Fan fic (5)

Continuarea =’-‘=

Primele parti le gasiti aici . Urmariti toate partile, sunt puse acolo la rand.

„Aud un tipat, mai mult un chitait…venind din living zicand ceva de genu:”

-Johnnnnnnnnnn!!!!! Vino repedeeee!!

Mda, mi-am dat seama imediat ca este strigatul Soniei. Alerg spre living,chiar daca habar n-am unde e..ma ghidez dupa sunetul scos de corzile

rocko

vocale ale Soniei si cand ajung in pragul usii o vad jos pe covor si vad ca plange. Imi aminteste de sora mea azi…in toaleta fetelor..doar ca aici e o alta situatie.

-Ce ai patit? Zic putin socat de cum vad ca lacrimile ii uda bluza mov de pe ea.

-Ro-ro-ro-rocko..e..e mort, isi lasa capul sa cada , se sprijina cu mainile de covor si chiar sub ea zace Rocko..un caine alb mare, blanos..care nu prea da semne ca traieste. Parca mi se rupe inima cand o vad ca plange de se inoada si Rocko sta acolo intins…iar eu, eu nu pot face nimic.

Ma asez langa ea si o iau in brate.O strang puternic, dar delicat sa nu o ranesc..o strang asa de mult la piept de parca ar fi a mea si nu vreau sa o dau nimanui. O sarut pe crestet si ii soptesc la ureche de o mie de ori „totul o sa fie bine, iti promit”.

Dupa o ora de plansete si imbratisari puternice, Sonia a adormit la mine in brate. M-am gandit sa o iau sa o duc in camera ei dar daca faceam o miscare riscam sa o trezesc..si nu doream asta. Dupa ce ca a plans de a ragusit sunt eu mare si tare si nu o mai las nici sa doarma..asa ca stau frumos si ma uit la ea si ii dau parul de pe fata. Ochii ei parca stralucesc si acum chiar daca ii are inchisi, parca simt caldura din corpul ei de parca ar fi a mea..ma simt ca un tampit..in cap imi tot trec ganduri ciudate si nu pot sa mi le stapanesc..

Il vad pe Rocko stand intins, exact cum era si acum o ora..dar atunci era ud din cauza lacrimilor fierbinti ale Soniei. Ma aplec spre Sonia cu speranta ca nu se va trezi si o sarut pe obraz, inca e fierbinte dar e moale si are o piele asa fina..ahh, nu m-as mai satura..

Incerc sa ma ridic si o prind intr-o mana, cu cealalta ii salt picioarele lungi si o iau ca pe o mireasa. Ce frumos..ugh..iar gandurile alea. Urc scarile si merg usor ca sa nu o trezesc, gasesc o camera mare, spatioasa cu un pat pufos..o asez pe el, ii scot pantofiorii si ii pun langa pat..o acopar usor cu patura din puf de pinguin si vad ca mai e loc si pentru mine langa ea. Imi scot adidasii si ma asez usor langa ea .O mangai si nu stiu  cum dar..dintr-o data adorm.

                                Sonia

-Hei, spune o voce mistica din capul meu.

-Hei, ii raspund

-Cine esti? ma intreaba.

-Ma numesc Sonia, pe tine cum te cheama?

-Rocko imi e numele, sunt un caine vorbitor.

Tresar si deschid ochii. Trag un tipat. Dupa observ ca sunt in patul meu..dar mai e ceva ce-mi scapa.O, nu..e si John aici, cu mine! Ma uit sub patura sa vad daca mai sunt imbracata, eu si el nu cred ca am facut nimic neobisnuit…tot ce-mi amintesc e ca Rocko a murit si eu am adormit in bratele lui John, mai departe nu-mi amintesc. Stai, ce?Am adormit in bratele lui John? Imposibil! Nimeni nu a putut sa ma adoarma cand eram suparata si plangeam de ramaneam fara glas…nici macar Edi..dar John a reusit! A putut

sa imblanzeasca fiara din mine. Imi intorc privirea si il vad langa mine, e asa frumos cu parul lui castaniu..cu fata aia inocenta a lui..doarme asa frumos. Nu as mai parasii acest pat..dar trebuie..am un caine mort in sufragerie si un proiect lachimie de terminat..a, da si un baiat care doarme asa frumos in patul meu. Deja si-a lasat parfumul scump pe pernele mele..nu o sa le mai spal niciodata.

Dau sa ma ridic din pat dar cineva ma apuca usor de mana.

-Hei somnoroaso, vad ca te-ai trezit. Se ridica si se intinde.

-Da..pot spune acelasi lucru despre tine, ce s-a intamplat aseara?

-Ce aseara? Poate vrei sa spui acum 3 ore, chicoteste.

-A…da, la asta m-am referit, spun in timp ce chicotesc.

Ma dau jos din pat si ma duc la bucatarie, unde imi fac ceva de mancare ca sunt lihnita..Pun sa fac si un ceai si il aud pe John cum coboara scarile.

