Fan fic:)

Continuarea:) (pima parte o gasiti aici) A treia aici

Imagine

                                                                                               Jonathan

Intru pe holul scolii alaturi de sora mea si observ ca e gol.Dar nu pentru mult timp,doi indragostiti isi fac aparitia si rad cu pofta..de parca ar fi la un spectacol de bancuri.Elly se uita la ei cu dezgust in momentul cand tipu ii pune mana pe fund si se apleaca sa o sarute.Adevarul e ca,asta e o scoala si nu prea ai voie sa faci asa ceva..tin minte ca eram prin a 10a cand am auzit ca un tip si a luat iubita in brate si a sarutat o luuung si pasional de fata cu toata lumea,pana si directorul scolii.Baiatul a fost exmatriculat si fata suspendata pentru o saptamana.Nu am mai auzit amanunte despre ei in zilele astea..cred ca au absolvit si petrec timpul impreuna la facultate.

Igh..cand ma gandesc la chestii de genul mi se face greata..mai ales ca ii am pe cei doi porumbei chiar in fata mea.Dintr o data aud un clopotel care suna.Ah,soneria

.In ultimul meu an de liceu am intarziat..chiar la prima ora..

Ma uit la Elly care si a fixat privirea la cineva si zambeste.Ah,e Castiel…Golanul poarta o geaca din piele,blugi rupti si o bluza sifonata de parca era scoasa din fund….

Elly alearga sa l ia in brate dar tipu schimba traiectoria spre dulapul Victoriei.Victoria e o bogatana din clasa lui Elly.Tin minte ca acum doi ani s a imbatat rau de tot la o petrecere incat a ajuns pe internet.Parintii ei plini de bani au platit persoana care a pus filmuletul si l a obligat sa l stearga.Tipu nu s a lasat prea greu..am auzit ca si a luat o masina si multe alte lucruri din banii aia.Parintii Victoriei sunt putrezi de bogati si ar da orice ca sa nu cada intr o lumina proasta,ei..sau fica lor.

Castiel se reazema de dulapul Victoriei si o priveste in ochi.Mm..nu mi miroase a bine.De obicei cand Cas se uita asa la o fata inseamna ca sunt mai mult decat „prieteni”,stiu asta pentru ca asa o privea mereu pe Elly..

Elly e dezgustata si parca lacrimile i se preling pe obraji dar si le sterge discret cu maneca jachetei.Stie ca intre ea si Castiel s a terminat totul..daca se baga Victoria.Intr un fel sunt fericit daca o sa termine relatia cu el..dar in alta sunt si trist pentru ca stiu ca sora mea il iubeste mai mult decat orice pe Castiel si nu stiu daca o sa treaca prea repede peste asta.O trag spre dulapul meu si ii spun usor la ureche:

-Esti ok?

-Nu stiu..imi raspunde cu o voce tremuranda.

Mda,ce prost sunt..cum naiba sa fie ok cand iubitul ei in care avea cea mai mare incredere o inseala cu regina banilor?!

O iau in brate si o conduc spre clasa ei.Trecem pe langa cap sec si bogatana si le arunc o privire furioasa.El imi zambeste cu coltul gurii si dupa ce Elly se intoarce spre ei o saruta pe Victoria.Sora mea ramane blocata si dupa izbucneste in plans..alearga spre baie si eu dupa ea dar nu inainte sa i arunc doua vorbe lui Cas.

-Omule esti ca si mort!O sa ai de a face cu mine,puslama de copil ce esti! Ii spun pe un ton dur si ma uit fix in ochii lui negrii.

-Mda,vezi sa nu..hai fugi la sora ta ca te asteapta sa ti planga pe umar.

Ma enervez si ma napustesc asupra lui.Il iau de jacheta lui scumpa si il lipesc de dulap.Cu o fata enervata si cu ochii rosii ii spun:

-Daca te mai iei o singura data de sora mea esti deja pe lista mea neagra!

Tipu rade si imi spune:

-Da ce esti tu,Mos Craciun?Iti poti lua mainile tale jegoase de pe mine?

-Nu s a terminat! Il las sa cada jos si da cu capul de dulap.Dupa ma duc la Elly.

