Concurs „Sarutul mortii” de Rachel Caine

cop_vm8_sarutul_mortii
Update! Castigatoarea este Cristina Cozma.Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com +nr de telefon
Deoarece am primit coletul inapoi la posta, o sa dau startul unui nou concurs sponsorizat de editura Leda. Premiul este volumul numarul 8 al seriei“Vampiri din Morganville” de Rachel Caine:Sarutul mortii.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu, la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si spunsul la intrebarea: Ce v-a impresionat cel mai mult la aceasta serie?

Concursul se va incheia pe 5 octombrie, iar castigatorul va fi ales cu random.org

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs, editura Leda.


19 thoughts on “Concurs „Sarutul mortii” de Rachel Caine

  1. Ce v-a impresionat cel mai mult la aceasta serie?
    Hm, imi doresc foarte mult aceasta carte, imi doresc seria aceasta , in realitate nu am citit nimic despre ea, dar mi-o doresc mult, mult mult…
    Cirstea Cristina

  2. Armanca H. spune:

    La aceasta serie m-a impresionat mult felul scriitoarei de a povesti si de a expune anumite situatii. Constructia personajelor este frumoasa, este o serie cu personaje rotunde,cu lumini si umbre. Povestile de dragoste ale celor doua cupluri principale sunt speciale tocmai din cauza „peripetiilor” prin care trec. Este o serie cu altfel de vampiri, nu ca cei cu care noi suntem obisnuiti.
    Armanca Holban

  3. diannab15 spune:

    E lipsita de clisee ieftine, care in mod obisnuit strica farmecul unei serii cu vampiri, tocmai de aceea e una reusita si mi-a ajuns usor la inima. Desi personajele au unele lipsuri din punctul meu de vedere si nu sunt toate pe placul meu este o serie buna, care merita citita.

  4. Krsz spune:

    Botezatu Paula
    Din pacate, desi am primele 6 volume din serie, inca nu am apucat sa le citesc pe toate. Insa mi le-am dorit foarte mult. Imi place ideea cartii,si desi vampirii sunt destul de comuni in literatura fantasy, Rachel Cane reuseste sa creeze o serie unica. Imi place maturitatea personajului principal si inteligenta ei. Actiunea este bine plasata si interesanta.

  5. agnesmaryo spune:

    Paun Catalina Cezarina
    Popularitatea seriei, insa nu am citit nicio carte din serie, desi daca nu ma insel am volumul 1 in format pdf

  6. cristina cozma spune:

    Cozma Adina
    Cel mai mult m-a impresionat felul autoarei de a scrie.Cand citeam simteam pasiunea autoarei cu care a scris romanele si dragostea cu care vorbea despre personajele principale(Claire,Shane,Eve si Michael). Aventura,misterul,suspansul totul te capteaza si te simti ca si cand ai face si tu parte din roman.Pur si simplu nu poti lasa cartea din mana pana nu termini de citit.Rachel Cane este una din scriitoarele mele.

  7. Sutila Alexandra
    Am citit numai primul volum din aceasta serie dar in octombrie imi cumpar si restul seriei. Oricum este geniala

  8. katherine585 spune:

    Dan Daiana
    Am citit doar un singur volum din serie. Este o carte interesanta, despre vampiri, romance.Cel mai mult cred ca m-am atasat de Claire Shane si Eve.

  9. Gavrilut Roxana spune:

    Gavrilut Roxana
    NU prea stiu multe despre serie, dar mi se pare destul de interesanta Sper sa o citesc🙂

  10. sandybook spune:

    Mocanu Ramona
    Popularitatea seriei si subiectul.🙂

  11. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Este o serie fascinanta cu mult suspans si actiune, care te tine „flamand” incontinuu…!🙂

  12. DarkSun spune:

    Stan Daniela
    Seria este incitantă , presărată cu capcanele neprevazutului la fiecare pagina. Ridicându-te și coborându-te , aducându-te pe culmile extazului împreună cu cei patru prieteni care poartă o țintă numita „BUCLUC”

  13. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Mie imi place foarte mult aceasta serie,deoarece are vampirii ca personaje,fiinte mitice si supranaturale de care toata lumea este dependenta acum.Este o serie foarte buna,cu un subiect interesant si o poveste frumoasa.

  14. Emma Emm spune:

    Bogdan Laura
    Intotdeauna am fost indragostita de vampiri, iar aceasta colectie nu numai ca contin aceste creaturi ,ci si au legatura cu iubirea si cu tehnici de supravietuire. Ador aceasta colectie si as vrea sa o termin (am ajuns la volumul 5) . Va multumesc mult pentru acest concurs.

  15. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    Am citit aceasta serie si am fost incantata de actiunea sa, care in multe momente te tine cu sufletul la gura. In plus descoperim ca oamenii pot trai impreuna cu vampirii intr-o armonie relativa, bineinteles cu unele sincope provocate de unii vampiri malefici.

  16. nicusor spune:

    Nicu Iobacioiu
    Imi place la aceasta serie faptul ca exista o apropiere intre oameni si vampirii pasnici, astfel ca isi construiesc o viata „normala”, fiind loc chiar de dragoste, iar atunci cand este nevoie sa lupte impotriva unor dusmani, se ajuta reciproc.

  17. sims spune:

    Simona Mihalache
    Cred ca in principal m-a atras Eve este un personaj atipic cu mult farmec care te cucereste fara sa vrei.

  18. felicitari castigatoarei

Lasă un răspuns

