Concurs „Alegerea” – Kiera Cass

Update! Castigatoarea este Voicu Andreea!Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com(+numar de telefon)

capture-20140214-223254

Hei,hei.

Concursul a sosit, intr-un final ;)) Pentru a castiga „Alegerea”, de Kiera Cass, trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda:

Untitleda

1. Numele si prenumele vostru.

2. Sa postati pe blog/twitter/facebook  despre acest concurs.

3. Care este replica favorita dintr-o carte publicata de editura Leda? (Sper ca toti ati citit, macar o carte de la aceasta editura ;)) )

Castigatorul va fi ales cu random.org, iar concursul o sa se incheie pe data de 14 Februarie.

Multumim sponsorului nostru pentru acest concurs si va urez multa bafta, tuturor!😀

      Aici:) leda

37 thoughts on “Concurs „Alegerea” – Kiera Cass

  1. dianaanaid98 spune:

    Lupu Diana

    „Undeva, în interiorul meu, există o persoană miloasă, iertătoare. Undeva, există o fată care încearcă să înţeleagă prin ce trec oamenii, care e conştientă că oamenii fac fapte rele, şi că disperarea îi mână spre locuri mai întunecate decât şi-au imaginat vreodată.”-> Divergent

  2. gabilellobiu spune:

    Lungu Gabriela

    “For I see that then I was still all in a state of innocence, but that innocence, once lost, is lost forever.”
    ― Susan Hill, The Woman in Black

    Baftă tuturor! Mulțumim pentru concurs.🙂

  3. yukiblack spune:

    Barbu Mălina
    FB:https://www.facebook.com/malina.barbu/posts/574446415983570?stream_ref=1
    Replica mea favorită: “Întotdeauna îmi pun întrebări despre picăturile de ploaie. Mă întreb cum de cad mereu,poticnindu-se de propriile lor picioare,rupându-le,şi uitănd să-şi deschidă paraşutele când coboară din cer spre un sfărşit nesigur.” Este din cartea Spulberă-mă de Taherh Mafi.
    Mulţumim de concurs. Succes!

  4. Andreea Ilie spune:

    Ilie Andreea

    Sunt atat de multe replici chiar mi-au placut, mai ales din seria „Academia vampirilor”, incat nu stiu nici ce sa aleg!😀
    “Spre supărarea mea, el râse.
    -Cum de nu ştii unde e inima? Mai ales după câte ai frânt?
    L-am privit la fel de fioros cum îl privisem pe Dimitri. De data asta, a avut efect. Faţa lui Mason păli.
    -Belikov este un om bolnav şi hain care ar trebui aruncat într-o groapă cu vipere turbate pentru jignirea uriaşă pe care a comis-o împotriva ta în dimineaţa asta.
    -Mulţumesc, am spus cu afectare. Apoi, m-am gândit un pic. Viperele pot să fie turbate? am întrebat.”

    Multumim pentru concurs!!😀

  5. Diana NM spune:

    Diana NM

    „Cand aproape ca trecuse de pod, s-a intors spre mine pentru ultima oara, si mi-a facut cu mana. Te iubesc, parea el sa spuna, miscand mana inainte si inapoi pana cand l-am vazut. I-am facut si eu cu mana.
    Te iubesc, te iubesc, te iubesc.”
    – Eve (vol 1) de Anna Carey

  6. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Share: https://www.facebook.com/andreeazas/posts/427955047347869
    Replica mea preferata este din cartea „Academia Vampirilor” :
    “-Crezi ca sunt draguta?
    Ma privi cu o seriozitate totala,asa cum facea intotdeauna.
    -Cred ca esti frumoasa.
    -Frumoasa?
    -Esti atat de frumoasa,ca ma doare uneori”(Rose-Dimitri) ❤

