claire nu m-a impresionat ca personaj feminin. Poate pe parcurs o sa-mi schimb si parerea despre ea.

  7. Ana spune:

    Hmm…Ce ma impresionat pe mine..
    Sa incep cu inceputul,la primul volum mi-a placut subiectul care domina in cartea autoarei,felul in care aceasta intriga misterul…
    A fost ceva special….diferit fata de alte carti care mi s-a impregmat in suflet,nu pot spune ca a fost pe primul loc printre cartile mele favorite insa este una care mi-a starnit interesul.Mi-asi dori sa citesc mai departe povestea creata de insusi Rachel Caine care pentru mine este o scriitoare foarte priceputa,cel putin in aceasta colectie.

  8. Ruxandraa spune:

    Ruxandra Dobre

    M’a impresionat diversitatea personajelor, modul in care autoarea le’a conturat personalitatile atat de diferite si stilul autoarea de a scrie, felul in care a reusit sa creeze scene pe care e imposibil sa le uiti.

    Multumim pentru concurs! >:D<

  9. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Aceasta serie m-a impresionat prin existenta vampirilor,a creaturilor mitice pe care eu le ador si desigur povestea in sine.

  10. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Prima oara, m-am indragostit de coperti. Inca mai tin minte cand am vazut pentru prima data aceasta serie, cat de entuziasmata eram( recunosc, cu rusine, ca inca mai judec intr-o anumita masura cartile dupa coperti). Dupa, am inceput sa caut mai multe recenzii si am fost placut impresionata de cate aprecieri are aceasta serie. Mai apoi, povestea in sine m-a cucerit.

  11. olivian92 spune:

    Bumbaru Daniel
    Imi doresc foarte mult sa castig cartea ,,Sarutul mortii” deoarece mi-a trezit curiozitatea inca din primele randuri ale descrierii. Are un titlu captivant si putin misterios , iar desfasurarea actiunii prezentata pe scurt lasa cititorul cu o curiozitate trezita la maxim pentru cei ce iubesc astfel de relatari cu vampiri (eu numarandu-ma printre miile de adolescenti interesati de tot ceea ce este mistic) . In al doilea rand , citatul postat la finalul descriereii cartii ,,dragostea oferă speranţă în cele mai întunecate clipe” iti da un impuls care te face sa iti doresti aceasta carte cu orice pret deoarece realitatea se intrepaturnde adeseori cu fantasticul , asemeni subiectului prezentat pe scurt al cartii ,,Sarutul mortii de Rachel Caine (vol.8 Vampirii din Morganville)”

  12. alecsa140 spune:

    Buna !
    Numele meu este Gargarea Alexandra.
    Imi doresc sa castig aceasta carte deoarece am citit si celelalte 7 volume si pur si simplu m.au impresionat.Felul in care autoare si.a creat propria lume de vampiri este uimitoare , iar personajele te fac sa le indragesti din primele clipe cu limbajul lor amuzant si intamplarile pline de aventura . Iubesc aceasta serie si este una din preferatele mele.:)
    Multumim pentru concurs ! :X

  13. Darling Ada spune:

    Buna,
    Andrada Tarta
    M-a impresionat locul unde se petrece actiunea, Morganville, autoarea face o descriere interesanta atat a locului cat si a pesonajelor.

  14. Xoxo Miky ♥ spune:

    Mănică Mihaela
    Oh, seria a fost pur şi simplu superbă şi mi-au plăcut o groază de chestii la ea. În primul rând relaţia fantastică dintre cei patru. Pur şi simplu sunt geniali!! Îi ador pe băieţi pentru că se comportă super tare cu fetele. O ador pe Eve pentru că te face mereu să râzi şi pe Claire pentru că este atât de curajoasă. Mi s-a părut o serie superbă. Cel mai mult însă mi-a plăcut că există acţiune. Multă acţiune!! Îmi doresc extrem de mult să citesc volumul 8 pentru că volumul 7 m-a lăsat în suspans rău de tot. Sper să am şi noroc. Mulţumim pentru acest concurs fantastic.