 Sonia

 Toti ramanem incremeniti cand Jonathan il ia pe Castiel de geaca si l tranteste de dulap.John este unul din tipii duri din scoala care te injura si isi ia detentie aproape in fiecare zi.Eu si Edi ne ferim de el pentru ca sa nu intram in bucluc.Chiar daca azi dimineata l am vazut cu o fata…ceea ce ma surprinde.El niciodata nu a avut o fata cu el.Din cate stiu in anii trecuti ura fetele,le tragea de par,le injura si mai stiu eu ce.Din fericire nu sunt in clasa cu el..oh..ba da.Fata mi se albeste ca varul.Chimia o fac alaturi de el in laboratorul domnului Lorance.

Edi ma surprinde pe la spate.

-Ce faci iubito? Imi spune pe un ton calm,vazand ca ma holbez la orar si raman incremenita.

-U-u-u-uite…ma balbai eu si ii arat orele de chimie si chenarul cu elevi.

-O haide iubito,doar nu iti e frica de Jonathan Wendes,nu?

-Nu stiu ce sa zic,imi plec capul si ma uit spre podeaua proaspat lustruita.

-Totul o sa fie bine,uite..si eu fac chimia alaturi de tine si el.Deci daca ti face probleme il rezolv eu.

De mult nu a mai vorbit asa cu mine..parca ceva s a schimbat.Acum un an era foarte rece cu mine si nu mi acorda prea multa atentie.Vara asta a fost intr un campionat de football si nu am putut sa ne vedem mai deloc..decat in weekenduri cand venea acasa.

Aud soneria,inca ma uit la podea..si ma gandesc..cum o sa fie prima mea ora de chimie alaturi de Jonathan Wendes…

Eduard ma ia de spate si ma trage cat mai aproape de el,mergem impreuna spre clasa.Intram si toate locurile sunt ocupate inafara de cele doua de langa Jonathan.

-C-c-c-e facem acum?murmur eu speriata.

-Mergem si stam langa el,ce putem face?

Picioarele parca mi se lipesc de podea si nu pot sa le misc.O atingere calda imi mangaie mana,e Eduard care ma trage si imi arunca o privire de parca ar spune „ai incredere in mine”.Ne asezam si incerc sa evit contactul vizual cu John dar e chiar langa mine si ma simt ciudat sa stau cu spatele la el.Ma rotesc pe scaun si il vad ca se uita fix la mine si imi atinge parul.Ma uit speriata la el si izbucnesc:

-C-c-c-e fa-ci-ci?!!

-Nimic,doar iti admiram parul matasos.Nu te ambala..nu ti fac nimic.Dupa isi muta privirea  spre domnul Lorance.

John sta sprijinit pe mana lui si se uita cu indiferenta in clasa.

Inca sunt putin speriata…de ce mi atingea parul?Si mai ales…Edi nici nu observase,vorbea cu Leona.Fata de langa el si cred ca flirtreaza cu ea.Raman blocata.

-Iubitelul tau nu prea te mai iubeste,huh?il aud pe John ca imi sopteste la ureche.Ma intorc spre el si vad ca are un zambet intiparit pe fata.

-De ce iti place sa te bagi in viata altora?ma rastesc eu la el,nervoasa ca se baga dar si suparata ca Edi e magar..dar poate doar a vrut sa fie sociabil…

-Nu mi place,doar ca ma excita sa vad o puicuta ca tine ca se enerveaza.Rade cu coltul gurii.

-Ughhhh,scot un oftat rece si dur.

-Hei hei,nu te transforma,isi pune mana la gura ca sa nu se auda in toata clasa cum rade.

Ii arunc o privire rautacioasa si ma deplasez cu scaunul spre Edi.Ma lipesc de el si imi incolacesc mana prin mana lui.

Va urma!🙂

5 thoughts on “Fan fic:)

  1. Andreea Ilie spune:

    Prima intalnire dintre cei doi!! :3 Si deja ies scantei! :)))
    Abia astept sa vad ce se intampla in continuare!😀

  2. […] Prima parte o gasiti aici .Si a doua aici. […]

  3. Mihai spune:

    da, devine si maiinteresant

Lasă un răspuns