-Hei puicuto ,cum merge treaba cu proiectul? Imi da un zambet atat de sexy incat ma blochez ca sa ma uit la el..dar imi revin cand vad ca se uita fix la mine.

-Um..parca am zis ceva de cuvantul „puicuta”,  ii zic eu si imi retrag privirea.

-Ah, da..scuzele mele…puicuta focoasa. Iar imi trage un zambet de milioane si chicoteste, pana si cand chicoteste e la fel de sexy.

-Ce ceai vrei? Il intreb ca sa mut din nou privirea, chiar daca nu vreau.

-Ceai de puicuta, se poate?

Nu stiu daca se referea la un fel de perversitate..dar ii raspund:

-Nu mai e nici un ceai de puicuta in stoc, insa am ceai de capsuni si cirese. Alege!

Sta putin pe ganduri si dupa zice:

-Vreau ceai de capsuni ca sa se asorteze cu buzele tale, superbe.

Rosesc, simt asta..fiorii imi trec prin mine de zici ca tocmai m-am curentat.

-P-p-p-oftim? Ma balbai eu de la raspunsul pe care mi l-a trantit.

-Vreau sa-ti gust buzele, se poate?

-S-s-sigur, dar te previn..daca nu-mi place sarutul esti nevoit sa faci singur proiectul. Si daca imi place il facem amandoi.

-Stai stai stai, daca iti place il faci singura, nu crezi ca e mai corect asa? Si ridica o spranceana..ahhh, sexyyy.

-OK, OK. Deci incepi…

                                 Jonathan                                                                   

 „Deci incepi?” serios? Cum adica..se refera sa o iau de gat si sa o sarut pasional? Sau se refera la un sarut scurt dar cu sentimente?

Nu, nu simt nimic pentru ea….cred..sunt sigur, pff…te rog..daca as avea sentimente m-as balbaii la fel de mult cum o face ea. Stai putin…ma place..si cred ca si eu o plac…Asta are putina logica.. Ar trebui sa actionez inainte sa apara iar mascariciul ala de Edi si sa faca o manevra de bogatan si gata e a lui din nou.

Ma apropii cu pasi marunti de ea..si o trag spre mine. Ritmul inimii ei incepe sa accelereze..la fel si al meu. Ii ating obrazul si ii trasez linii pe buze cu degetul mare. O trag si mai aproape de mine, ea isi tine ochii fixati spre ai mei ca si cum ar fii atenta la orice miscare ..daca stric totul dintr-o singura gresala? Oare ma va ierta? Oare o sa fac proiectul ala la chimie singur? Mda, numai de proiect imi arde mie acum…cand am o puicuta superba cu ochi albastri de culoarea marii, in mainile mele si asteapta sa o sarut. Cred ca proiectul nostru deja e pe sfarsite…intre noi e ceva..intre noi exista mai mult decat ceva, intre noi exista chimie! Mai mult decat chimie!E prea perfect..o am in bratele mele si o tin strans. Cu o mana ii ating fata moale si dupa ma aplec si pentru o fractiune de secunda buzele noastre se intalnesc.

Le simt, au gustul capsunilor, al piersicilor..gustul dulce de fructe..ahh, e prea perfect. Buzele ii sunt moi, ochii ii tine acum inchisi, las buzele mele sa danseze alaturi de ale ei. Incerc sa-i despart putin crapatura dintre buza de sus cu cea de jos si imi integrez limba printre ele. Limbile noastre se intalnesc si danseaza intr-un dans erotic fascinant.

Gustul ei imi lasa gura apa, ma gandesc cum se simtea Edi cand o saruta..in fiecare zi..un gust asa puternic..un gust asa dulce!

Ne despartim putin si o intreb:

-Ei, cum a fost? Si ii trag un zambet pe care stiu ca o inebuneste..pe toate fetele le inebuneste.

-Interesant, dar nu destul de bun..si ranjeste ca o vulpe sireata.

-Nu destul de bun? Vrei sa mai incerc odata?

-Mhm, scoate un chicot.

O iau din nou de la capat, vreau ca de data asta sa simta aceeasi emotie pe care o simt si eu..Ii tin capul in palma, ma aplec si buzele noastre se intalnesc din nou. Gustul capsunilor..gustul piersicilor..gustul fructelor. Cand o sarut parca ma topesc.

Ceva nu e inregula, se opreste cand aude soneria. Ne despartim si tocmai atunci se repede la usa si ghici ce..e chiar el! Eduard Velley..tipu care a flirtrat cu Leona Castillo de fata cu Sonia. Urat, l-am urat pentru asta!

Va urma >:)

large

5 thoughts on “Fan fic (5)

  1. Andreea Ilie spune:

    Imi pare rau de saracul caine, ma intreb ce o fi patit de s-a intamplat asta…
    Foarte tare faza cu sarutul! :))) De ce a trebuit sa apara idiotul de Edi sa intrerupa momentul?? De ce??

  2. Mihai spune:

    Schimbarea atitudinilor mi se pare cam prea brusca, iar saracul John nu prea gandeste ca un baiat😀
    In rest e super ca de obicei😀

Lasă un răspuns

