Concursul a luat sfarsit!

Ok,scuze de intarziere.Acum…am ales castigatorul cu ajutorul site-ului random.org.Au fost 21 de participanti si Febra neagra scrisa de Karen Marie Moning a fost castigata de participantul cu numar 6..si anume Stroia Cosmin.Astept datele tale pe email -> potatoblog@yahoo.com.In caz ca exista nelamuriri legate de alegere va rog sa lasati jos in comentarii,o sa explic daca e ceva ineregula.

capture-20140123-202429

Felicitari!:) Cartea o sa fie pusa peste circa trei-patru zile dupa ce mi se trimit datele tale,cu cat mi le trimiti mai curand cu atat o sa primesti cartea mai repede.

Nu uitati dragilor,nu este ultimul concurs…pe parcus o sa mai fac.Stati pe aproape si norocul sa fie cu voi! Felicitari inca odata,Cosmin! ^.^ Si multumim sponsorului nostru Leda.Link-ul este mai jos  :)

-> Aicileda

6 thoughts on “Concursul a luat sfarsit!

  1. horade spune:

    Scuza-mi intrebarea, am fost inclus printre participanti ?

    • Bianca:) spune:

      Da,din cate imi amintesc te-am pus si pe tine.Stai sa mai verific odata.

    • Bianca:) spune:

      Nu stiu ce s-a intamplat x.x dar..cand am numarat parca ai fost si tu pe acolo😕 Poate ca e o eroare..habar n-am.Imi pare rau pentru nemultumire.

      • horade spune:

        Imi pare rau si mie, dar nu pentru vreo nemultumire personala ci pentru faptul ca trebuia sa fim toti in lista ta si nu doar „parca ai fost si tu pe acolo”. La numaratoarea mea am gasit 23 de participanti si nu 21.
        In fine, este concursul tinut pe blogul tau si tu decizi.
        Lectura frumoasa castigatorului !
        P.S. Dar daca au fost mai multi participanti, care la fel ca mine nu li s-au validat intrarile din cauza unei erori… ?

  2. Felicitari castigatorului !

  3. Bianca:) spune:

    Eu te-am inclus in numaratoare.Din cauza erorilor nu pot sa vad comentariile pe nicaieri,nici in notificari nu mi le arata..nu am de unde sa stiu cine a comentat si cine nu.Eu pe tine tin minte ca te-am inclus.
    Concursurile viitoare o sa fiu mult m\mai atenta si o sa verific de n ori ca sa fiu sigura ca nu o sa mai fie neintelegeri.Imi pare rau…altceva nu am ce sa-ti zic.Da vina pe erori,nu pe mine..eu doar am facut concursul….Si asta este valabil pentru toti.Sper doar sa nu fiti suparati pe mine pentru neintelegerea provocata de erori..chiar nu stiu..in orice caz..o sa mai fie concursuri..stati cu ochii fixati.

Lasă un răspuns