  7. Gheorghiev Alexandra spune:

    1 Gheorghiev Alexandra Ioana
    2 Share fb : https://www.facebook.com/gheorghiev.alexandra/posts/617975418274182?stream_ref=1
    3 Replica mea favorita este din ” Damnare ” de Lauren Kate
    “Daniel își deschise brusc ochii și zâmbi-avea același zâmbet ca în fotografia din dosar. Fu copleșită de o senzație de deja-vu atât de puternică,încât trebuia să se așeze.
    -Ce s-a întâmplat?o întrebă el,părând îngrijorat.
    – Nimic
    – Luce.
    -Nu pot să îmi scot din minte un lucru.Încă nu se simțea atât de stăpână pe sine încât să se ridice.Senzația asta că te cunosc.Ca te-am cunoscut cumva.”

  8. Ella1707 spune:

    Vasile Daniela
    Share: https://www.facebook.com/vis.decopil.3/posts/477037092418487?stream_ref=1

    „-Pentru că tu crezi că eu contez.

    Își puse degetele sub bărbia mea.

    -Categoric cred că tu contezi.

    -Însă nu crezi că tu contezi.

    Deschise gura. O închise.

    -Asta-i toată problema, Derek. Nu vrei să ne lași pe noi să ne facem griji pentru tine, fiindcă nu crezi că meriți asta. Însă eu cred că da. Categoric cred că da.”

    M-am ridicat pe vârfuri, mi-am petrecut brațele după gâtul lui și l-am aplecat spre mine. Când buzele ni s-au întâlnit, acel prim șoc… A fost exact ceea ce nu simțisem cu Simon și tot ce aș fi vrut să simt.” – Fortele Raului Absolut (Rafuiala) de Kelley Armstrong.

  9. Simona Ioana spune:

    Marinescu Simona
    Am postat pe twitter:https://twitter.com/Simonik13/status/430034747121598464
    Citatul preferat este:” Dragostea era singurul adversar al morţii, singurul lucru îndeajuns de puternic să se lupte cu prinsoarea disperată a acesteia.” -Eve

  10. Cătălina Lulciuc

    Replica:Te-am văzut de la fereastra mea.Ştiu că eşti din Mylosşa fost şi insula mea,înainte de a deveni Arhon.Din această cauză,am încredere în tine.Nu pot avea în altcineva şi în curând voi muri. -Oracolul

  11. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    https://twitter.com/alexayoana/status/430056748536184832
    „Iubirea este deja o pasare rara. Daca o tratam ca pe un joc, se degradeaza si putinul care a mai ramas.” – Taine de sucub

  12. anddeea spune:

    Andreea Stoian

    „-Of, Doamne, am zis. Sunt fata Zmeului. Zmeu Juniora. Zmeita, chiar.” (Rose despre tatal ei) – am adorat replica asta „))

  13. Reblogged this on Krisszu si jurnalul fermecat and commented:
    Un concurs dragut aici

  14. Cirstea Cristina
    bubblevanillagum@yahoo.com
    citat-Ce faci cu toate cartile astea?

    -Fac uneori chestia asta amuzanta,a spus el,oferindu-mi un zambet poznas.Deschid o carte si ma uit la fiecare pagina.Se numeste citire.
    carte eve .

  15. Ioana Andrei spune:

    Ioana Andrei
    https://twitter.com/DumiKaT01/status/430276652757573633

    „Oamenii sunt alcatuiti din straturi si straturi de secrete. Crezi ca-i cunosti,ca-i intelegi,dar motivele lor iti sunt intotdeauna ascunse,ingropate adanc in inimile lor. Nu-i vei cunoaste niciodata cu adevarat, insa, uneori, hotarasti sa ai incredere in ei.” – Tris, Insurgent.

