Fan Fic:) (3)

Prima parte o gasiti aici .Si a doua aici.

A patra aici.

                                                                                  Jonathan

Hmm..ma intriga faptul ca am o colega asa frumoasa.Nu stiu de ce sta cu fatalau ala blond cand vede ca flirtreaza cu alta.Urasc baietii de genu,eu nu o sa mi fac niciodata o iubita pentru ca nu vreau sa ma implic emotional.Dupa devin si eu un magar ca ala,doar nu exista dragoste eterna,nu?

 Cand i am atins parul moale si blond al fetei de langa mine m am simtit foarte fain,nu am mai simtit pana acum asa ceva..eu mereu ii ating parul surorii mele si nu simt aceeasi energie care mi umbla prin vene atunci.

  Oare..ce face Elly?Dupa ce am gasit-o pe jos in baia fetelor plangand fara oprire, m am pus langa ea si am tinut o strans in brate.Se sunase,soneria isi face auzita „vocea” si aici..intr o toaleta de fete..unde..un baiat sta pe podea si isi imbratiseaza sora.

  Am mai linistit o putin..dar nu cred ca isi poate reveni asa usor..imi e greu sa o vad asa..plus ca vad ca nici relatia Soniei nu prea mai are mult pana sa se destrame.

Domnul Lorance striga in clasa grupurile pentru proiectele de chimie.

 -Leona Castillo,tu o sa faci pereche cu Eduard Velley.

 Hmm..asta nu suna prea placut pentru Sonia.Vad ca Leona chitaie de bucurie si il ia in brate pe Eduard si Sonia e nevoita sa se dea in spate si asta o face sa se loveasca de scaunul meu,se intoarce si cu o fata destul de speriata spune:

 -Imi…imi pare rau! Murmura ea si o lacrima i se scurge pe obraz.Nu am vrut sa te lovesc…

Dau din cap afirmativ si inteleg ca trece printr-un moment delicat..asa ca nu am chef sa fiu grosolan cu ea.Domnul L.striga lista in continuare.

-Domnule Wendes tu o sa faci echipa cu domnisoara Furtunes.

 Sonia se intoarce spre mine,imi arunca o privire destul de speriata si ridica mana…

-Domnule,nu puteti sa mi schimbati partenerul?Nu..nu vreau sa fac echipa cu el…

 Domnul L; ii arunca o privire pe sub ochelari si ii spune hotarat:

-Nu,domnisoara Furtunes..nu faci tu regulile in aceasta clasa..eu le fac! Si daca am zis sa faci echipa cu domnul Wendes vorbeam serios.

 Puicuta a facut ochii mari de parca nu i-ar fi venit sa creada ca a lasat-o fara replica.Isi pleaca capul in maini si sta asa pana se suna si domnul L. termina de strigat lista.

 Nu ma supara faptul ca am nimerit cu o puicuta focoasa si fitoasa,ba chiar deloc..acum am sa- mi pot bate joc de ea cat vreau,chiar daca primesc detentie.

 Sonia

  Sunt blocata complet…de ce mi se intampla una ca asta?Tipu de care imi e cel mai frica..e colegul meu de proiecte la chimie..asta inseamna ca tot anul o sa petrecem timpul impreuna studiind..bine,cred ca eu o sa fac toata treaba, el sigur o sa treaca cu vederea si ma va lasa sa fac totul de una singura.Plus ca ma enerveaza faptul ca se uita la mine cu un ranjet obraznic gata pus pe fapte si simt cum ma cutremur.

 Il vad ca ii mai trage o ochiada lui Edi…care sta cu Leo..atat de aproape..parca nici nu am fi impreuna.Orele de chimie credeam ca o sa fie ceva frumos..dar s a dovedit a fi un adevarat dezastru.Am un coleg de banca care uraste fetele, am un iubit care nu ma baga in seama si flirtreaza cu altele si mai am o alta problema..nu stiu ce o sa fac dupa..si nu stiu cum se va sfarsii totul.

  Clopotelul suna si o zbughesc pe usa fara sa- l bag in seama pe Edi, am de gand sa ma duc in baie si sa ma incui acolo pe vecie..sa plang pana ma sufoc.Dar nu ies bine pe hol ca cineva alearga in spatele meu..ah., e Edi.

 -De ce ai plecat asa?Nici nu am apucat sa-i spun Leonei pa..

-Te poti intoarce linistit pentru ca noi doi am terminat o,chiar daca simt cum lacrimile dau sa alunece pe obrajii mei fierbinti de la

atata furie..stiu ca altceva nu am mai bun de facut.Te poti duce sa flirtrezi cu Leona ta,cine stie..poate o si rogi sa fie prietena ta..nu m-ar  mira.

-Nu te credeam asa Sonia..credeam ca esti o fata delicata dar m-am  inselat..

 -Nici eu nu credeam ca ma vei lasa pentru o scursura! Izbugnesc eu.

Se uita la mine de parca ar vrea sa ma ia la bataie insa il vede pe directorul Acuerille care tocmai se indreapta spre noi.

 -Buna ziua copii,ce se intampla aici?Am fost anuntat ca este o cearta pe hol si am vrut sa vad ce se intampla.Sonia,Edi aveti ceva de discutat? Ne intreaba ridicandu si spranceana si incrucisandu si bratele la piept.

 -Nu,domnule..bolborosesc eu.Doar o mica cearta..in legatura cu a…a..a..ora de chimie.Da,asta era…

-Sper ca asa e..dar daca va mai aud o singura data ca ridicati tonul unu la altul primiti detentie si o sa mi faceti o vizita.

  -Da,domnule.Imi plec capul si ii vad pantofii lui proaspat lustruiti cu o vopsea neagra stralucitoare speciala.

  Edi nu a zis nimic in tot acest timp..cred ca am pus capat relatiei! Numai cand ma gandesc la asta imi vine sa izbugnesc in lacrimi..dar e si domnul director acolo si nu vreau sa ma interogheze dupa..Adica nici nu as stii ce sa i spun..”Domnule,am un partener de chimie pe nume Jonathan Wendes si un iubit care flirtreaza cu alta in fata mea.”Numele lui John ar spune aproape tot…domnul director il cunoaste inca din clasa a 9a cand a fost suspendat pentru ca a consumat droguri in incinta scolii.Nu stiu cum a reusit sa scape..dar vad ca nici pana acum nu s-a invatat minte.

Nu mai consuma droguri dar tot agresiv este..imi e frica sa stau prin preajma lui…de aceea incerc sa l evit cand ma striga pe hol.

1499461_673799622641760_173325950_n

4 gânduri despre „Fan Fic:) (3)

  1. Andreea Ilie spune:

    Sonia, zici ca e speriata de bombe! :)))
    Ar trebui sa-i acorde o sansa baiatului, ca nu e asa de rau pana la urma! 🙂
    Bine ca s-a despartit de idiotu’ de prieten pe care il avea!!

  2. […] Continuarea:) (pima parte o gasiti aici) A treia aici […]

Lasă un răspuns

