Concurs „Creatura” de Nely Cab

Update! Castigatoarea este strawberry1998 !Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(+nr de telefon)

Banuiesc ca majoritatea ati auzit de celebra carte „Creatura” de Nely Cab. Astazi dau startul unui noi concurs, la care aveti sansa sa castigati aceasta carte.Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu,la aceasta postare si sa spuneti 3 motive pentru care v-o doriti.

Concursul se va incheia pe 5 august, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.

28 de gânduri despre „Concurs „Creatura” de Nely Cab

  1. Andreea Ilie spune:

    cred ca vrei sa spui ca se termina pe 5 septembrie nu august 😀

    1.inca de cand a aparut,am auzit atat de multe despre ea si tot zic ca trebuie neaparat sa o citesc, dar din pacate nu am avut ocazia
    2.imi place foarte mult coperta cu cei doi copacei…mi se pare mai draguta fata de cea de acum 😀
    3.imi doresc extrem de mult sa o citesc 🙂

  2. 3 motive pentru care imi doresc aceasta carte ? In primul rand datorita subiectului. Apoi ador coperta foarte mult, copacul acesta inseamna oarecum viata …
    din curiozitate.
    Multumim pentru concurs

  3. anddeea spune:

    In primul rand decarece am auzit de aceatsa carte de foarte mult timp datorita campaniilor de publicare facute de bloggeri.
    In al doilea rand deoarece descrierea cartii m-a captivat.
    Si in ultimul rand deoarece in ultima vreme am citit recenzii atat bune, cat si rele, ceea ce m-a facut foarte curioasa cu privire la aceasta carte.
    Multumim pentru concurs.

  4. taki007 spune:

    1.Imi place desenul de pe coperta,mi se pare atat de simplu si totusi cu atat de multa semnificatie
    2.Imi place ideea carti,este ceva ce nu am mai citit
    3.Mi-o doresc cu atat mai mult cu cat pot sa o castig intr-un concurs decat sa dau bani pe ea :))

  5. Gabriela spune:

    A fost și este o carte destul de mediatizată, am auzit și păreri pozitive dar și păreri negative, vreau să-mi fac și eu o părere. Îmi doresc cartea și pentru a o citit și prin urmare a-mi mări lista de cărți citite + că ar arăta bine în biblioteca personală.

    Baftă !

  6. cosminutzzzz spune:

    Buna,
    In primul si primul rand imi place foarte mult coperta.Este foarte interesanta.In al 2-lea rand titlul cartii lasa niste asteptari foarte mari.Iar in al 3-lea rand, are un subiect foarte interesant care nu a fost foarte abordat.
    Bafta tuturor! :-*

  7. dya_dyana spune:

    1. Am citit primul capitol, dar nu am mai continuat pentru ca am cartea in engleza si in format e-book si mie foarte greu sa citesc asa, si chiar mi-a placut
    2. Toti cei care au citit-o au spus ca e foarte buna
    3. Descrierea carti este foarte interesanta, la fel si titlul.

  8. 1.inca de pe vremea cand se desfasurau campaniile de convingere a editurilor sa o publice mi s-a parut interesanta
    2.subiectul si recenziile bune ma fac sa mi-o doresc
    3.vreau cu nerabdare sa aflu sfarsitul care este se pare inedit

  9. Andreea spune:

    Vreau cartea asta din o groaza de motive,dar le voi enumera pe cele mai importante.
    1.Povestea este foarte originala si foarte interesanta,nu am mai intalnit ideea in nicio carte si chiar vreau sa vad cum este adaptata.
    2.Am auzit o multime de pareri pozitive despre carte si sunt convinsa ca este foarte buna.
    3.Vreau sa vad stilul autoarei de a scrie,de a-si imagina o poveste si de a o adapta.

  10. Krsz spune:

    1. Am auzit atat de multe pareri bune despre aceasta carte, incat e imposibil sa nu mi-o doresc si eu
    2. Simplicitatea copertii. Din pacate sunt o persoana care judeca oarecum cartile dupa coperta (nu sunt singura, mind you :)) ), iar aceasta coperta mi-a starnit curiozitatea, amintindu-mi de copacul interzis din biblie, cel al cunoasterii, din care Eva a furat un mar.
    3. Subiectul este interesant si original

  11. Gheorghiev Alexandra spune:

    1. imi doresc enorm de mult sa o citesc.
    2. m-a atras foarte mult povestea.
    3. vreau sa incerc stilul acestei autoare despre care am auzit foarte multe.