  16. Ana spune:

    Ciulea Ana Maria
    https://plus.google.com/105047962311435062241/posts
    „-E…atat…de…sexy…
    -Si atat de nepotrivit pentru tine,ii atrase atentia Amy.
    -Alek este un tanar rus […] „

  17. Iordache Andreea

    „Soarele e o chestie aroganta, care lasa mereu lumea in urma cand se plictiseste de noi.
    Luna e o prietena loiala.
    Nu pleaca niciodata. E mereu acolo, veghind, neclintita, stiindu-ne in momentele noastre bune si rele, schimbandu-se intotdeauna, asa cum facem si noi. In fiecare zi e o versiune diferita a ei insasi. Uneori slaba si palida, alteori puternica si plina de lumina. Luna intelege ce inseamna sa fii om.
    Sovaielnic. Singur. Patruns de imperfectiuni. ”
    (Tahereh Mafi – „Spulbera-ma”)

  18. Alina Neagu spune:

    Neagu Alina

    „-Stii, unii oameni cred ca vanatorii de umbre sunt doar un mit. Ca mumiile sau djinnii. Kyle ranji spre Jace. Poti indeplini dorinte?
    -Depinde, zise el. Iti doresti sa fii pocnit in mecla?”
    (Cassandra Clare- „Orasul ingerilor cazuti”)

  19. Isabele spune:

    Cristina S.

    Am mai multe replici, dar sa aleg si eu una.😛
    ” Deseori lucrurile pe care ni le dorim cel mai tare vin numai dupa ce ne pun rabdarea la incercare si dupa o lupta indelungata” Tristeti de Sucub – Richelle Mead.

  20. Niculie Andreea-Daniela

    “Nu am nimic altceva în afară de un caiet de notițe și un stilou spart și numerele din minte care să-mi țină companie. 1 fereastră. 4 pereți. 13 metri pătrați de spațiu. 26 de litere într-un alfabet pe care nu l-am mai vorbit de 264 de zile de izolare.” – Spulberă-mă, Tahereh Mafi

  21. Dana Mierlut spune:

    Mierlut Dana.

    Am postat pe facebook, puteti verifica. Sunt pe tableta si am intrat pe aplicatia facebook, de aceea nu pot da copy-paste la link-ul unde am postat. In orice caz, gasiti pe peretele meu.🙂

    „-Calci prea apasat cand mergi,continua Will.Camille merge delicat.Ca un paun in padure.Nu ca o rata.
    -Eu nu merg ca o rata.
    -Imi plac ratele,remarca Jem.Mai ales cele din Hyde Park.Iti aduci aminte cand ai incercat sa ma convingi sa hranesc ratele salbatice din parc cu o placinta cu carne de pui,ca sa vezi daca ai putea sa cresti o specie de rate canibale?
    -Si ele au mancat-o,isi aminti Will.Bestiute insetate de sange.Sa n-ai niciodata incredere intr-o rata.”
    „Inger mecanic” – Cassandra Clare.

  22. furelise spune:

    Antonia Gherasim

    Am dat peste acest citat intr-unul din volumele seriei Academia Vampirilor. Cred ca era volumul 4, dar nu-s sigura. Mi s-a parut foarte interesant🙂 „Daca n-ai avea ochii deschisi, n-ai mai cunoaste diferenta dintre vis si realitate”
    Multumim pentru concurs!

  23. furelise spune:

    Reblogged this on eu scriu. and commented:
    concurs

  24. Andreea Ioana spune:

    Voicu Andreea

    http://t.co/mYPZddog8X— Andreea Ioana (@VoicuAndreaIoan) February 6, 2014

    ” Cand m-a strans la piept, am vrut sa ma retrag . In punctul acela ma retrageam intotdeauna, fiindu-mi teama de ceea ce ar fi putut face dorinta mea pentru el. Acum m-as fi asteptat sa fie el acela care sa se teama, dar nu se temea. Avea destul de multa incredere in mine ca sa ma sarute, sa se lase pe podea astfel incat sa stam ingenunchiati unul in fata altuia, sa inchida ochii cand mi-am trecut mainile prin parul lui. ”
    ” Evernight , vol 1 ” – Claudia Gray