  15. Turbatu Manuela spune:

    Turbatu Manuela
    Mi-a placut ca descrie viata unor adolescenti asa cum e. Nu te astepti la ce va urma, la cum se va rezolva o problema. Imi doresc sa citesc vol 8 , am citit si celelalte volume si vreau sa vad cum continua.

  16. diannab15 spune:

    Diana Balan
    Aceasta serie are ceva aparte, intrucat nu se aseamana cu nicio carte despre vampiri pe care sa o fi citit. Aici vampirii sunt niste creaturi ale noptii feroce, care nu se indragostesc de muritoare si isi traiesc povestea de dragoste ca niste adolescenti la pubertate, ci fac victime in randul oamenilor si nu arata pic de mila. Cred ca cel mai bun exemplu de vampir nebun si rau ar fi Oliver. In prima parte mi-a lasat impresie buna, fiind seful lui Eve, care nu lasa pe nimeni sa faca ceea ce doreste in localul sau, dar in volumul doi ( la sfarsit) si-a aratat adevarata fata. Personajele principale, in special Michael sunt bine conturate, iar autoarea ne ofera o diversitate de personalitati, astfel incat niciunul nu se aseamana cu celalalt.
    Un lucru pe care nu l-am favorizat ar fi atitudinea lui Claire. Tot timpul se lasa calcata in picioare de Monica si acolitele sale, neindraznind sa isi impuna punctul de vedere. Bine macar ca a prins ceva curaj de-a lungul celorlalte volume.
    Mi-as dori sa citesc volumul 8, fiindca in prim plan apare si Oliver ( iar unde e Oliver sunt intotdeauna probleme).

  17. Ionutzk spune:

    Andrei Ionut Cristian
    Imi doresc foarte mult sa castig Sărutul Nopții de Rachel Caine. In primul rând îmi place foarte mult titlul ales pentru volumul acesta și coperta este foarte reușită (ca de obicei). În al doilea rând sunt atat de curios să văd cum decurge excursia lor în lumea oamenilor și tare îmi este dor de sarcasmul lui Eve. Chiar și după 7 volume tot mă face să aștept cu nerăbdare următorul volum. E prima serie cu vampiri pe care am citit-o, chiar daca până acum am mai întalnit și alte cărți cu acest subiect, seria continua să mă atragă.

  18. Romina Gianina spune:

    Romina Gianina

    Nu am seria asta dar imi doresc s-o cumpar

  19. adina spune:

    Cozma Adina
    Este una din serile mele preferate.Cand am inceput s-o citesc nu mi-a captat atentia atat de tare(ma refer la primul cap din prima carte)dar dupa aceea nu am mai putut sa o las din maini.Cand mergeam la scoala imi puneam neaparat si cartea,pentru ca vroiam sa o termin ca sa pot sa ma apuc de urmatoarea.In mai putin de o luna le-am terminat de oare ce seria are un farmec aparte.Seria te tine cu sufletul la gura.Este plina de suspans,mister si iubire.Imi doresc sa castig vol.8 de oare ce deabea astept sa mai stau cu Michael,Eve,Claire,Shane si Myrnin.Si astept sa vad ce se mai intampla intre Amely si Oliver,daca tatal lui Shane se va mai intoarce si daca cei 4 vor putea sa stea in casa Glass linistiti.Scriitoarea are un mod foarte interesant de a scrie care,pe mine cel putin,ma vrajit.

  20. M. spune:

    Bodea Mariana
    Am cumparat recent primele doua volume si urmeaza sa le citesc. Mi-ar placea sa castig acest volum deoarece vreau sa am intreaga colectie.

  21. adina spune:

    felicitari castigatorului!

  22. Buna sunt noua in domeniu si am pus la cale un concurs care te-ar putea interesa http://my-nerdy-days.blogspot.ro/ (puteti castiga serii de carti in engleza).

  23. Rachel spune:

    Felicitări! Blogul tău a fost nominalizat pentru ” A Bouquet Of Three Awards”, premiu simbolic pentru activitatea în blogosferă. Pentru detalii intră aici:
    http://myblogmworld.wordpress.com/2013/07/04/nominalizare-a-bouquet-of-three-awards/

Lasă un răspuns

