Concurs „Cand esti vrajitoare” de Carolyn MacCullough

Update! Castigatoarea este Andreea Toderoiu!Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(+nr de telefon)

Astazi dau startul unui nou concurs, premiul fiind cartea Cand esti vrajitoare de Carolyn MacCullough

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea:Ce va atrage la aceasta carte?

Concursul se va incheia pe 5 august, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

26 thoughts on “Concurs „Cand esti vrajitoare” de Carolyn MacCullough

  1. Andreea Ilie spune:

    Ilie Andreea Nicoleta

    Pana acum nu am citit nicio carte cu vrajitoare si mi-ar placea sa incerc. Primul lucru care mi-a atras atentia a fost titlul, mai ales ca cele trei puncte de suspensie iti lasa ocazia de a-l continua cu orice ne trece noua prin minte, iar al doilea lucru a fost subiectul cartii care m-a facut foarte curioasa in legatura cu ea.😀

  2. Cirstea CRistina
    Pai, m-a atras coerta la aceasta carte, am observat ca cea de la noi e mult mai frumoasa . Titlul, si subiectul. Rochia fetei, am o oarecare obsesie pentru genul acesta de haine

  3. agnesmaryo spune:

    Esti sigura ca pana pe 5 august???? Ai gresit si la creatura si aici, mai preci pana cand? 5 septembrie sau octombrie?

  4. anddeea spune:

    Andreea S.

    Din descrierea cartii am observat ca are un concept diferit al vrajitoarelor, asa ca sunt curioasa cu privire la continutul cartii si la modul in care isi imagineaza autoarea viata vrajitorilor/vrajitoarelor.

  5. Iulia spune:

    Neagoe Iulia Elena

    Pe mine m.a atras inca din primul moment titlul cartii, dar si coperta.🙂
    Citind descrierea , mai am un motiv😡

  6. cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin
    Imi place foarte mult coperta cartii.Ma atrage foarte mult.Are un stil aparte foarte frumos.Si titlul este foarte misterios.Are un aer demn de o carte buna.Sper sa o castig ca sa imi pot demonstra ca este asa! :-*

  7. dya_dyana spune:

    Diana Ciangau
    Cel mai mult ma atrage la cartea asta descrierea, si bineinteles coperta care e super😀

  8. Andreea spune:

    Andreea Toderoiu
    Cartea este foarte interesanta si chiar daca are o tema foarte obisnuita,legata de vrajitoare,sunt convinsa ca nu si cartea este obisnuita.Ceea ce m-a atras este descrierea cartii care te face sa iti doresti sa citesti cartea cat mai repede.In plus,imi place foarte mult coperta si imi aduce aminte de cartea mea preferata,”Damnare” de Lauren Kate,avand o coperta asemanatoare.

  9. Krsz spune:

    Paula Botezatu
    Desi citesc destul de multa literatura Fantasy, nu am citit nicio carte, inafara de celebra serie Harry Potter (cu ceva ani in urma), despre vrajitoare, asa ca sunt extrem de curioasa in legatura cu povestea

  10. Gheorghiev Alexandra spune:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Pe mine m-a atras foarte foarte mult povestea dupa toate recenziile pe care le-am citit si sunt extrem de curioasa sa aflu care sunt noile personaje si noua actiune a acestei carti.

  11. Iordache Andreea
    Nu am mai citit carti cu vrajitoare, si ma gandesc ca probabil ar fi interesanta cartea.

  12. olivian92 spune:

    Bumbaru Daniel
    Am vazut cartea pe Goodreads si mi-a placut mult descrierea. Numai titlul acestei carti “Cand esti vrajitoare…” si coperta sumbra,d ar fascinanta te duc cu gandul la o poveste ce emana un aer misterios, in care lumea oamenilor se impleteste cu cea a vrajitoarelor. Mi-ar placea foarte mult sa citesc aceasta carte deoarece, sunt sigur ca nu m-ar dezamagi, fiind iubitoar al acestui gen de carti.

  13. Dumi spune:

    Ioana Andrei
    In primul rand pe mine ma atras foarte mult la aceasta carte coperta❤ Apoi descrierea care desi citesc in mare parte SF/Fantasy tot a reusit sa ma faca curioasa si sa-mi doresc sa o citesc😀

  14. Isabele spune:

    Cristina S.
    Imi place foarte tare coperta si ma atrage si subiectul. Nu am citit multe carti cu vrajitoare si pentru mine nu pare a fi inca un subiect epuizat. Pare interesanta asa ca imi doresc sa o citesc!

  15. Alexandra M. spune:

    Marta Alexandra
    Nu am citit pana acum nici o carte despre vrajitoare, asa ca sunt foarte curioasa sa incerc. In plus, din ce am citit pe internet, cartea este super interesanta, asa ca de abia astept sa o citesc.

  16. Mari spune:

    Bodea Mariana
    Am citit multe recenzii pozitive ale acestei carti si mi-ar placea sa o citesc si eu, mai ales ca imi plac foarte mult cartile fantasy iar vrajitoarele sunt printre personajele mele supranaturale preferate.

  17. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Subiectul cartii este cel care ma atrage, sunt curioasa sa aflu cum decurge povestea eroinei si prin ce peripetii o sa treaca.

  18. agnesmaryo spune:

    Paun Catalina Cezarina
    Sincer, coperta este cea care ma atrage, pare a fi interesanta!

  19. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Ma atrage ideea cartii si faptul ca este despre vrajitoare.😀

  20. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Se spune ca vrajitoarele au puteri fabuloase si sunt curioasa sa aflu daca asa este…

  21. katherine585 spune:

    Dan Daiana
    Imi primul rand ma atrage subiectul cartii, am mai citit carti cu vrajitoare si sunt interesante.

  22. Nicolle spune:

    Nicoleta Petcu
    Mi-a atras atentia faptul ca e cu vrajitoare si mie imi plac foarte mult cartile de acest gen.

  23. Ruxandraa spune:

    Dobre Ruxandra
    Coperta, titlul, parerile favorabile, chiar cred ca o sa’mi placaaa.

  24. cor spune:

    Pop cornelia

    Voiam sa o citesc de cand a aparut ma atrage foarte mult subiectul cartii

  25. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Magia si vrajitoria pe care sper sa le descopar in aceasta carte…🙂

Lasă un răspuns