  25. Andreea Ioana spune:

    La primul comentariu nu am pus cum trebuie postarea.. nu am stiut cum..😦
    Voicu Andreea
    Am postat pe twitter : https://twitter.com/VoicuAndreaIoan/status/431541621306310656
    ” Cand m-a strans la piept, am vrut sa ma retrag . In punctul acela ma retrageam intotdeauna, fiindu-mi teama de ceea ce ar fi putut face dorinta mea pentru el. Acum m-as fi asteptat sa fie el acela care sa se teama, dar nu se temea. Avea destul de multa incredere in mine ca sa ma sarute, sa se lase pe podea astfel incat sa stam ingenunchiati unul in fata altuia, sa inchida ochii cand mi-am trecut mainile prin parul lui. ”
    ” Evernight , vol 1 ” – Claudia Gray

  26. BabyRalukutza spune:

    Cismaru Denise
    Share: https://www.facebook.com/camelia.cismaru.5/posts/731228773565124?stream_ref=10
    Citat: “-Culcă-te!
    -Du-te la dracu’!
    Îşi încordează maxilarul. Se îndreaptă spre uşă.
    -Lucrez la asta.” („Spulbera-ma” de Tahereh Mafi)

  27. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    share https://www.facebook.com/lary.larisa.562/posts/397418660394767?stream_ref=1
    “-Uneori, spune el, cuprinzandu-ma cu bratele pe dupa umeri, oamenii pur si simplu vor sa fie fericiti, chiar daca acea fericire nu e reala.” (Insurgent, Veronica Roth)

  28. Krsz spune:

    Botezatu Paula

    „Sunt egoista.Sunt curajoasa.
    Prefer sa mor,decat sa fiu pustie pe dinauntru,ca toti cei ramasi in afara factiunilor.” – Divergent de Veronica Roth

  29. Gheorghiev Alexandra spune:

    Si pentru ca am gresit cu citatul il las aici pe cel de la Leda din seria Jurnalele Vampirilor : ”Se întoarse şi i se tăie respiraţia. Era chiar în spatele ei, atât de aproape încât hainele ei se lipiră de ale lui când se întoarse. La o asemenea distanţă, ar fi trebuit să-şi dea seama că lângă ea stă o altă fiinţă umană, ar fi trebuit să-i simtă căldura trupului sau să-l audă. Dar, desigur, Damon nu era o fiinţă umană.”

  30. dana71 spune:

    „Caldura lui topește țurțuri de ghiaţă care mă sprijină din interior, iar eu mă dezgheț, și ochii îmi clipesc repede până ce rămân închiși, până ce lacrimi îmi alunecă pe față, și decid că singurul lucru pe care vreau să-l îngheț este trupul său care-l ține pe al meu.” („Spulberă-mă” de Tahereh Mafi)
    Share: https://www.facebook.com/karina.vs.92/posts/521896091261824?stream_ref=10

  31. horade spune:

    Nume: Demetrescu Horatiu Gabriel
    Share FB: https://www.facebook.com/demetrescu.horatiugabriel/posts/670168729693056?stream_ref=10
    Share Twitter: https://twitter.com/DeHoratiu/status/433962620127678465
    Share Google+: https://plus.google.com/103617114360028019406/posts/NrsiCchPKTW
    Postez cateva citate preferate din volumul Divergent scris de Veronica Roth, aparut la editura Leda:
    „Dar esentialul nu e sa fii fara frica. Asa ceva e imposibil. E sa inveti cum sa-ti controlezi frica,si cum sa te eliberezi de ea, acesta e esentialul.”
    “Daca Eric e de parere ca am facut bine ceva, inseamna ca sigur am gresit.”
    „Fear does not shut you down. It wakes you up.”

  32. Andreea Ioana spune:

    Buna, sunt Voicu Andreea.. am trimis adresa si numarul meu pe adresa deeablog@yahoo.com si nu mi-a raspuns nimeni.. De ce ?

Lasă un răspuns