  12. 1. Am vazut aceasta carte tocmai astazi la prietena mea iar recenzia pur si simplu m-a facut sa vreau sa o am.
    2. Ador cartile fantasy.
    3. Am auzit ca aceasta autoare are un stil aparte de a scrie, iar acest lucru m-a facut curioasa.

  13. olivian92 spune:

    1. Am citit foarte multe pareri pozitive despre aceasta carte si chiar ma facut curios.
    2. Imi place faptul ca autoarea cartii a creat singura coperta cartii.
    3. Nu am citit nimic pana acum de Nely Cab.

  14. -D- spune:

    1.Nu am citit nimic de aceasta autoare
    2.Este ceva ce nu am mai citit pana acum
    3.Parerile pozitive mi-au starnit interes

  15. Isabele spune:

    1. Imi doresc sa citesc o carte care sa aiba un subiect nou, Creatura pare a fi aceea.
    2. Am auzit ca este si o poveste de dragoste mai aparte si sunt curioasa despre ce este vorba. 😀
    3. Personajele par foarte misterioase si ma determina si mai tare sa o citesc.

  16. Mari spune:

    1.Creatura pare a fi o carte pe gustul meu, dar nu am reusit pana acum sa fac rost de ea si sa o citesc.
    2.In ultima vreme am auzit vorbindu-se despre ea peste tot, numai eu nu prea am ideea de ea si nu pot sa imi dau cu parerea.
    3.Am citit undeva ca autoarea a fost cea care a desenat coperta cartii si cred ca este un lucru foarte dragut si de apreciat.

  17. Larisa M spune:

    1. Datorita subiectului pe care il abordeaza
    2. Deoarece eroii sunt intriganti.
    3. Deoarece este destul de apreciata si mi-ar placea sa imi formez o parere proprie asupra ei.

  18. Denisa spune:

    1.Pare interesanta datorita titlului
    2.Am auzit numai lucruri bune despre ea
    3.Imi place coperta:)

  19. agnesmaryo spune:

    1. Pentru ca imi place coperta
    2. Pentru ca vreau sa ma conving ca nu este atat de rea precum se spune ca ar fi(am auzit pareri negative ale celor care au citit-o)
    3. Pentru ca se afla pe lista mea trecuta ca ,,prioritati pentru un eventual schimb de carti” si nu pe ,,wishlist”-carti pe care trebuie sa le cumpar

  20. sandybook spune:

    1. Subiectul cartii
    2. Coperta
    3. Parerile buna ale celor care au citit cartea deja 🙂

  21. dana71 spune:

    Este una dintre cele mai vandute carti ale momentului.
    Este scrisa de o autoare inteligenta, ce are arta scrisului.
    Este cartea pe care mi-o doresc sa o citesc.

  22. katherine585 spune:

    1. Datorita subiectului.
    2. Este una dintre cele mai adorate carti ale momentului.
    3. Am vrut sa o citesc inca de cand nu aparuse in limba romana.

  23. Nicolle spune:

    1.in primul rand povestea e cea care m-a captivat
    2.mi-a atras atentia coperta care e foarte draguta
    3.imi doresc foarte mult sa o citesc

  24. Ruxandraa spune:

    Ruxandraa Dobre

    *Ma atrage coperta
    *Am citit foarte multe recenzii favorabile
    *Subiectul pare foarte interesant.

  25. Alexandra M. spune:

    Alexandra Marta

    Mi-as dori sa citesc aceasta carte pentru ca:

    1. Ma atrage foarte mult titlul si coperta
    2. Din descriere pot spune ca este o carte interesanta
    3. Am auzit numai lucruri bune despre carte, asa ca de abia astept sa o citesc.

  26. gia spune:

    Vreau să o citesc
    Mi-o doresc de când a aparut
    Nu am mai citit nimic scris de Cab

  27. horade spune:

    Imi doresc sa o citesc !
    Sunt curios cum scrie Nely Cab !
    Vreau sa aflu care este semnificatia copertii !

  28. Nu imi vine sa cred! Multumesc mult!

Lasă un răspuns

